Data: 2009-10-16 16:23:10 | |
Autor: Coaster | |
Stery w holendrze | |
Moper wrote:
Witam To, co robisz, to zmiana luzu w glowce ramy. W takim rowerze jak ten na fotce kierownice unieruchamiasz/regulujesz wysokosc w pozadanej pozycji tylko i wylacznie sruba na srodku sztycy kierownicy. Sruba jest zakonczona elementem zapewniajacym rozpieranie ukladu klin-sztyca w rurze widelca. http://www.sheldonbrown.com/images/stems333-220.gif Nie powinienes wysuwac kierownicy zbyt wysoko, bo trafisz na oslabiona gwintem czesc widelca. Nie mozesz rowniez wpychac za nisko (jak masz dluzsza sztyce kierownicy od glowki ramy/ruru widelca bo mozesz trafic na zwezenie kostrukcyjne widelca: http://www.sheldonbrown.com/images/stem-bottom.jpg -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "If you find yourself standing to accelerate, on level ground, it is a sign that your gear is too high or that your saddle is too low." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|