Stocznia.

Data: 2009-05-15 19:55:21
Autor: bolek
Stocznia.
Nie wiem z czego się tak cieszą stoczniowcy.
Stocznia będzie sprzedana firmie "krzak" o której nie wiadomo
nawet gdzie ma swoją siedzibę.
Koniec stoczni będzie jeszcze szubszy niż koniec FSO.
Kiepsko wygląda "rząd", który musi się chwalić takim przekrętem.
Potem będą oczywiście ubolewania na warunki obiektywne,
brak zamówień, zła koniunktura itp pierdoły.
A kto wypłaci stoczniowcom pensje, jak ta firma rozprzeda co się da i zniknie
jak cud Tuska.

bolek

Data: 2009-05-16 10:35:10
Autor: awe
Stocznia.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gukae7$on3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

bo to tylko na okres wyborow zeby zamknac morde Stefkowi.
awe

Stocznia.