Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.

Data: 2010-11-24 07:56:46
Autor:
Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.
Hej,

Dzięki wszystkim za opinie. Ktoś pytał: czego się spodziewałem? Odpowiedź:
weryfikacji legendy :-) Stilo odpadło z rozważań gdyż: opinie są jednak
niepochlebne, problemów nie można rozwiązać trwale (naprawi się, pojeździ i
znów padnie), ciężko je sprzedać w razie niezadowolenia i najważniejsze:
egzemplarz który oglądałem był bardzo podejrzany.

Teraz na tapecie zostało:
1) Laguna 1.6 16v 2000r - stan techniczny dobry, wyposażony, wizualnie już nie
bardzo.
2) Brava 1.2 16v 2001r - do poprawy pierdoły (ale trochę ich jest, wizualnie
tez tak sobie). Bez Klimy). Niska cena.
3) Audi A4 1.9 TDI 1999 - stan techniczny bez zarzutu, wyposażony, wizualnie
dobry+. Wysoka cena.

2 i 3 jest od znajomych (auta pewne). 1 przetrzepana przez mechaników i tez
radzili żeby brać. 3 - sprawdzę w sobotę.

Dzięki jeszcze raz,
Mariusz

--

Stilo 1.6 16V jaka jest prawda.