Sterownik temperatury Auraton economic a g艂owic a termostatyczna

Data: 2014-10-05 16:47:24
Autor: wolim
Sterownik temperatury Auraton economic a g艂owic a termostatyczna
W dniu 2014-10-01 10:23, aga pisze:
Witam
Ostatnio za艂ozyli mi w domu nowe zawory, g艂owice termostatyczne gdzie
mog臋 ustawiac temp w skali od 1-5. Posiadam r贸wniez na pietrze sterownik
temperatury. I teraz mam pytanie. Jak ustawie temp w sterowniku
pokojowym czy jak to sie nazywa, to na jaki stopien ustawic glowice ??

Jedyne s艂uszne rozwi膮zanie tej zagadki, to sterownik pokojowy da膰 na maksa i regulowa膰 temperatur臋 w pokojach g艂owicami termostatycznymi.
Wtedy w ka偶dym pokoju b臋dziesz mia艂a temperatur臋 tak膮 jak膮 chcesz.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2014-10-05 16:57:10
Autor: Jeffrey
wolim wrote:
[...]

niezbyt idealne rozwi膮zanie  ale co艣 w tym jest

jeffrey

ps jedyne s艂uszne ju偶 by艂o teraz jest nie modne :P

Data: 2014-10-06 08:55:05
Autor: aga
W dniu 2014-10-05 16:47, wolim pisze:
[...]

Hmm no tak, ale np jak ustawi艂am na 21 stopni to piec si臋 wy艂膮cza艂, a jak ustawie np na 28 stopni to piec bedzie ca艂y czas chodzi艂.

Mysle ze jak ustawi艂am te 21 stopni na pokojowym to w tych pokojach w ktorych bede siedziala zawor na max tj na 5 ( i mysle ze bede miala 21 stopni tak jak ustawione w pokojowym) , a w tych ktorych nie to na 3, lub calkiem zakrece.
Tylko boje sie ze jak calkiem zakrece w tych pokojach ktorych nie przebywam to zeby grzyb na sciany nie wszedl - przy jakiej temp wchodzi grzyb

Data: 2014-10-06 11:50:46
Autor: Jeffrey
aga wrote:
[...]

to nie zakr臋caj na max,
ja nie rozumiem 80%? spo艂ecze艅stwa nie pojmuje co to jest zaw贸r termostatyczny?
ustaw np na 3 i poczekaj dob臋, je艣li jest za ciep艂o to zmniejsz o 1 kresk臋(kropk臋 czy co tam jest narysowane) i znowu poczekaj dob臋 a偶 ustawisz optymalnie
jezeli w艂aczenie grzejnika powoduje gwa艂towny wzrost temp a p贸藕niej powolne och艂adzanie to znaczy 偶e trzeba zkryzowa膰 zaw贸r (po odkreceniu g艂owicy s膮 jakie艣 numerki i tam si臋 przekr臋ca,
grzejnik przy normalnej pracy powinien by膰 ciep艂y na cz臋艣ci wysoko艣ci a nie ca艂y

jeffrey

Data: 2014-10-06 13:00:39
Autor: aga
Sterownik temperatury Auraton economic a g艂owic a termostatyczna
To jeszcze raz

Ustawiam w pokojowym 21

W tych pokojach gdzie przebywam, regulator na 5 - wiec temp jak sie nie myle bedzie na poziomie 21 stopni

W pozosta艂ych mam sie pobawic pokret艂ami i zobaczyc jaka jest temperatura. ( wystarczy艂a by 17 stopni )

tak ?

Data: 2014-10-06 17:28:51
Autor: Jeffrey
aga wrote:
[...]

mniej wi臋cej tak, z tym 偶e tam gdzie stoi regulator to na max odkr臋casz , je偶eli s膮 otwarte przestrzenie z kilkoma grzejnikami i tam stoi regulator to naturalnie tam wsz臋dzie otwarte na max
pobaw si臋 troch臋 z tym to p贸藕niej tylko troch臋 pokr臋cisz na wi臋cej kiedy przyjd膮 du偶e mrozy

jeffrey

Data: 2014-10-06 18:25:58
Autor: wolim
W dniu 2014-10-06 08:55, aga pisze:
[...]

To mo偶e inaczej: do tej pory, jak nie mia艂a艣 g艂owic termostatycznych, tylko sterownik pokojowy, to by艂a艣 zadowolona? Tzn. potrafi艂a艣 tym sterownikiem wyregulowa膰 temperatur臋 w ca艂ym domu?

Data: 2014-10-06 19:01:46
Autor: aga
[...]

Mieszkam od niedawna w tym domu, wiec zimy nie mia艂am jeszcze ;) i wymienili mi na g艂owice termostatyczne bo tamte by艂y stare

Sterownik temperatury Auraton economic a g艂owic a termostatyczna