Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową

Data: 2009-11-19 22:51:23
Autor: JAcek
Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową
Cześć,

Radosna twórczość mnie naszła.
Przeszukałem grupę ale nie znalazłem aby ktos taki manewr wykonywał..

Zapragnąłem mieć w mojej starej stalówce widelec sztywny mocowany na a-
haed.

Troche ciężko znaleźć sztywniaka z rurą niegwintowaną (ale są, tyle ze
drogawo).

Główka ramy ma wysokość 10cm.
Wypatrzyłem w sklepie widelec któremu gwint zaczyna się gdzieś na 16
cm.

Pytania:
Czy jak utnę część z gwintem to spasuję na nim stery a-head?
Tzn czy rura sterowa w części niegwintowanej ma średnicę dokładnie
odpowiadającą rurze do a-head ?
Na dole raczej chyba bez problemów bo bieżnia pracuje na koronie a co
z górą?

--
Pozdrówki
Jacek

Data: 2009-11-20 07:02:07
Autor: Tomasz Konik
Stery a-head 1
Czy jak utn=EA cz=EA=B6=E6 z gwintem to spasuj=EA na nim stery a-head?
Tzn czy rura sterowa w cz=EA=B6ci niegwintowanej ma =B6rednic=EA dok=B3adni=
odpowiadaj=B1c=B1 rurze do a-head ?
Na dole raczej chyba bez problem=F3w bo bie=BFnia pracuje na koronie a co
z g=F3r=B1?

Średnice są takie same. Tniesz i instalujesz.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-20 09:02:28
Autor: PeJot
JAcek pisze:
[...]

Nie wiadomo. Wypadało by sprawdzić suwmiarką i porównać średnicę zewnętrzną i *wewnętrzną* rury. A co stoi za tym że chcesz/musisz  mieć a-heada ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-20 09:48:52
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową

Nie wiadomo. Wypadało by sprawdzić suwmiarką i porównać średnicę
zewnętrzną i *wewnętrzną* rury. A co stoi za tym że chcesz/musisz  mieć a-heada ?

Może chęć posiadania mostka na ahead, to nie trzeba tak kombinować:

http://www.allegro.pl/item815205955.html

Data: 2009-11-20 11:02:45
Autor: Jan Cytawa
JAcek napisał:

[...]

Spasujesz na pewno. To ta sama srednica. Tylko rowniez na pewno
wczesniej czy pozniej taki widelec ci peknie na gwicie w miejscu gdzie
sie konczy wspornik. Widzialem takie przypadki. I jest to naprawde
grozne. Generalna zasada jest taka, ze nie moze byc obciazen w miejscu
gdzie jest jakies naciecie.

Jan Cytawa

Data: 2009-11-20 02:28:53
Autor: JAcek
On 20 Lis, 11:02, Jan Cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
JAcek napisał:

> [...]

sie konczy wspornik. Widzialem takie przypadki. I jest to naprawde
grozne. Generalna zasada jest taka, ze nie moze byc obciazen w miejscu

Dzięki za to info, to faktycznie może być groźne.

Części z gwintem w ogóle nie będzie. Wspornik w całości będzie na
częsci nienacinanej.
A a-head chcę posiadać ze względu na "czysty" wygląd takiego zestawu w
singlu którego składam.
Mam mostek na 1" , widelec oraz stery na oku.
Zmot typu przejściówka z wspornika wpuszczanego na średnice pod mostek
a-head nie chcę - pozatym ważą.

Data: 2009-11-20 11:25:39
Autor: live_evil
Jan Cytawa pisze:
JAcek napisał:

[...]

Pytanie za 100pkt - ile zostanie gwintu na rurze widelca po odcieciu calej gwintowanej czesci rury?

--
live_evil

Data: 2009-11-20 11:53:06
Autor: SN .. AP
Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową
Ja wlasnie robilem cos podobnego z klasycznymi sterami na te nakretki u gory co trzeba skontrowac by nie bylo luzów.
Wedlug mnie mozesz tak zrobic jak piszesz ale jak bys chcial zostawiac te stery co masz, to gorna część sterow przykrywajaca lozyska
ma gwint i jak w tym miejscu bedziesz mial rure bez gwintu to ta część górna sterow nie przejdzie przez rure.
(bedziesz musial spilowac w tej nakretce-przykrywce gwint wsrodku).

Data: 2009-11-20 03:58:24
Autor: JAcek
On 20 Lis, 11:53, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:
[...]

Zeby sprecyzować to dodam że mam ramę i to na razie wszystkie częsci
roweru :) Stery na a-head 1" i widelec zamierzam dopiero kupić.

Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową