[DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?

Data: 2010-11-07 00:31:57
Autor:
[DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
Standardowo wina spadnie pewnie na wyjeżdżającego i włączającego się do ruchu, jednak mam wrażenie, że pośrednio powodem wypadku są źle zaparkowane pojazdy.

A tu kto winny?
www.goldap.info/wszystko/na-sygnale/4826
Wyjeżdżajacy z podporządkowanej czy wyprzedajacy na skrzyżowaniu i przejściu? Policja orzekła jednoznacznie - włączasz się do ruchu, masz mieś oczy dokoła głowy. Winny kolizji jest gość wyjeżdzajacy z podporządkowanej.

Data: 2010-11-07 01:43:22
Autor: Adam Płaszczyca
[DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
Dnia Sun, 7 Nov 2010 00:31:57 +0100, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl
napisał(a):

[...]

Świetnie, tylko wyjazd z podporządkowanej to nie jest włączanie się do
ruchu. Nic nowego, policja to wyjątkowe niedouki. Gdyby wyjeżdżający poszedł do sądu, to prawdopodobnie by wygrał. --

[DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?