Stołka bedę bronił jak niepodległościQ1|

Data: 2018-02-07 04:41:54
Autor: stevep
Stołka bedę bronił jak niepodległościQ1|
# "Dzisiaj to ja, jutro to możesz być ty. Broniąc mnie, bronisz wolności słowa, także tej w mediach" - maile i ulotki z takim tekstem Ryszard Czarnecki miał rozsyłać do europarlamentarzystów.
O akcji poinformował portal politico.eu. Także inni europosłowie korespondencję od Ryszarda Czarneckiego zaczęli udostępniać na swoich kontach twitterowych. $
Ze strony:
http://tiny.pl/gnth5

--
stevep

Data: 2018-02-07 09:53:20
Autor: Komuniści i złodzieje! - (c) J. Brudziński - PiS

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p5dsi8$qh8$1news.vectranet.pl...
[...]

Żałosny spaślak! Nie potrafi odejść z honorem.

CL

Data: 2018-02-08 05:55:20
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 09:53 Komuniści i złodzieje! - (c)  J. Brudziński - PiS  <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

Pozytywne jest to, że społeczność międzynarodowa już się poznała na  pisowskich oszustach i co prawda najwięksi oszuści jak Kaczyński pozostają  bezkarni bo strzelają z za węgła, ale ich czas jeszcze przyjdzie.

--
stevep

Data: 2018-02-10 07:23:23
Autor: jacekbialy80
Stołka bedę bronił jak niepodległości.
Pozytywne jest to, że społeczność międzynarodowa właśnie poznaje się na tym, czym jest EU. Mnie osobiście wisi, czy wicedyrektorem eurokołchozu jest pan Rysiu czy pan Zdzisiu.... Mnie cieszy, że każdy taki zgrzyt zostawi po sobie pęknięcie, które będzie się poszerzać.

JB

Data: 2018-02-10 09:11:29
Autor: japanizer
On Sunday, February 11, 2018 at 12:23:24 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Tak jest, towarzyszu!

https://www.youtube.com/watch?v=7qcNQwzy7iM

Data: 2018-02-10 10:53:08
Autor: jacekbialy80
Stołka bedę bronił jak niepodległości.
Myślał, myślał i w końcu wymyślił...

No to powiedz jeszcze, czym UE różni się od sowdepii? Niewybieralnością przywódców? Centralnym ingerowaniem w gospodarki krajów? Odbieraniem im prawa do własnej waluty i własnej polityki monetarnej? Narzucaniem limitów produkcyjnych? Narzucaniem idiotycznych przepisów? Narzucaniem ideologicznej poprawności? Ingerowaniem w prawodawstwo i politykę wewnętrzną krajów niepoprawnych? Imputowaniem niepokornym faszyzmu? Groźniem bratnią pomocą i organizowaniem przewrotów? Przecież to wszystko już było.

JB

Data: 2018-02-10 20:05:48
Autor: japanizer
On Sunday, February 11, 2018 at 3:53:09 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Myślał, myślał i w końcu wymyślił...

No to powiedz jeszcze, czym UE różni się od sowdepii? Niewybieralnością przywódców?

W jakim państwie UE nie ma demokracji? Który z przywódców Unii nie został wybrany demokratycznie, przez ministrów państw UE?

Tak wiem, 27:1, gdy przegrały z kretesem pisiorki.

Centralnym ingerowaniem w gospodarki krajów?

Rozwiniesz?

Odbieraniem im prawa do własnej waluty i własnej polityki monetarnej?

Którym krajom UE odebrano prawo do własnej waluty bądź polityki monetarnej?

Narzucaniem limitów produkcyjnych?

Jaki jest limit produkcji mebli, samochodów czy gier komputerowych w Polsce?

Narzucaniem idiotycznych przepisów? Narzucaniem ideologicznej poprawności?

Tzn.? Tylko nie powtarzaj bzdur o krzywiźnie banana, bo i bez Unii mieliśmy klasy jaj, warzyw i owoców.

Ingerowaniem w prawodawstwo i politykę wewnętrzną krajów niepoprawnych?

Tzn.? Jakie prawa zmieniła Unia w Polsce przez ostatnie 2 lata?

Imputowaniem niepokornym faszyzmu?

Faszyzm trzeba nazywać faszyzmem.

Twoją głupotę też trzeba nazywać głupotą..

Groźniem bratnią pomocą i organizowaniem przewrotów? Przecież to wszystko już było.

Unia ma wojsko i organizuje przewroty? No no, teraz to pojechałeś..

Data: 2018-02-11 04:19:43
Autor: jacekbialy80
Stołka bedę bronił jak niepodległości.
  ...bo przecież wszystko zaczynało się tak niewinnie, a teraz powolutku zmierza do spinelszczyzny, czyli trockistowskiej odmiany sowdepii.

JB

Data: 2018-02-07 10:15:38
Autor: boukun
stevep <stevep011@tkdami.net> Wrote in message:
[...]

Ma świętą rację
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-07 17:41:59
Autor: stevep
W dniu 2018-02-07 o 10:15, boukun pisze:
[...]

Bo nie akceptuje odcięcia tyłka od stołka?

--
stevep

Stołka bedę bronił jak niepodległościQ1|