Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.

Data: 2010-11-22 12:42:02
Autor: krzysiek82
Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
silniki po 2005 konstrukcji GM są trwalsze, do tych starszych sporo zastrzeżeń było do wałków potrafiły się wycierać, cewki padały, przepustnice też. Tak twierdzą znajomi mechanicy, ale jakoś dziwnie nikt z ludzi którzy mieli lub mają te auta nie miało takiej usterki.

--
krzysiek82

Data: 2010-11-22 15:04:25
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2010-11-22 12:42, krzysiek82 pisze:
[...]

Jesli pytasz o fiatowskie 1.6 16v sprzed roku 2005 to ja mialem, rocznik 1997 albo 98 i jakos tak okolo 90 kkm padly walki rozrzadu na ktoryms cylindrze (nie pamieta na ktorym) a moze 3 kkm pozniej korba.

Olej pilnowany i zmieniany zgodnie z instrukcja. Fakt ze silnik jezdzil duzo krotkich - 5-8 kkm odcinkow, 2 razy dziennie czyli duzo sie krecil na zimno.

Podobno konstrukcja magistrali byla taka z na ktorys cylinder szlo mniejsze cisnienie oleju niz powinno.

KJ

Data: 2010-11-22 15:14:08
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-11-22 15:04, KJ Siła Słów pisze:
Podobno konstrukcja magistrali byla taka z na ktorys cylinder szlo
mniejsze cisnienie oleju niz powinno.

KJ

czyli jednym słowem bubel a nie silnik. Nie ma to jak starsze silniki VW niezniszczalny i kultowy 1.8 8v 90KM super się gazuje przebiegi 500tyś to nic nadzwyczajnego dla niego.

--
krzysiek82

Data: 2010-11-22 15:31:23
Autor: Tomek
Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
Nie ma to jak starsze silniki VW niezniszczalny i kultowy 1.8 8v 90KM super się gazuje przebiegi 500tyś to nic nadzwyczajnego dla niego.

ja mialem VW golfa II z silnikiem 1.3 na gazniku (rocznik chyba 83), przebieg nieznany. Poza tym ze gaznik potrafil wyregulowac 1 facet w promienu 50km to silnik prosty jak cep i niezniszczalny. Ale to juz nie wroci... I komu to przeszkadzalo.

--
Tomek

Data: 2010-11-22 15:31:47
Autor: krzysiek82
Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
W dniu 2010-11-22 15:31, Tomek pisze:
  I komu to przeszkadzalo.

wszystko wina eko terrorystów, odnośnie gaźnika to montowali jakiś polski który dało się łatwo wyregulować i wszystko śmigało.

--
krzysiek82

Data: 2010-11-22 15:25:07
Autor: Tomek
[...]

ja takim sie kulam do dzis, licznikowo przekroczylem 230kkm, ile faktycznie nie wiem. Jedyne co, to zawor mi sie upalil, podobno od zle wyregulowanej instalacji LPG. Poza tym co 4 lata wymiana alternatora (ok 200zl) i tyle. Silnik glosny, mocny (siena, masa 1050kg), zre sporo paliwa, trzeba krecic powyzej 3tys obr ale nie do zajechania.
Co do samego stilo - autko fajne, ale z elektryka faktycznie sa jakies problemy. U znajomego centralny zamek wariuje, ASO poprawia i za chwile zabawa od poczatku. Poza tym na nic nie narzeka, ale ma JTD, a to juz na prawde fajny silniczek :) Jakbys mogl zamiast tego 1.6 wziac JTD to bylbys bardziej zadowolony ;)

Podobno konstrukcja magistrali byla taka z na ktorys cylinder szlo mniejsze cisnienie oleju niz powinno.

to to bylo we fiatowskich 1.4 12V (bravo/brava)

--
Tomek

Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.