Stery zintegrowane -żywotność łożysk

Data: 2014-11-28 11:44:32
Autor: Czesław Wiśniak
Stery zintegrowane -żywotność łożysk

Czołem. Zagadnienie jak w topiku. Stery zintegrowane ( bez misek ),
łożyska dostarczone razem z ramą ( Accent Tormenta ). Jakiej żywotności łożysk można się spodziewać ? Czy po trzech sezonach układ może mieć luzy nie do skasowania bez wymiany łożysk, związane np. z wybiciem gniazd w ramie ? Kompletnie nie mam doświadczenia w temacie.

Tez nie mam zintegrowanych, ale jak chcialbys skasowac luzy wymiana lozysk przy wybitych gniazdach ?
To chyba jakimis nadwymiarowymi lozyskami jak rozumiem ?
Jesli montaz jest zrobiony bez luzow to nie widze mozliwosci wybicia gniazd podobnie jak misek przy polzintegrowanych.
W niezintegrowanych przy minimalnym luzie kulki wianka uderzaja punktowo w miske i tu faktycznie wystepuje problem. Tak mi sie wydaje :)

Data: 2014-11-28 12:45:48
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Pardon, te nazwane przeze mnie niezintegrowane to tez polzintegrowane tylko dla rozroznienia golych wiankow tak je sobie nazywam.

Stery zintegrowane -żywotność łożysk