StłuczkaKraków-Nowohucka

Data: 2009-07-10 22:00:46
Autor: freewolny
StłuczkaKraków-Nowohucka

Użytkownik "e-kran" <e_kranWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:796e.00000d3f.4a57389cnewsgate.onet.pl...
Czy kto¶ wie co było przyczyn± dziwnej stłuczki rano 10.07. pod wiaduktem na
Nowohuckiej w Krakowie?

A gdzie na Nowohuckiej jest wiadukt? Most wiem ale wiadukt?

Damian

Data: 2009-07-20 23:13:25
Autor: MarekM
StƂuczkaKraków-Nowohucka
freewolny pisze:

Czy ktoƛ wie co byƂo przyczyną dziwnej stƂuczki rano 10.07. pod wiaduktem na
Nowohuckiej w Krakowie?
A gdzie na Nowohuckiej jest wiadukt? Most wiem ale wiadukt?

Bo to byƂo na PowstaƄcĂłw ƚląskich, a nie na Nowohuckiej - tuĆŒ po zjeĆșdzie z estakady nad Wielicką i wiaduktem kolejowym w kierunku Huty. JechaƂem juĆŒ po fakcie, samochody ciągle staƂy, jakaƛ kobieta (chyba z Daewoo) gdzieƛ dzwoniƂa, policji (jeszcze?) nie byƂo.

Fakt, trochę dziwnie to wyglądaƂo.

Marek

StłuczkaKraków-Nowohucka