Sterowniki pod XP

Data: 2010-05-29 22:58:34
Autor: ToMasz
Sterowniki pod XP
Bucki Jan pisze:
Witam,
Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
mogę poszukać do niego sterowników.
Są tu
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować
kary grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie
wskazuje (nie widzi jej) jaki to model.

AMD 64 Athlonx2,  karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

Jan Bucki

jak nie znajdziesz opisu hardwaru, to zainstaluj linuksa ( na 10 minut)
i tam sobie sprawdzisz wiekszość sprzętu. kotś sie chwalił ze zmusił
100% hardwaru do pracy pod Ubuntu. O ile wiem to karta dzwiekowa została
wyprodukowana przez "nVidia" i nazywa sie: MCP67 High Definition Audio
[Audio device]. Skąd do niej sterowniki - na to pytanie nie znam
odpowiedzi.

ToMasz

Data: 2010-05-29 23:59:40
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
  Bucki Jan pisze:
[...]

Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki (ma na składzie przecież).

--
animka

Data: 2010-05-30 07:47:24
Autor: Bucki Jan
Sterowniki pod XP
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> :
  Bucki Jan pisze:
[...]

Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?
XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je mam pobrać?.
Dam Ci na lizaka ;-)

Jan Bucki

Data: 2010-05-30 08:40:05
Autor: qwerty
Sterowniki pod XP

http://tinyurl.com/28qjyww

Data: 2010-05-30 14:23:59
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?

Sprzęt jak sprzęt.

XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
mam pobrać?.

To weź usuń teraz wszystko z tymi wykrzyknikami i uruchom ponownie komputer.

Szukaj sterowników do chipsetu płyty głównej i zainstaluj. Zostań lepiej przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o ustawienie kolorów, szczególnie czerni.
Zobacz czy tu znajdziesz:
http://www.general-search.com/download/hp-compaq-515-amd-athlon-x2-chipset-driver-free-download-for-xp

Dam Ci na lizaka ;-)

Wsadź go sobie w d* albo daj swojemu wnuczkowi.

--
animka

Data: 2010-08-04 10:17:06
Autor: Mariusz Kruk
Sterowniki pod XP
["Followup-To:" header set to pl.comp.os.ms-windows.winnt.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o ustawienie kolorów, szczególnie czerni.

:-) Animka jak zwykle niezawodna.
Wymień przedłużacz na krótszy.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-06-01 09:55:31
Autor: squirs
Sterowniki pod XP

Bucki Jan pisze:
[...]

Witam
Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w sterowniki pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy sprzedaży, więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem sterowników pod Vistę do tego modelu.
Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów, np. karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster 128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...

Data: 2010-06-01 01:12:53
Autor: Mateusz
Sterowniki pod XP
ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.

animka: PLONK !

Data: 2010-06-01 12:25:44
Autor: Animka
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-06-01 10:12, Mateusz pisze:
ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.

animka: PLONK !

Vice versa matołku!

--
animka

Data: 2010-06-01 19:37:43
Autor: gl12d4
Sterowniki pod XP

Bucki Jan pisze:

[...]

Jest dokładnie tak jak piszesz. Mam dośiadczenie w instalacji XP na Pavilionie dv6510ew. Stery z suportu HP to tylko lichy dodatek. Przede wszsytkim trzeba sprawdzić producenta czipsetu płyty głównej i z zewnątrz ściągnąc paczkę ze sterami.

Zacząłem od uaktualnienia BIOS, potem był sterownik do płyty gł. "NVIDIA Windows XP nforce Driver". Jeśli dobrze pamiętam jest na stronie supportu HP, ale trzeba go znaleźć przez wyszukiwarkę. Sterowniki do grafiki ściągnąłem ze strony nvidii, dźwięk zainstalowałem z HP, ale wcześniej potrzebna była poprawka kb888111 od MS. Postałem urządzenia - lan, wifi, bluetooth, touchpad normalnie ze strony HP. Z tego co pamiętam bluettoth i wifi nie chciały banglac w polskiej ersji językowej - gładko za to zainstalowały się z angielskiej. W każdym bądź razie Windows XP działał ładnie i bez wykrzykników. Podziałałem trochę by... wrócić do Visty, bo byłem jej użtkownikiem od kilku miesięcy i XP już mi nie pasował ;)

pzdrw
gl12d4

Data: 2010-05-30 08:46:08
Autor: Jawi
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-29 23:59, Animka pisze:
Bucki Jan pisze:
Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
(ma na składzie przecież).

piszesz głupoty

Data: 2010-05-30 10:30:24
Autor: Czarek
Sterowniki pod XP
W dniu 2010-05-30 08:46, Jawi napisał/a:

piszesz głupoty

Dopiero dziś na to wpadłeś?

--
Cz.