Stevep

Data: 2015-10-26 08:32:48
Autor: Stachu Chebel
Stevep
A cóż to się stało, że tak nagle zamilkł? Czyżby Partia odebrała dziecku laptoka? No i czym tera bidula bedzie się bawił? I z czego bida ma tera żyć przez kolejne 4 lata?. Może jaką fundację utwórzmy tutaj. Coby na tictaki chociaż bidula mioł.

Data: 2015-10-26 16:53:06
Autor: stevep
Stevep
W dniu .10.2015 o 16:32 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Wyślij odpowiednie służby, ale pamiętaj, nie próbuj analizować bo bez  wodki nie rozbieriosz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 09:17:23
Autor: Stachu Chebel
Stevep
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 16:53:08 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Wyślij odpowiednie służby, ale pamiętaj, nie próbuj analizować bo bez  wodki nie rozbieriosz.

Śpij spokojnie, nie mam koneksji ze "służbami" jako to Wać Pan pleciesz. Bardziej mi to wygląda, że niejaki Stevep dostając amoku na 5 minut przed z góry wiadomo przesranymi wyborami stara się ratować swe dupsko, coby dostać coś w rodzaju "trzynastki". Rada: Weź się tu synek więcej nie pokazuj, bo robisz se siarę osobiście, a partyja w obliczu kichy wyborczej i tak da ci chłopcze kopa.

Data: 2015-10-27 06:13:13
Autor: stevep
Stevep
W dniu .10.2015 o 17:17 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Śpij spokojnie, nie mam koneksji ze "służbami" jako to Wać Pan pleciesz.  Bardziej mi to wygląda, że niejaki Stevep dostając amoku na 5 minut  przed z góry wiadomo przesranymi wyborami stara się ratować swe dupsko,  coby dostać coś w rodzaju "trzynastki". Rada: Weź się tu synek więcej  nie pokazuj, bo robisz se siarę osobiście, a partyja w obliczu kichy  wyborczej i tak da ci chłopcze kopa.

Hmmm, lepiej martw się debilku o własne dupsko.
--
stevep
-- -- -

Stevep