Sterowniki pod XP

Data: 2010-05-31 08:04:49
Autor: news..pl
Sterowniki pod XP
Witam,
Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać do niego sterowników.

Wchodzisz na www.hp.pl i szukasz driverów, nie wiem w czym masz problem skoro ich wyszukiwarka pozwala nawet wyszukać drivery po numerze fabrycznym sprzętu.....
Piotr

Data: 2010-05-31 16:16:59
Autor: Adam
Sterowniki pod XP

Użytkownik "news..pl" <pp@ppo.pl> napisał w wiadomości news:4c03511d$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zawsze. HP wypuściło sporo "ogryzków", na których dało się zainstalować np. tylko Vistę. Przykładowo: brandowane sterowniki S-ATA i blokada biosu przed zmianą na tryb legacy IDE (czy jak to tam się wabi) - potrafiło to wielu ludziom napsuć krwi.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Sterowniki pod XP