Stery Amoeba Hussar - dziwne

Data: 2011-03-11 14:39:16
Autor: dżep
Stery Amoeba Hussar - dziwne
Dolna bieżnia do nabijania na widelec jest rozcięta w  jednym miejscu. Tzn okręg ma małą przerwę. Czy tak powinno to wyglądać czy to jakaś wada produkcyjna? A jesli nie czy to nie pogorszy jakości pracy sterów?

Data: 2011-03-11 15:53:18
Autor: PeJot
Stery Amoeba Hussar - dziwne
W dniu 2011-03-11 15:39, dżep pisze:
Dolna bieżnia do nabijania na widelec jest rozcięta w  jednym miejscu. Tzn
okręg ma małą przerwę. Czy tak powinno to wyglądać czy to jakaś wada
produkcyjna? A jesli nie czy to nie pogorszy jakości pracy sterów?

Po nabiciu ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-03-11 16:09:29
Autor: ...::QRT::...
Stery Amoeba Hussar - dziwne
Dnia Fri, 11 Mar 2011 14:39:16 +0000 (UTC), dżep napisał(a):

Dolna bieżnia do nabijania na widelec jest rozcięta w  jednym miejscu. Tzn okręg ma małą przerwę. Czy tak powinno to wyglądać czy to jakaś wada produkcyjna? A jesli nie czy to nie pogorszy jakości pracy sterów?

ale to stery na łożyskach maszynowych prawda? Jesli tak to wszystko jest ok.

Data: 2011-03-11 16:56:03
Autor: dżep
Stery Amoeba Hussar - dziwne

ale to stery na łożyskach maszynowych prawda? Jesli tak to wszystko jest ok.

oo faktycznie, przy maszynówkach to nie jest bieżnia :) dzieki

Data: 2011-03-11 20:29:48
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Stery Amoeba Hussar - dziwne
dżep pisze:
ale to stery na łożyskach maszynowych prawda? Jesli tak to wszystko jest ok.

oo faktycznie, przy maszynówkach to nie jest bieżnia :) dzieki

I masz rację, sie nie martw. Sporo sterów maszynowych tak ma.

Seco

Stery Amoeba Hussar - dziwne