Stłuczka - dylemat

Data: 2009-06-02 13:05:07
Autor: WS
Stłuczka - dylemat
On 2 Cze, 21:46, MK <M...@MK.PL> wrote:

Przyjechała policja i oczywiście współwina itp. On za wyprzedzanie w
niedozwolonym miejscu a ja za nie zachowanie ostrożności.

Samochody robimy z OC, ja z jego on z mojego.

co do tego OC to tez nie bylbym taki pewny... jesli wspolwina 50/50 to
razcej wyplaca wam po polowie z OC...

WS

Data: 2009-06-03 08:34:30
Autor: Usrobo
Stłuczka - dylemat
WS pisze:
On 2 Cze, 21:46, MK <M...@MK.PL> wrote:

[...]

zgadza sie

wniosek z tego jest jeden
trzeba być ch..em i nie dać sie
po coś przyjmował mandat?

miałeś prawo wyjechać
on nie mial prawa jechac po lewym pasie

a tak  bedziesz miec sprawe w sadzie
z oc zaplacą ci połowę bo sam przyznales sie ze zawiniles

ogolnie kiepsko to wygląda.

michal

Stłuczka - dylemat