Steve Jobs (2015)

Data: 2016-01-26 23:55:10
Autor: Titus Atomicus
Steve Jobs (2015)
Witam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs_(2015_film)
https://www.youtube.com/watch?v=aEr6K1bwIVs
Kolejny film o Jobsie. Tym razem na podstawie znanej biografii Jobsa autorstwa Waltera Isaacsona.
Podobal mi sie zdecydowanie bardziej, niz ten poprzedni sprzed 2 lat z Ashton Kutcherem (choc to tamten Jobs wygladal i ruszal sie calkiem jak oryginal, Fassbender zaczna zgrubsza przypominac Jobsa dopiero w ostatnich scenach).
Obawiam sie jednak, ze z uwagi na mnogosc postaci i skroty czasowe film - poza watkiem Jobs - corka, moze byc malo zrozumialy dla osob nie znajacym dokladnie historii Appla.

8-/10
--
TA

Data: 2016-01-27 08:33:02
Autor: Ghost
Steve Jobs (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-6847EF.23551026012016@node2.news.atman.pl...

[...]

Mi się ten poprzedni bardzo podobał, miał super klimat fascynacji/zabawy nowymi technologiami, bardzo wiernie też pokazali drugiego Steve.

Data: 2016-01-28 14:23:34
Autor: Titus Atomicus
Steve Jobs (2015)
In article <56a872b2$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

> [...]

Mi się ten poprzedni bardzo podobał, miał super klimat fascynacji/zabawy nowymi technologiami, bardzo wiernie też pokazali drugiego Steve.

E, drugiego Steva pokazuja w kazdym filmie. A co do podobienstwa, to nie trudno pokazac faceta z broda.
W tym ostatnim filmie, poza Jobsem jest duzo Sculleya (i okazuje sie ze jego rola w wywaleniu Jobsa i generalnie stosunki z Jobsem byly calkiem inne, niz sie przyjelo), duzo Joanny Hoffman, Wozniaka, i Hertzfelda...
Generalnie, duzo tla wydarzen, ktore sa powszechnie znane.
--
TA

Data: 2016-01-28 21:30:08
Autor: Ghost
Steve Jobs (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-7E4553.14233428012016@node2.news.atman.pl...

> [...]

nowymi technologiami, bardzo wiernie też pokazali drugiego Steve.

E, drugiego Steva pokazuja w kazdym filmie. A co do podobienstwa, to nie

Przecież nie chodzi o facjatę.

W tym ostatnim filmie, poza Jobsem jest duzo Sculleya (i okazuje sie ze
jego rola w wywaleniu Jobsa i generalnie stosunki z Jobsem byly calkiem
inne, niz sie przyjelo),

Ale to się w filmie tak okazuje :-)

duzo Joanny Hoffman, Wozniaka, i Hertzfelda...
Generalnie, duzo tla wydarzen, ktore sa powszechnie znane.

Film będzie miał wysokie oceny, jeśli Jobs jest w nim przekólerskim koleżką, bo wyznawcy kościoła kópertino zwykle aktywnie głosują.

Data: 2016-01-29 11:24:42
Autor: radek
Steve Jobs (2015)
W dniu 2016-01-28 o 21:30, Ghost pisze:

Użytkownik  napisał w wiadomości grup

Film będzie miał wysokie oceny, jeśli Jobs jest w nim przekólerskim
koleżką, bo wyznawcy kościoła kópertino zwykle aktywnie głosują.

hahaha, to żeś trafił :) Titusa to ja jeszcze kojarze z pl.comp.sys.macintosh i chiba mu tak dalej zostało :D

r.

Data: 2016-01-30 00:09:17
Autor: Titus Atomicus
Steve Jobs (2015)
In article <56ab3ded$0$683$65785112@news.neostrada.pl>,
 radek <radek@unsc.mil> wrote:

> [...]

hahaha, to żeś trafił :) Titusa to ja jeszcze kojarze z pl.comp.sys.macintosh i chiba mu tak dalej zostało :D

No, wciaz tam bywam. Ale nie wyznaje zadnego kosciola. Wiec chyba trafiles kula w plot.
--
TA

Data: 2016-01-30 00:07:57
Autor: Titus Atomicus
Steve Jobs (2015)
In article <56aa7a55$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Użytkownik  napisał w wiadomości grup

>E, drugiego Steva pokazuja w kazdym filmie. A co do podobienstwa, to nie

A o co?

>W tym ostatnim filmie, poza Jobsem jest duzo Sculleya (i okazuje sie ze
>jego rola w wywaleniu Jobsa i generalnie stosunki z Jobsem byly calkiem
>inne, niz sie przyjelo),

Ale to się w filmie tak okazuje :-)
Ale film byl na podstawie tej biografii Waltera Isaacsona. Podobno wiernej. Zreszta, w angielskiej w wikipedii hasle Jobs - film, w dziale accuracy pisza ze film byl akuratny. Znaczy wierny.

> [...]

Film będzie miał wysokie oceny, jeśli Jobs jest w nim przekólerskim koleżką, bo wyznawcy kościoła kópertino zwykle aktywnie głosują.

Mi sie wydaje ze w tym filmie Jobs nie jest przekolerski. Cokolwiek to znaczy...
--
TA

Data: 2016-01-30 13:44:24
Autor: Ghost
Steve Jobs (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-3EBDF7.00075730012016@node1.news.atman.pl...

> [...]

Użytkownik  napisał w wiadomości grup

>E, drugiego Steva pokazuja w kazdym filmie. A co do podobienstwa, to nie

O człowieka?

[...]

No to dobrze, znaczy, że nie będę rzygał.

Data: 2016-02-22 21:16:34
Autor: Ghost
Steve Jobs (2015)

[...]

Obejrzałem. Zaliczyłem opatronk.
To w ogóle nie jest film, to jest teatr i to w zupełnie nie moich klimatach.
Produkcja raczej dla kobiet. Ta wiem, jestem szowinistyczną świnią.

Steve Jobs (2015)