Stery klasyczne 1", miska 26.4, srebrne - poszukuje!

Data: 2010-08-21 05:31:05
Autor: newman
Stery klasyczne 1", miska 26.4, srebrne - poszukuje!
Witam!
Poszukuje sklepu gdzie nabede stery klasyczne skrecane 1", osadzenie
na widelcu 26.4mm. Koniecznie srebrne. Cos takiego jak np BBB BHP-15.
Niestety wszedzie sa tylko wersje czarne.
Polecicie jakis skelp?

Pozdr.!
Marcin

Data: 2010-08-22 20:02:00
Autor: Marcin J.
Stery klasyczne 1", miska 26.4, srebrne - poszukuje!
Uzytkownik "newman" <m.nowakowski76@gmail.com> napisal w wiadomosci news:149132a1-9e56-4143-9acb-408b123bf52at20g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Kilka miesiecy temu mialem podobny problem tyle, ze szukalem a-head'ów. Ostatecznie kupilem w Saiko (Zlotkowo k. Poznania, ok 50 pln). Oni je produkuja, takze wersje klasyczne ale nie wiem, czy sprzedaja wysylkowo. Poza tym byly jeszcze Tecora (Allegro, dosc drogie) oraz Pro (drogie i dostepne tylko teoretycznie).

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-08-23 02:29:46
Autor: newman
On 22 Sie, 20:02, "Marcin J." <xc-ri...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "newman" <m.nowakowsk...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:149132a1-9e56-4143-9acb-408b123bf52at20g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

produkuja, takze wersje klasyczne ale nie wiem, czy sprzedaja wysylkowo.
Poza tym byly jeszcze Tecora (Allegro, dosc drogie) oraz Pro (drogie i

Czarne dostępne bez problemu (pomijam cenę), a srebrnych wszędzie
brak. Kiepsko. Chyba trzeba zakupić za granicą.

Pozdr.!
Marcin

Stery klasyczne 1", miska 26.4, srebrne - poszukuje!