Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)

Data: 2009-02-22 22:05:58
Autor: Tomasz Orzechowski
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)
Witam,

Moja 偶ona sk艂ada rowerek i zastanawiamy si臋 nad sterami:
Cane Creek S8,
Syncros XC Factory,
Ritchey WCS Logic.

Dok艂adnie w tej kolejno艣ci...
Co sugerujecie?...

Generalnie osprz臋t XT, mostek i kierownica Shimano WCS 1 1/8", a jako amortyzator dochodzi Marzocchi Corsa WC SL 2007.

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-02-22 22:22:24
Autor: kml
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)

U偶ytkownik "Tomasz Orzechowski" <tomeko@agh.edu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gnsenm$r1k$1news.agh.edu.pl...
[...]

A kryteria wyboru jakie s膮? 艁adno艣膰, dobro艣膰 czy co :)

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
NOWY DZIA艁 SERWIS NA STRONIE ( manuale do DNM, fox float ava rl i Z1 FR SL 03)

Data: 2009-02-22 22:47:40
Autor: Tomasz Orzechowski
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)
kml wrote:

[...]

Ka偶de s膮 dobre, cho膰 u nas by艂y tylko takie: wytrzyma艂o艣膰, uniwersalno艣膰 i cena. Oczywi艣cie je艣li kto艣 ma jakie艣 inne w艂asne sugestie to prosz臋 艣mia艂o pisa膰.

Rower ma s艂u偶y膰 do zr贸偶nicowanej jazdy zar贸wno po drogach (le艣nych i dolinkach wok贸艂 Krakowa) lecz i po Gorcach (np. Turbacz), Bieszczadach, Beskidach (Hala Krupowa, itp.)

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-02-22 23:07:04
Autor: Kacper Perschke
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)
Dnia 22.02.2009 Tomasz Orzechowski <tomeko@agh.edu.pl> napisa艂:
[...]
[...]

Chriss King poniewa偶 wytrzyma艂o艣膰 d膮偶y do niesko艅czono艣ci, uniwersalno艣膰 jest
rozmyta (laik贸w nie zachwyci => 0, znawc贸w ol艣ni => 1), a cena jest stosownie
wysoka aby艣 _zawsze_ m贸g艂 powiedzie膰, 偶e kowalska nie ma tak drogich ster贸w.

KAcper

Data: 2009-02-22 23:21:07
Autor: Tomasz Orzechowski
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)
Kacper Perschke wrote:
[...]

CK odpada z uwag臋 na cen臋. :)

Pozosta艂y:
  Cane Creek S8,
  Syncros XC Factory,
  Ritchey WCS Logic.

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-02-22 23:53:34
Autor: Kuba Abuk
Stery - my秎 i my秎. ;)
On Feb 22, 10:05爌m, Tomasz Orzechowski <tom...@agh.edu.pl> wrote:
Witam,

Moja 縪na sk砤da rowerek i zastanawiamy si nad sterami:

Moja r體nie. Nie patrzy wcale na Ritchey'e. Ca砶iem podobaj si jej
anodyzowane Dartmoory. Tanie, lekkie, ale czy trwa砮? Poza tym kolor
pasuje pod reszt anodyzowanych element體. Kto ich u縴wa? Jakie
problemy?

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-02-23 10:39:38
Autor: kml
Stery - my秎 i my秎. ;)

U縴tkownik "Kuba Abuk" <J.Gruchota@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:0ee296da-9fa0-4455-9822-61a973a4e7c6h16g2000yqj.googlegroups.com...
On Feb 22, 10:05 pm, Tomasz Orzechowski <tom...@agh.edu.pl> wrote:
[...]

-- -- --

Je縠li si nie katuje to ze sterami nie ma problem體. Tylko najta駍ze/najgorsze si sypi IMO. Skoro darty si podobuj Ma晨once to ja bym bra, cena jest na tyle atrakcyjna 縠 nawet gdyby z jakiegos powodu mia硑 zgin辨 秏ierci przedwczesn to nie b阣zie szkoda ;)

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
NOWY DZIA SERWIS NA STRONIE ( manuale do DNM, fox float ava rl i Z1 FR SL 03)

Data: 2009-02-23 19:50:50
Autor: rk
Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)
A ja poleca艂bym jeszcze inne stery, tanio i bardzo dobrze: VP A45AC. Moja 偶ona ma je w swoim rowerze i nie narzeka.

Pozdrawiam,
--
rk

Data: 2009-02-27 23:22:57
Autor: mucher
Stery - my秎 i my秎. ;)
[...]

Ja dorzuci砨ym jeszcze FSA Orbit XL2 - u mnie stan瓿o w砤秐ie na tych.
Jakie 125 g ze wszystkim, za rozs眃n cen.

Stery - my艣l臋 i my艣l臋. ;)