Sterowniki pod XP

Data: 2010-05-29 22:09:04
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
Witam,
Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać do niego sterowników.
Są tu http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155# ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować kary grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.

AMD 64 Athlonx2,  karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

Jan Bucki

Data: 2010-05-29 21:12:43
Autor: DooMiniK
Sterowniki pod XP
On 2010-05-29 21:09, Bucki Jan wrote:
Witam,
[...]

W internecie całe paczki były do DV6000 (XP, nieoficjalne). Win7
powinien większość rzeczy załapać.

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2010-05-29 22:48:29
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
DooMiniK <mail_test@cos.pl> :
On 2010-05-29 21:09, Bucki Jan wrote:
Witam,
[...]

Everest pokazuje, że jest to HP Pavilion dv6700 CTO Entertainment Notebook PC, a nie 6000.
Natomiast na laptopie pisze  HP Pavilion dv6000

Jan Bucki

Data: 2010-05-30 19:09:52
Autor: G Nowak
Sterowniki pod XP
Everest pokazuje, że jest to HP Pavilion dv6700 CTO Entertainment Notebook PC, a nie 6000.
Natomiast na laptopie pisze  HP Pavilion dv6000

Tak bo 6000 to nazwa serii, model zas widnieje na naklejce.

--
pozdr

Data: 2010-05-29 22:23:14
Autor: B.G
Sterowniki pod XP

Użytkownik "Bucki Jan" <bujan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c017453$0$2585$65785112@news.neostrada.pl...
Witam,
Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać do niego sterowników.

Lepiej rozbuduj ram do 2-4G i zostań przy Viście.
IMO szkoda kasy na XP, no chyba że leży Ci gdzieś zbędne pudełko :)

--
B.G

Data: 2010-05-29 22:58:34
Autor: ToMasz
Sterowniki pod XP
Bucki Jan pisze:
[...]

jak nie znajdziesz opisu hardwaru, to zainstaluj linuksa ( na 10 minut)
i tam sobie sprawdzisz wiekszość sprzętu. kotś sie chwalił ze zmusił
100% hardwaru do pracy pod Ubuntu. O ile wiem to karta dzwiekowa została
wyprodukowana przez "nVidia" i nazywa sie: MCP67 High Definition Audio
[Audio device]. Skąd do niej sterowniki - na to pytanie nie znam
odpowiedzi.

ToMasz

Data: 2010-05-29 23:59:40
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
  Bucki Jan pisze:
[...]

Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki (ma na składzie przecież).

--
animka

Data: 2010-05-30 07:47:24
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> :
  Bucki Jan pisze:
[...]

Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?
XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je mam pobrać?.
Dam Ci na lizaka ;-)

Jan Bucki

Data: 2010-05-30 08:40:05
Autor: qwerty
Sterowniki pod XP

http://tinyurl.com/28qjyww

Data: 2010-05-30 14:23:59
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?

Sprzęt jak sprzęt.

XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
mam pobrać?.

To weź usuń teraz wszystko z tymi wykrzyknikami i uruchom ponownie komputer.

Szukaj sterowników do chipsetu płyty głównej i zainstaluj. Zostań lepiej przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o ustawienie kolorów, szczególnie czerni.
Zobacz czy tu znajdziesz:
http://www.general-search.com/download/hp-compaq-515-amd-athlon-x2-chipset-driver-free-download-for-xp

Dam Ci na lizaka ;-)

Wsadź go sobie w d* albo daj swojemu wnuczkowi.

--
animka

Data: 2010-08-04 10:17:06
Autor: Mariusz Kruk
Sterowniki pod XP
["Followup-To:" header set to pl.comp.os.ms-windows.winnt.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o ustawienie kolorów, szczególnie czerni.

:-) Animka jak zwykle niezawodna.
Wymień przedłużacz na krótszy.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-06-01 09:55:31
Autor: squirs
Sterowniki pod XP

Bucki Jan pisze:
[...]

Witam
Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w sterowniki pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy sprzedaży, więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem sterowników pod Vistę do tego modelu.
Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów, np. karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster 128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...

Data: 2010-06-01 01:12:53
Autor: Mateusz
Sterowniki pod XP
ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.

animka: PLONK !

Data: 2010-06-01 12:25:44
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-06-01 10:12, Mateusz pisze:
ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.

animka: PLONK !

Vice versa matołku!

--
animka

Data: 2010-06-01 19:37:43
Autor: gl12d4
Sterowniki pod XP

Bucki Jan pisze:

[...]

Jest dokładnie tak jak piszesz. Mam dośiadczenie w instalacji XP na Pavilionie dv6510ew. Stery z suportu HP to tylko lichy dodatek. Przede wszsytkim trzeba sprawdzić producenta czipsetu płyty głównej i z zewnątrz ściągnąc paczkę ze sterami.

Zacząłem od uaktualnienia BIOS, potem był sterownik do płyty gł. "NVIDIA Windows XP nforce Driver". Jeśli dobrze pamiętam jest na stronie supportu HP, ale trzeba go znaleźć przez wyszukiwarkę. Sterowniki do grafiki ściągnąłem ze strony nvidii, dźwięk zainstalowałem z HP, ale wcześniej potrzebna była poprawka kb888111 od MS. Postałem urządzenia - lan, wifi, bluetooth, touchpad normalnie ze strony HP. Z tego co pamiętam bluettoth i wifi nie chciały banglac w polskiej ersji językowej - gładko za to zainstalowały się z angielskiej. W każdym bądź razie Windows XP działał ładnie i bez wykrzykników. Podziałałem trochę by... wrócić do Visty, bo byłem jej użtkownikiem od kilku miesięcy i XP już mi nie pasował ;)

pzdrw
gl12d4

Data: 2010-05-30 08:46:08
Autor: Jawi
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-29 23:59, Animka pisze:
Bucki Jan pisze:
Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
(ma na składzie przecież).

piszesz głupoty

Data: 2010-05-30 10:30:24
Autor: Czarek
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 08:46, Jawi napisał/a:

piszesz głupoty

Dopiero dziś na to wpadłeś?

--
Cz.

Data: 2010-05-30 11:00:57
Autor: ggs
Sterowniki pod XP

Moze tu? : http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=382208

--
ggs

Data: 2010-05-30 16:11:40
Autor: Maru
Sterowniki pod XP
W dniu 29.05.2010 22:09, Bucki Jan pisze:
[...]

Jak nie potrzebujesz męczyć go pod grami to olej Micro$hita. Aż dziw bierze, że taki koncern olewa użytkowników, już pod Linuksem wbrew pozorom dużo mniej problemów, zwłaszcza sprzętowych. Poza tym w pełni będziesz mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$ możesz tylko pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów za wiele to pod niego nie ma.

Moje propozycje:
Mandriva
OpenSuse
Ubuntu

Pozdrawiam

Data: 2010-05-30 18:33:18
Autor: marfi
Sterowniki pod XP
Użytkownik "Maru" <maru@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4c028189$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Chyba nie zrozumiałeś o co chodzi :)
  Komputer był sprawny ale użytkownik chce zainstalować przestarzały system operacyjny...

--
marfi

Data: 2010-05-30 19:42:28
Autor: Andrzej Libiszewski
Sterowniki pod XP
W dniu 30-05-2010 16:11, Maru pisze:

Jak nie potrzebujesz męczyć go pod grami to olej Micro$hita. Aż dziw
bierze, Ĺźe taki koncern olewa uĹźytkownikĂłw,

Koncern? Sterowniki do sprzętu to producent sprzętu ma zapewnić. Swoją wrogość do MS zachowaj na inną grupę.

juĹź pod Linuksem wbrew
pozorom dużo mniej problemów, zwłaszcza sprzętowych.

Oczywiście. A świstak siedzi i zawija w te sreberka.

Poza tym w pełni
będziesz mógł się cieszyć systemem 64-bit, o czym pod produktem M$
możesz tylko pomarzyć, bo co z tego, że system wypuścili, jak programów
za wiele to pod niego nie ma.

Za to co ciekawsze pozycje które mają wersję x64 pod windows, pod linuksa nie mają ich w cale.

Moje propozycje:
Mandriva
OpenSuse
Ubuntu

A ja proponuję, żebyś zakończył temat lub przeniósł go na grupę advocacy.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-06-01 20:00:35
Autor: Maru
Sterowniki pod XP
W dniu 30.05.2010 19:42, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Równie dobrze możesz zaproponować, aby ten temat trafił pod grupę poświęconą XP.

Data: 2010-05-31 10:44:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 16:11, Maru pisze:
pod Linuksem wbrew pozorom dużo mniej problemów

udowodnij i zainstaluj go na moim laptopie :D Najnowsze wersje się nawet
nie instalują.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-30 19:23:08
Autor: W.P.
Sterowniki pod XP
Użytkownik Bucki Jan napisał:
[...]

Taki pomysl: odpalic "na chwile" jakieś w miare swieze LiveCD, popatrzec
jakie chipy znajdzie. I szukac a). u producenta chipsetu, b). podobnych
modeli - moze uda sie "tu jeden, tu drugi"?

W.P.

Data: 2010-05-30 21:21:16
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
W.P. <laurentp@wp.pl> :
[...]

Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w

"Inne urzadzenia":
- Kontroler wideo (zgodny z VGA)
- Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou
- Urządzenie audio na high definition audio

oraz w zainstalownaym jest na żólto:
Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

Jan Bucki

Data: 2010-05-30 21:36:20
Autor: Czarek
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 21:21, Bucki Jan napisał/a:

oraz w zainstalownaym jest na żólto:
Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

Masz/używasz urządzenie z FireWire? Jeśli nie, to wyłącz w biosie, tymczasowo zbyteczne. Ja tak u siebie zrobiłem i jest ok.

--
Cz.

Data: 2010-05-30 21:37:43
Autor: Andrzej Libiszewski
Sterowniki pod XP
Dnia Sun, 30 May 2010 21:21:16 +0200, Bucki Jan napisał(a):

W.P. <laurentp@wp.pl> :
[...]

Mam juĹź prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w

"Inne urzadzenia":
- Kontroler wideo (zgodny z VGA)

Ze strony producenta grafiki spróbuj pobrać.

- Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou

Jak nieznane to trudno powiedzieć

- Urządzenie audio na high definition audio

Pewnie ze strony realteka + poprawka MS KB888111 żeby w ogóle chciało pójść

oraz w zainstalownaym jest na şólto:
Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

Jan Bucki

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-05-31 15:51:06
Autor: Araneus Diadematus
Sterowniki pod XP

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:1oxgjrq0gz1ur.16z349p0yti8w$.dlg40tude.net...
- Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou

Jak nieznane to trudno powiedzieć

Lipuję wtedy po identyfikatorze, zwykle albo bezpośrednio wyguglam sterowniki, albo naprowadza mnie to na odpowiedź.

--
((*))
((+))

Data: 2010-05-30 23:31:38
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 21:21, Bucki Jan pisze:

Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w

"Inne urzadzenia":
- Kontroler wideo (zgodny z VGA)
- Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou
- Urządzenie audio na high definition audio

Usuń to wszystko i zainstaluj odpowiednie sterowniki.
Ściągnij sterownik High Definition Audio do swojej karty muzycznej i zainstaluj.
Ja używam Realtek ACL888, więc Ci linka nie podetknę.

oraz w zainstalownaym jest na żólto:
Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

W Evereście masz linka. Wystarczy tylko kliknąć, żeby wejść na stronę ze sterownikiem.
Ja tego hosta używam do drukarki.

Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

Jak sam nie umiesz to zapoproś do domu jakiegoś kolegę, żeby to za Ciebie zrobił.

--
animka

Data: 2010-05-31 19:17:56
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> :
[...]

Oj, ręce opadają jak coś takiego się czyta.
Moja rada, zajmij się dziećmi, lub garami i won od komputera!.

Jan Bucki

Data: 2010-06-01 00:19:31
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-31 19:17, Bucki Jan pisze:
Animka<animka@to.nieja.wp.pl>  :
[...]

Do tej pory tumanie  jeszcze się nie uporałeś z tymi sterownikami i komputerem. Co za wstyd! Jest takie powiedzenie: "G**no chłopu nie zegarek".
Czekaj dalej na dobrych świętych mikołajów, czekaj.

--
animka

Data: 2010-06-01 00:24:42
Autor: Andrzej Libiszewski
Sterowniki pod XP
Dnia Tue, 01 Jun 2010 00:19:31 +0200, Animka napisał(a):

Do tej pory tumanie  jeszcze się nie uporałeś z tymi sterownikami i komputerem. Co za wstyd! Jest takie powiedzenie: "G**no chłopu nie zegarek".
Czekaj dalej na dobrych świętych mikołajów, czekaj.

Strasznie długie masz te dni. A może to przekwitanie cię dopadło i dlatego
chlew publicznie robisz, babsztylu?

Data: 2010-06-01 04:47:53
Autor: januszek
Sterowniki pod XP
Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Oboje robicie. Dawniej było tak, że mądrzejszy pierwszy przestawał. Jak będzie teraz?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-06-01 12:47:26
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-06-01 06:47, januszek pisze:

Oboje robicie. Dawniej było tak, że mądrzejszy pierwszy przestawał. Jak
będzie teraz?

Wyciągnąłeś mi tego dziadka z prostatą z KF-a.

--
animka

Data: 2010-06-01 10:53:08
Autor: januszek
Sterowniki pod XP
Animka napisał(a):

Oboje robicie. Dawniej było tak, że mądrzejszy pierwszy przestawał. Jak
będzie teraz?

Wyciągnąłeś mi tego dziadka z prostatą z KF-a.

Nie chcę wiedzieć, skąd masz wiedzę o jego prostacie. W każdym razie, jeśli się nie opanujesz to sama trafisz do mojego KF-a.

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-06-01 13:14:46
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-06-01 12:53, januszek pisze:
Animka napisał(a):

[...]

Każdy jest panem swojego komputera i może sobie operować KF-em jak chce bez powiadamiania o tym innych :-)

--
animka

Data: 2010-05-30 22:37:11
Autor: Jan P. Ciecinski
Sterowniki pod XP
Bucki Jan pisze:
[...]

Witam!
Zawsze masz dwa wyjścia jak w bardzo starym dowcipie. Po pierwsze daj komuś zarobić, niech on się męczy.
Jeśli religia Ci na to nie pozwala i każdą zapałkę używasz dwa razy, to niestety do roboty:
- program "Unknown Device Identifier";
- Panel Sterowania/System/Urządzenia(Devices), prawym klawisz myszy na problemie-Właściwości- i na końcu widzisz Kod, który wpisujesz w wyszukiwarkę (trzeba go najczęściej skrócić);
- poszukaj w Internecie ludzi z tym samym problemem - w językach angielski, rosyjski. Najszybciej znajdziesz w chińskim - najwięcej użytkowników.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2010-06-01 17:02:41
Autor: ąćęłńóśźż
Sterowniki pod XP
Komputerów HP?
No nie wiem...

-- -- -

Data: 2010-05-31 05:19:39
Autor: Mateusz
Sterowniki pod XP
On 29 Maj, 22:09, "Bucki Jan" <bu...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie zapominaj o tym, że drivery trzeba instalować o odpowiedniej
kolejności. Chipset, grafika, lan i inne peryferia. Z tego co widzę,
to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci
sterowniki: http://www.drivershq.com/Download.aspx

Data: 2010-05-31 19:15:55
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> :
[...]

Dzięki za linka.
Co do instalacji itp, to nie pierwszy raz to robię i potrafie sobie poradzić, ale w tym przypadku ręce opadały. Pobierałem oryginalne sterownki z HP i pudło oraz z wielu innych miejsc i też kicha, wszystkie nie działały pod tym lapkiem z serii dv600(dv6700). Poradziłem sobie inaczej i znalazłem te drivery. Jesli chodzi o grafikę, audio, karte sieciową itp. to zawiera w sobie plik instalacyjny od karty grafiki Nvidi. Np. karta sieciowa jest zainstalowana jako ent....nVidia itd. Dzwoniłem do pomocy HP i potwierdzili, że to "wszystko" jest w tym jednym pliku, ale ciekawi mnie dlaczego HP umieszcza na swojej stronie sterowniki skopane, za co nawet nie powiedzą "przepraszam"

Pozdrawiam
Jan Bucki

Data: 2010-05-31 08:04:49
Autor: news..pl
Sterowniki pod XP
Witam,
Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać do niego sterowników.

Wchodzisz na www.hp.pl i szukasz driverów, nie wiem w czym masz problem skoro ich wyszukiwarka pozwala nawet wyszukać drivery po numerze fabrycznym sprzętu.....
Piotr

Data: 2010-05-31 16:16:59
Autor: Adam
Sterowniki pod XP

Użytkownik "news..pl" <pp@ppo.pl> napisał w wiadomości news:4c03511d$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zawsze. HP wypuściło sporo "ogryzków", na których dało się zainstalować np. tylko Vistę. Przykładowo: brandowane sterowniki S-ATA i blokada biosu przed zmianą na tryb legacy IDE (czy jak to tam się wabi) - potrafiło to wielu ludziom napsuć krwi.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Sterowniki pod XP