Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej

Data: 2017-11-06 06:59:04
Autor: Mateusz Bogusz
Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej
wydaje mi się że teraz również spalanie jest o włos mniejsze bo na tej samej trasie spaliłem 7.5 a przedtem szło 8.2 (zalanie pod korek)

Jak byś miał rozrząd przestawiony to by prędzej palił więcej a nie mniej, a osiągi były by słabsze a nie lepsze.

Taka różnica przy Vmax, to mała różnica i wpłynąć na nią mogły:
- inna temperatura na zewnątrz
- inny kierunek i siła wiatru
- inne opony
- inne paliwo (zatankowane na innej stacji)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej