[piątkowo] Stłuczka po wpychaniu się z podporządkowanej

Data: 2010-04-02 22:44:11
Autor: Adam Płaszczyca
[piątkowo] Stłuczka po wpychaniu się z podporządkowanej
Dnia Fri, 2 Apr 2010 22:05:10 +0200, Technolog napisał(a):

Pytanie: czy wina kierowcy samochodu jadącego z podporządkowanej jest
ewidentna?

Tak.

Czy kierowca samochodu z pierwszeństwem widząc, iż samochód z
podporządkowanej pcha się mu pod maskę, nie ma obowiązku uniknięcia
kolizji, jeśli jest to możliwe?

Ma. Tylko jeden kłopot - dowiedź, że miał ta możliwość. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-02 22:57:35
Autor: Technolog
Dnia Fri, 2 Apr 2010 22:44:11 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

[...]

Miał obowiązek zachować ostrożność.

Data: 2010-04-04 15:56:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 2 Apr 2010 22:57:35 +0200, Technolog napisał(a):

Ma. Tylko jeden kłopot - dowiedź, że miał ta możliwość.

Miał obowiązek zachować ostrożność.

Zachował. Miał tez prawo załozyc, że nikt mu sie nei będzie wciskał. (art.
4. PoRD)

Data: 2010-04-04 19:41:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-04, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Ma. Tylko jeden kłopot - dowiedź, że miał ta możliwość.

Miał obowiązek zachować ostrożność.

Zachował. Miał tez prawo załozyc, że nikt mu sie nei będzie wciskał. (art.
4. PoRD)

To już jest dyskusyjne, wide słynne pytanie na egzaminie na prawko pt.
"Czy widząc pojazd szybko nadjeżdżający ulicą podporządkowaną można
jechać czy też nie bardzo?". Która odpowiedź jest prawidłowa to pewnie
pamiętasz.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-04 21:53:49
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 04 Apr 2010 19:41:01 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

Wiesz, jest jedno ale - trzeba udowodnić, że kierujący WIDZIAŁ to, co
zaufanie ograniczało. --

Data: 2010-04-04 22:05:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-04, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Dlatego napisałem, że jest to dyskusyjne. A kwestie możliwości
udowodnienia to osobny temat.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-06 10:48:32
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości

> Ma. Tylko jeden kłopot - dowiedź, że miał ta możliwość.

Miał obowiązek zachować ostrożność.

Alę te ostrożność "przerzucił" na przeciwną stronę autka, ponieważ, dlatego,
iż,
mianowicie, nadbiegł mu duży kot (lub mały pies) i reagował bezpośrednio.
To jest idealne wyłumaczenie.

Artur(m)

[piątkowo] Stłuczka po wpychaniu się z podporządkowanej