Stoczenie się z górki na hamulcach, czyja wina?

Data: 2021-02-08 17:52:34
Autor: K
Stoczenie się z górki na hamulcach, czyja wina?
On 08/02/2021 15:49, Arnold Ziffel wrote:
Kiedyś w sieci krążył taki filmik. "Ale urwał". Pewnie wszyscy widzieli
już z kilkanaście razy.

https://www.youtube.com/watch?v=IBFz7G2YfgI

Kto jest winny w takiej sytuacji? Podjazd pod górkę, nie udaje się
podjechać, hamulce w podłodze, samochód mimo tego ześlizguje się z
górki i uderza w coś (lub co gorsza w kogoś, ale raczej mam na myśli
uderzenie w inny samochód, ewentualnie w słup).

Czy winny jest kierujący, czy zarządca drogi?

Wg prawa nie wiem ale sie wypowiem: moim zdaniem kolejna bezmyslna zlotowa, ktora sie pcha do gory w imie zasady "ja nie dam rady?"

Data: 2021-02-10 11:49:27
Autor: J.F.
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rvrtp2$6ei$2$horizn@news.chmurka.net...
[...]

Zlotowa, ale jak widac paru bezmyslnych prywatnych tez.
Zlotowa akurat ma dobry argument - klient tam chce.

Sam pojedz w takich warunkach, to zobaczymy czy staniesz na dole, bo "ja nie dam rady" :-P

J.

Stoczenie się z górki na hamulcach, czyja wina?