Stery VP-A45AC / Accent Airplane - jakie łożyska ?

Data: 2011-07-31 15:02:49
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Stery VP-A45AC / Accent Airplane - jakie łożyska ?
Czołem.

Potrzebuję kupić jakieś stery półzintegrowane (ZS) i fajnie by było,
żeby miały łożyska 36°x45°, bo mam już takie w innym rowerze
itd. itp. Zacząłem przeglądać co by tu wybrać i mam mały
dylemat. Mianowicie:

1. FSA Orbit Z

Tutaj raczej nie ma wątpliwości, że tam są takie łożyska jakie mnie
interesujÄ…. Niestety srebrne miski nie pasujÄ… do czarnej ramy ;-)

2. VP-A45AC

Generalnie spotykane pod różnymi markami - różnią się kapslem etc. Tutaj
jest zagadka. Wg fotek tych sterów i strony VP jak byk są tam łożyska po
ichniemu oznaczane "MH-P03" i chociażby stąd wynika, że są to 45°x45°:

  http://www.finesungroup.com/Headset-Bearing-174.html

ALE odkopałem zdjęcie z aukcji tych sterów (akurat Cane Creek):

  http://img137.imageshack.us/img137/389/dsc1019.jpg

i na górnym łożysku widać napis ACB 36x45. Czyżby ktoś tam sprzedawał
stery z dwoma różnymi łożyskami? Może mu to górne łożysko "przyszło" z
jakichś sterów FSA? No i jak to działało - czyżby różnica w tych
ścięciach nie stanowiła problemu? A może "MH-P03" to jednak nie jest
45°x45°?

3. Accent Airplane

Można by zaryzykować stwierdzenie, że są identyczne jak VP. Różnica:
google twierdzi, że "Kąt ścięcia bieżni: 36°x45°". Niby fajnie, ale to
jest ten sam opis powielony w wielu miejscach (Velo nie podaje). KtoÅ›
mógł się walnąć, a ten post miesza mi w głowie: <http://42.pl/u/2DrS>

Zna ktoś może owe stery Accenta albo VP i *wie* jakie tam tak naprawdę
są łożyska?

Z góry dzięki za pomoc.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-08-18 21:11:09
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Stery VP-A45AC / Accent Airplane - jakie łoży ska?
Krzyś Cierpiętnik wrote:

[bla bla bla]

3. Accent Airplane

Można by zaryzykować stwierdzenie, że są identyczne jak VP. Różnica:
google twierdzi, że "Kąt ścięcia bieżni: 36°x45°".

Odpowiem sam sobie: rzeczywiście są w nich łożyska j.w.

Miłym zaskoczeniem jest przecięta "bieżnia", tak jak w niektórych
sterach FSA.