Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową

Data: 2009-11-20 11:02:45
Autor: Jan Cytawa
Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową
JAcek napisał:

Czy jak utnę część z gwintem to spasuję na nim stery a-head?
Tzn czy rura sterowa w części niegwintowanej ma średnicę dokładnie
odpowiadającą rurze do a-head ?
Na dole raczej chyba bez problemów bo bieżnia pracuje na koronie a co
z górą?

Spasujesz na pewno. To ta sama srednica. Tylko rowniez na pewno
wczesniej czy pozniej taki widelec ci peknie na gwicie w miejscu gdzie
sie konczy wspornik. Widzialem takie przypadki. I jest to naprawde
grozne. Generalna zasada jest taka, ze nie moze byc obciazen w miejscu
gdzie jest jakies naciecie.

Jan Cytawa

Data: 2009-11-20 02:28:53
Autor: JAcek
On 20 Lis, 11:02, Jan Cytawa <cyt...@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:
JAcek napisał:

> [...]

sie konczy wspornik. Widzialem takie przypadki. I jest to naprawde
grozne. Generalna zasada jest taka, ze nie moze byc obciazen w miejscu

Dzięki za to info, to faktycznie może być groźne.

Części z gwintem w ogóle nie będzie. Wspornik w całości będzie na
częsci nienacinanej.
A a-head chcę posiadać ze względu na "czysty" wygląd takiego zestawu w
singlu którego składam.
Mam mostek na 1" , widelec oraz stery na oku.
Zmot typu przejściówka z wspornika wpuszczanego na średnice pod mostek
a-head nie chcę - pozatym ważą.

Data: 2009-11-20 11:25:39
Autor: live_evil
Jan Cytawa pisze:
JAcek napisał:

[...]

Pytanie za 100pkt - ile zostanie gwintu na rurze widelca po odcieciu calej gwintowanej czesci rury?

--
live_evil

Stery a-head 1" i widelec gwintowany z długą rurą sterową