Stilic w Wisle

Data: 2014-01-23 17:48:01
Autor: PawelC
Stilic w Wisle
Ju偶 pomin膮wszy ruch po艣redni na lini Lech - Wis艂a i to jak go艣cia w Poznaniu przywitaj膮, to si臋 zastanawiam, jak si臋 to ma do wypowiedzi Smudy, kt贸ry nie b臋dzie tolerowa艂 go艣ci, kt贸rzy przechodz膮 obok meczu... a z tego co ja pami臋tam ko艅c贸wke Stilica w Poznaniu to on drepta艂 po boisku jak panienka.

Data: 2014-01-23 18:19:44
Autor: Cavallino
Stilic w Wisle

U偶ytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52e147c1$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie tylko ko艅c贸wk臋, on zawsze drepta艂.
To jest go艣膰 kt贸ry genialnie podaje, nie藕le strzela i ma dobry przegl膮d pola.
Ale co z tego, skoro nigdy nie jest tam gdzie by膰 powinien, bo nie zd膮偶y si臋 docz艂apa膰.
Bieg w jego przypadku nie wyst臋puje.

Stilic w Wisle