Sterownik do skanera pilnie potrzebny

Data: 2013-06-24 17:42:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sterownik do skanera pilnie potrzebny

"Zocha" 51c3d90d$0$1265$65785112@news.neostrada.pl

Witam

-=-

Efekty dw贸ch r贸偶nych OCeRant贸w -- fotka b艂yszcz膮cego
kobiecego magazynu poczyniona bez statywu, w s艂abym
艣wietle smartfonem:

-- -- -- -- -- -- -- -

To wielki spo艂eczny problem, 艂
ze nie potra铿乵y si臋 z tym
u艂o偶y膰 , oswoi膰 z m贸wieniem
o cllorobie nowotworowej.
sobie, 偶e jutra mo偶e nie by膰. I tak naprawd臋 dowiadujemy si臋
o sobie najwi臋cej, kiedy co艣 takiego jak powa偶na choroba dotknie
nas osobi艣cie. Kiedy po raz pierwszy zetkn臋艂am si臋 z rakiem,
nie mia艂am jeszcze takiej 艣wiadomo艣ci, ale teraz, niedawno, by艂am
ju偶 dojrza艂q kobietq. Mia艂am dziewi臋cioletniq c贸rk臋, wiedzia艂am,
co mi grozi ~ mog臋 nie mie膰 w艂os贸w, nie mie膰 piersi, mog臋 po pro-
stu nie 偶y膰. Ta 艣wiadomo艣膰, 偶e jutra mo偶e nie by膰, ze wszystko mo偶e
si臋 zdarzy膰, ustawia inaczej priorytety. Zaczyna si臋 my艣ie膰 bardziej
艣wiadomie 0 偶yciu, troch臋 inaczej rozk艂ada si臋 w nim akcenty. Dzi艣
z pewno艣ci膮 bardziej potrafi臋 cieszy膰 si臋 z ka偶dego dnia, ciesz臋
si臋, ze mog臋 偶y膰, 偶e mam si艂臋, 偶e dbam o siebie. Staram si臋, zeby
moja c贸rka mia艂a ze mnie po偶ytek. Ale mam tez takq 艣wiadomo艣膰,
偶e czasami wobec choroby jeste艣my bezsi艂ni. D艂atego warto si臋
cieszy膰 tym, co teraz, tym, co dzisiaj, a nie tym, co b臋dzie kiedy艣,
ani tym, co by艂o wcze艣niej. Nie warto.
Jest pani osob膮 bardzo dzielnq, ma pani konstruktywne
podej艣cie do 偶ycia. Niemal wprost z sali operacyjnej trafi艂a
pani na plan filmowy, rzuci艂a si臋 pani w wir pracy, zaj臋艂a
domem, 偶yciem - najog贸lniej m贸wi膮c -jakby choroba nie 脜 鈥
mia艂a w og贸le miejsca. 脜
To tak 艂adnie brzmi, jak pani to m贸wi, a艂e by艂o mi nie _
By艂am zrozpaczona, kiedv m贸wi艂am Boausiowi Lindz"'

-- -- -- -- -- -- -- -

Zmierzy艂a si臋 pani w swoim 偶yciu z rakiem dwa razy.
Kiedy zdarzy艂o si臋 po raz pierwszy?
To by艂o 20 lat temu, by艂am jeszae m艂od膮 dziewczyn膮 i nie mia艂am
wtedy takiej 艣wiadomo艣ci, 偶e to jest co艣 z艂ego. Po prostu dowiedzia-
艂am si臋 o chorobie i podda艂am si臋 operacji. Aako艂wiek usuni臋cie
iainika spowodowa艂o, 偶e trzeba by艂o trzyma膰 r臋k臋 na pulsie. Jestem
do艣膰 komq pacjentkq, wi臋c grzecznie wykonywa艂am badania.
Up艂yn臋艂o prawie 20 lat, mimo resekcji iainika urodzi艂a
pani c贸reak臋 (Zuzka ma teraz 14 lat), pracowa艂a pani
w teatrze, gra艂a w filmach. Kt贸rego艣 dnia okaza艂a si臋,
藕e w pani piersi pojawi艂 si臋 guzek...
T臋 zmian臋 odkry艂am sama (podaas k膮pieli, najlepiej poddaj膮
si臋 samobadaniu namydlone piersi), wi臋c uda艂om si臋 do mojego
doktora. Lekarz si臋 troch臋 przestraszy艂, bo guzek mia艂 n铆eregu艂amy
kszta艂t, z艂eci艂 mammogra艂i臋 (ta by艂a pierwsza mammagraiia
w moim 偶yciu艂), ale okaza艂o si臋, 偶e jednak USG daje lepszy obraz.
No i trzeba by艂o guzek usun膮膰. Mia艂am tzw. operacj臋 osza臋dzajq-
cq, czy艂i wyci臋cie jedynie fragmentu piersi.
Niekt贸re kobiety boj膮 si臋 bada艅. Obawiajq si臋, 偶e USG
czy mammografia mog膮 co艣 niedobrego wykaza膰, wi臋c
mo偶e lepiej w og贸le nie wiedzie膰...

Skaner HP mam w szafce. ;)

Sterownik do skanera pilnie potrzebny