Stłuczka spowodowana ropą na drodze

Data: 2020-05-31 14:31:18
Autor: Budzik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Kto odpowiada za rope wylaną na drodze?

Hamujesz a auto jedzie dalej i walisz w poprzednika.
Po fakcie okazuje sie ze na drodze pomimo słonecznego dnia i suchej drogi jest slisko jak diabli bo komus rozlała się ropa.

Kto odpowiada? Kierowca?
Zarzadca drogi?
Ten kto rozlał? (tylko jak go znaleźć?)

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2020-05-31 16:38:14
Autor: J.F.
Dnia 31 May 2020 14:31:18 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

"przyjmuje pan mandat, czy mamy skierowac sprawe do sadu" ?

Zarzadca drogi?

Trudno, zeby odpowiadal, jak o tym nie wie.
Choc nie takie cuda europejskie i amerykanskie sady widzialy :-)

Ten kto rozlał? (tylko jak go znaleźć?)

Jak go znalezc, i czy byl swiadomy ...

IMO - jest powod, aby kierowcy karnie nie skazac, z braku winy.

Ale co z odszkodowaniem - OC jego pojazdu wyplaci czy nie ma podstaw,
z braku winy ...

J.

Data: 2020-05-31 16:56:00
Autor: nie ma emaila
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Ale co z odszkodowaniem - OC jego pojazdu

"Sprawca neustalony"?

Data: 2020-05-31 17:39:42
Autor: Robert Tomasik
W dniu 31.05.2020 o 16:38, J.F. pisze:
Trudno, zeby odpowiadal, jak o tym nie wie.
Choc nie takie cuda europejskie i amerykanskie sady widzialy :-)

Na zasadzie ryzyka? O dziurze w drodze też może nie wiedzieć.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-05-31 16:00:03
Autor: Budzik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Trudno, zeby odpowiadal, jak o tym nie wie.
Choc nie takie cuda europejskie i amerykanskie sady widzialy :-)

Na zasadzie ryzyka? O dziurze w drodze też może nie wiedzieć.

Czyli odpowiada zarządca? Twierdzisz czy pytasz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2020-05-31 20:02:50
Autor: cef
W dniu 2020-05-31 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Jeśli zarządca nie zamyka drogi, to znaczy, że wie jakie
są warunki i że jest bezpiecznie.

Data: 2020-05-31 22:45:59
Autor: Robert Tomasik
W dniu 31.05.2020 o 18:00, Budzik pisze:

Trudno, zeby odpowiadal, jak o tym nie wie.
Choc nie takie cuda europejskie i amerykanskie sady widzialy :-)
Na zasadzie ryzyka? O dziurze w drodze też może nie wiedzieć.
Czyli odpowiada zarządca? Twierdzisz czy pytasz?

Sugeruję. Przecież dziury też w drodze nie robi. Oczywiście, jak się uda
ustalić osobę, która ropę wylała, to na zasadzie regresu z jej OC da się
tego dochodzić.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-01 08:59:58
Autor: Budzik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

Trudno, zeby odpowiadal, jak o tym nie wie.
Choc nie takie cuda europejskie i amerykanskie sady widzialy
:-)
[...]

Dziekuje.
Co prawda tym razem udało się wyhamować ale dobrze wiedziec :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-05-31 23:10:41
Autor: Robert Wańkowski
[...]

To może dopytam... dziś córka w dziurze rozerwała oponę. Pewnie trzeba będzie kupić dwie, aby były takie same.
Warto słać pismo do zarządcy drogi? Jak to wygląda w praktyce. Płacą?

Robert

Data: 2020-06-01 00:48:35
Autor: Robert Tomasik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze

To może dopytam... dziś córka w dziurze rozerwała oponę. Pewnie trzeba
będzie kupić dwie, aby były takie same.
Warto słać pismo do zarządcy drogi? Jak to wygląda w praktyce. Płacą?

Ja dostałem. nie od Zarządcy drobi, a od ubezpieczyciela. Bo oni są
ubezpieczeni. Wezwałeś na miejsce Policję i macie notatkę z kolizji?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-01 21:21:51
Autor: Robert Wańkowski
[...]

Nie pomyślałem, ale gdybym pomyślał, to pewnie bym nie wezwał z obawy o długie oczekiwanie na patrol.

Robert

Data: 2020-06-02 04:59:59
Autor: Budzik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

[...]

Pytanie ile kosztuja uszkodzenia i jak wyceniasz swój czas.
Ale zawsze mozan zrobić zdjecie i na tej podstawie probować.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-06-02 08:52:31
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-06-02 o 06:59, Budzik pisze:
[...]

Opona jest rozdarta, felga aluminiowa zadrapana. I tyle z uszkodzeń.

Robert

Data: 2020-06-02 10:59:59
Autor: Budzik
[...]

CZyli pewnie 500zł strat. Jezeli poczekasz na patrol godzine to pytanie czy 500zł za ta godzine to dobra cena. Ale pewnie to beda 2 godziny.
Pozostają jeszcze takie kwestie jak ambicja i chec zmieniania słuzby drogowej na lepsza (jak ludzie nie beda nagminnie zgłaszac to maja mniejsza motywacje zeby na biezaco naprawiac). Satysfakcja z takiej wyciagnietej piecsetki moze kosztowac znacznie wiecej niz wartosc tego pieniadza :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2020-06-01 10:11:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ed41d51$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W Berlinie nie placa.

Bo tam zarzadca drogi patroluje.
I jak jest dziura, to zaraz przyjezdza ekipa ... ustawic znak ostrzegawczy i ograniczenie predkosci do 30, od tej chwili to kierowcy wina :-)

J.

Data: 2020-06-01 18:30:46
Autor: N Tom
Budzik w <news:XnsABCEA3A761806budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

Kto odpowiada za rope wylaną na drodze?

Wylewający/zarządzający.

Hamujesz a auto jedzie dalej i walisz w poprzednika.

A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

Po fakcie okazuje sie ze na drodze pomimo słonecznego dnia i suchej drogi jest slisko jak diabli bo komus rozlała się ropa.

Fakt bycia ropy na drodze jest niezaprzeczalny?

Kierowca?

Spierdalaj!!! Ja nie odpowiadam, jak i milijony kierowców

Zarzadca drogi?

No jeżeli nie zabezpieczył -- po zgłoszeniu...

Ten kto rozlał?

Jeżeli...

--
'Tom N'

Data: 2020-06-01 19:00:01
Autor: Budzik
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Użytkownik N Tom newxs@inx.dyndnxs.invalid ...

Kto odpowiada za rope wylaną na drodze?

Wylewający/zarządzający.

albo albo :)

Hamujesz a auto jedzie dalej i walisz w poprzednika.

A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

Myslisz ze pomimo oczywistego faktu poslizgowej plamy orzekliby wbrew zdrowemu rozsadkowi.

Po fakcie okazuje sie ze na drodze pomimo słonecznego dnia i suchej drogi jest slisko jak diabli bo komus rozlała się ropa.

Fakt bycia ropy na drodze jest niezaprzeczalny?

Tak.
Na szczescie tym razem obyło sie bez stłuczki ale wezwana straz pozarna usuneła to co rozlane.

Kierowca?

Spierdalaj!!! Ja nie odpowiadam, jak i milijony kierowców

Zarzadca drogi?

No jeżeli nie zabezpieczył -- po zgłoszeniu...

Jakby nie zabezpieczył to jasne.
Ale co z pierwszymi, ktorzy by walneli jeszcze przed zgłoszeniem?
Mam wrazenie ze ta ropa rozlała sie kolesiowi ktoremu bym wjechał w zadek.

Ten kto rozlał?

Jeżeli...

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-06-01 21:01:26
Autor: J.F.
Stłuczka spowodowana ropą na drodze
Użytkownik "N Tom"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:200601.183046.psp.813.28@int.dyndns.org.invalid.200601.invalid...
Budzik w
Kto odpowiada za rope wylaną na drodze?
Wylewający/zarządzający.

Hamujesz a auto jedzie dalej i walisz w poprzednika.

A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

Ale mozna sie nie zgodzic.

O ile "jest zima, to musi byc zimno, trzeba sie spodziewac lodu na drodze",
to oleju latem niekoniecznie.

J.

Data: 2020-06-02 12:53:03
Autor: N Tom
J.F. w <news:5ed55089$0$548$65785112news.neostrada.pl>:

A to kierujący. Na 100% wg miskuf...
Ale mozna sie nie zgodzic.

Nie pytał się, czy można się zgodzić, tylko kto winny!

O ile "jest zima, to musi byc zimno, trzeba sie spodziewac lodu na drodze", to oleju latem niekoniecznie.

Tym bardziej latem oleju, bo po drogach tyle "sztrucli" jeździ, że dziwnym
by było, gdyby nie było oleju na jezdni skoro wyjechały po postoju zimowym z
pękniętymi miskami/cieknącymi korkami...

--
'Tom N'

Data: 2020-06-02 13:15:38
Autor: J.F.
Użytkownik "N Tom"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:200602.125303.psp.814.75@int.dyndns.org.invalid.200602.invalid...
J.F. w

A to kierujący. Na 100% wg miskuf...
Ale mozna sie nie zgodzic.

Nie pytał się, czy można się zgodzić, tylko kto winny!

Jak sie nie zgodzi, to bedzie niewinny az do ostatecznego wyroku sadu :-)

[...]

Tak ogolnie, to jednak suche drogi latem sa przyczepne.
I z predkoscia dopuszczalna kazdy zakret sie przejedzie, wiec nie widze tu winy kierowcy.

Cos tam kursantow ostrzegaja, ze drobny opad deszczu potrafi wyplukac z jezdni zanieczyszczenia, ktore wtedy sa sliskie bardzo, ale mam co do tego mieszane uczucia ...

J.

Data: 2020-06-02 16:59:58
Autor: Budzik
[...]

Tak, taka droga robi sie tłusta.
Ale tutaj nie było takiej sytuacji - sucho jak na pustyni.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Stłuczka spowodowana ropą na drodze