Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej

Data: 2017-11-12 15:46:32
Autor: Budzik
Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej
Użytkownik kloi sdgjdg@fgsgs.pl ...

Kupiłem używane stilo 1.6 benzyna, jadąc nim testowo udało mi się osiągnąć na trasie kraków tarnów (autorstrada) 210km licznikowe,
lekkie zaskoczenie ale na pewno tak było

Wsiasc do uzywanego, nieznanego auta i rozpedzic sie do 210. Gratuluje.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-11-13 08:01:22
Autor: kloi
W dniu 2017-11-12 o 16:46, Budzik pisze:
[...]

hah nie mam rodziny a nieznane to ono nie było, jazda testowa była po tygodniu spędzonym w garażu na dokładnych oględzinach i robocie: wymieniłem kompletne hamulce tył, przód, nowiutkie wyważone opony z felgami fabrycznymi alu po odnowieniu, martwiłem się jedynie o rozrząd bo oryginalny 10 letni pasek mógł strzelić

Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej