Sterownik do skanera pilnie potrzebny

Data: 2013-06-21 14:03:18
Autor: G Nowak
Sterownik do skanera pilnie potrzebny
On 21/06/2013 05:39, Zocha wrote:
Witam

Pilnie potrzebny jest sprawdzony sterownik
do skanera ScanMaker 4800 firmy Microtek
działaj±cy pod Windows 7 Professional 64 bit.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Takiego rzecha najlepiej odpalic na wirtualizowanym XP-eku, np w darmowym Virtualbox. Skutecznosc 100%. Czas instalacji krotszy od szukania i przerabiania sterownikow pod Win7.

--
Pozdr

Data: 2013-06-21 21:27:49
Autor: Leszek K.
Dnia Fri, 21 Jun 2013 14:03:18 +0100, G Nowak napisał(a):

[...]

Nie koniecznie. Z rok temu męczyłem się z plustekiem. Próbowałem i
windowsowski xpmode i virtualbox. Sterowniki nawet się instalowały, ale
przy próbie skanowania wywalało bł±d.

Data: 2013-06-21 23:36:06
Autor: Michal
W dniu 2013-06-21 21:27, Leszek K. pisze:

Nie koniecznie. Z rok temu męczyłem się z plustekiem. Próbowałem i
windowsowski xpmode i virtualbox. Sterowniki nawet się instalowały, ale
przy próbie skanowania wywalało błąd.

Też walczyłem i dałem sobie spokój. Pod Windows już jakoś tak się utarło, że z kolejną wersją OSa trzeba kupić nowy skaner czy tuner TV/kartę audio itp. bo poprzednie nie dostają sterowników.

Biorąc pod uwagę konieczny na eksperymenty czas taniej wyjdzie kupić nowy skaner, albo odpalić już posiadany pod Sane: działają z backportami nawet staruszki na parporcie: sprawdzane z Plustekiem P12.

BTW:
Które z nowych combo (drukarka, kopiarka,skaner) z dostępem po sieci (najlepiej eth i wifi) działa nawet jak się skończą tusze? Od dawna przymierzam się do jakiegoś nowego skanera sieciowego i zawsze odbijam się od tych tuszy wymaganych nawet do działania skanera )przynajmniej w Epsonach które sprawdzałem tak jest). Jak jest w combo Canona?

Data: 2013-06-22 12:51:04
Autor: m4rkiz
"Michal" <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com> wrote in message news:kq2hj8$gn4$1mx1.internetia.pl...
[...]

przesadzasz, ten skaner ma 12 lat, kiedy go produkowali to nawet nie bylo
64 bitowego xp

Data: 2013-06-25 18:17:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sterownik do skanera pilnie potrzebny

"m4rkiz" kq42ps$c4r$1@dont-email.me

przesadzasz, ten skaner ma 12 lat, kiedy go produkowali
to nawet nie bylo 64 bitowego xp

Może warto wgrać wirtualny komputer z WXP?

Ponadto s± systemy za free pracuj±ce jako WXP -- gdzie¶
nawet mam co¶ takiego, wła¶nie na wypadek problemów
z W7/8, ale nie próbowałem jeszcze.

Data: 2013-07-06 03:09:34
Autor: astro
Sterownik do skanera pilnie potrzebny
Eneuel Leszek Ciszewski wrote in <news:kqcg3l$bg4$1speranza.aioe.org>
Ponadto s± systemy za free pracuj±ce jako WXP -- gdzie¶
nawet mam co¶ takiego, wła¶nie na wypadek problemów
z W7/8, ale nie próbowałem jeszcze.

Masz na mysli ReactOS www.reactos.org ?
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-07-09 15:51:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sterownik do skanera pilnie potrzebny

"astro" kr7qof$qt6$1@usenet.news.interia.pl

Ponadto s± systemy za free pracuj±ce jako WXP -- gdzie¶
nawet mam co¶ takiego, wła¶nie na wypadek problemów
z W7/8, ale nie próbowałem jeszcze.

Masz na mysli ReactOS www.reactos.org ?

Być może -- ¶ci±gn±łem, ale nie instalowałem.

Miałem instalować na netbooku, ale na razie nie instalowałem.
Android dokonał przełomów -- Wco¶tam staje się niepotrzebny.
Staje się -- nie stał się, ale staje się. :) Po co ładować
WXP (itp. na netbook) skoro można ładować Android na tablety
i powoli emigrować z Wco¶tam na Android...

Data: 2013-06-22 04:26:55
Autor: G Nowak
On 21/06/2013 20:27, Leszek K. wrote:
[...]

Probowales doinstalowac extension z obsluga USB 2.0?

--
Pozdr

Data: 2013-06-22 05:39:57
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 22 Jun 2013 04:26:55 +0100, G Nowak napisał(a):

[...]

Wszystkiego próbowałem.

Data: 2013-06-22 06:42:58
Autor: Zocha
Sterownik do skanera pilnie potrzebny
Pilnie potrzebny jest sprawdzony sterownik
do skanera ScanMaker 4800 firmy Microtek
działaj±cy pod Windows 7 Professional 64 bit.

[...]

Probowales doinstalowac extension z obsluga USB 2.0?

A gdzie takie extension dla Win 7 Prof. 64-bit znaleĽć?
Może w przypadku ScanMakera 4800 też by pomogło?

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2013-06-23 14:47:02
Autor: animka
[...]

działający pod Windows 7 Professional 64 bit.

[...]

Tak jak i ja. Trzeba bylo kupić inny skaner. Kupiłam wtedy Canon. Świetny, ale jak później kupiłam drukarkę Brother (ze skanerem) to skaner Canon komuś oddałam.

--
animka

Sterownik do skanera pilnie potrzebny