Stevep - mam pytanko !!

Data: 2016-01-30 18:42:20
Autor: Stachu Chebel
Stevep - mam pytanko !!
Ile ci bulą za wklejki? Daj namiar, jak się opłaca, to z całego psp zrobimy "wklejnię", ot coś w stylu gazetki ściemnej obywatelu Piszczyk. No to jak? Dasz namiara, czy tylko dla siebie będziesz trzymał tę tajemnicę pinćdziesiąt groszy/post pod dupą?

Data: 2016-01-30 19:05:10
Autor: corrsuss
Stevep - mam pytanko !!
W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 03:42:22 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Barana nie dom bo mom, a poza tym to ty jesteś baran.
stevep

Data: 2016-01-30 19:47:48
Autor: Stachu Chebel
Stevep - mam pytanko !!
[...]

================
Podobno ktoś odbowiedział na powyższy post(usunięty). Kto? Nie wiem!!  Google odpisuje, że wiadomość została usunięta. Sądzę że usunął ją ktoś z Ministerstwa Prawdy, z Twojej studzienki utrzymania. Daj namiar, całe PSP na tym zarobi!!

Data: 2016-01-31 16:31:08
Autor: stevep
Stevep - mam pytanko !!

================>
[...]

A ty znowu swoje, prędzej zarobisz jak będziesz zbieraczem po śmietnikach.  bo za twoje bzdety nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-31 10:00:47
Autor: Budzik
Stevep - mam pytanko !!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

[...]
Myslę, że zdecydowanie z tym pytaniem powinienes do u2 uderzac.
Jest zdecydowanie najbardziej zarobiony...

Data: 2016-01-31 10:35:05
Autor: Mark VVoydak
Stevep - mam pytanko !!
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Jakoś ci "wklejki" np takiego u2 czy moich klonów nie przeszkadzają. Tylko
"stevep" cie drażni.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-31 06:09:50
Autor: Stachu Chebel
Stevep - mam pytanko !!
W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 10:35:33 UTC+1 użytkownik Mark VVoydak napisał:
[...]

Nic mi nie przeszkadza. Tylko zazdrość mnie zżera!!

Data: 2016-01-31 13:55:27
Autor: Obsrywator
Stevep - mam pytanko !!
[...]

O to samo zapytałem typka u2 i mkarwana. Wklejaja jakieś bzdety bez własnego komentarza. Chyba płacą im do wklejki.

Stevep - mam pytanko !!