Sto tysięcy zł miesięcznie na ochronę Kaczyńskiego

Data: 2012-08-19 15:26:46
Autor: Przemysław W
Sto tysięcy zł miesięcznie na ochronę Kaczyńskiego
  a..
Jarosław Kaczyński od co najmniej dwóch lat korzysta z prywatnej ochrony. PiS wydaje na to fortunę. "Newsweek" dotarł do faktur, z których wynika, że miesiąc pracy ochroniarzy wynajętych przez Prawo i Sprawiedliwość może kosztować nawet ponad 100 tys. zł.

Kaczyńskiego i jego willi na warszawskim Żoliborzu strzeże firma GROM Group zatrudniająca byłych komandosów, oficerów służb specjalnych i funkcjonariuszy BOR. "Newsweek" dysponuje wystawianymi przez nią fakturami, które w czasie zeszłorocznej kampanii wyborczej opłacał komitet PiS. Wynika z nich, że za połowę sierpnia GROM Group dostał od PiS 156 tys. zł, za wrzesień- 138 tys. a za dziewięć dni października - 88 tys. Według dokumentów w czasie kampanii w obstawie pracowało od 17 do 24 osób.

Czytaj też: Tomasz Lis. PiS: Prawi i Sprytni

Cena ochrony zawierała m.in. podnajem budki stojącej na posesji sąsiadującej z willą Kaczyńskiego. W pomieszczeniu kilka lat temu działała wypożyczalnia kaset wideo, dziś urzędują tam ochroniarze. Budka wygląda jak punkt obserwacyjny - zamiast szyb ma wstawione lustra weneckie.

Według ustaleń "Newsweeka" GROM Group podnajmuje tę budkę do dziś od związanej z PiS spółki, która od kilku lat korzysta z domu sąsiadującego z willą Kaczyńskich.

Cały tekst przeczytasz w najnowszym "Newsweeku".

Pełne nowe wydanie NW na iPada w Appstore już w niedzielę od 18:00!?

http://polska.newsweek.pl/w-najnowszym-- newsweeku-- -pis-wydaje-fortune-na-ochrone-kaczynskiego,95187,1,1.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-19 15:50:55
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 19 sierpień 2012 15:26:

[...]

Przecie stanowi "dobro" ogólnonarodowe, więc należy chronić. Jeszcze sobie chłopina cóś zrobi? :)

Data: 2012-08-19 14:15:42
Autor: Marek
On Aug 19, 3:50 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> kosztować nawet ponad 100 tys. zł.

Przecie stanowi "dobro" ogólnonarodowe, więc należy chronić. Jeszcze sobie

Przeciez pisza, pedale, ze to "prywatna ochrona", wiec co tu chcesz
ugrac ?
Jak bedziesz mial kase, to tez sobie mozesz taka ochrone zamowic.

Data: 2012-08-20 01:21:16
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-19 23:15, Marek pisze:
[...]

Zrozumiałeś debilu treść? Prawo i Sprawiedliwość płaci za ochronę Jarusia, a skąd ma PiS kasę jełopie? Niech sobie opłaca ochronę za swoją pensję. Zawsze jest jakieś pocieszenie... Mniej pieniędzy na bilbordy z jego podobizną...

Data: 2012-08-20 10:01:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:727f2e3c-7b22-4e66-91cb-589b1d4ec7e0p12g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

ugrac ?
Jak bedziesz mial kase, to tez sobie mozesz taka ochrone zamowic.

Jak se za własną kasę zaangażuje ochronę, to nam nic do tego. Ale nie za moją kasę, między innymi!

Sto tysięcy zł miesięcznie na ochronę Kaczyńskiego