Stocznia w Radomiu

Data: 2018-01-18 13:32:31
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Stocznia w Radomiu
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/lotnisko-w-radomiu-ma-zastapic-modlin-i-byc-portem-dla-warszawy/mndml4w

"Modlin to jedyne lotnisko w Polsce tylko dla tanich linii lotniczych.
Korzysta z niego ok. 3 mln ludzi rocznie! Mogłoby pełnić funkcję zapasowego
lotniska dla Warszawy, bo takiego stolica potrzebuje. Ale niestety, skazane
jest na porażkę. Bo Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" od Modlina
woli Radom."

"Ale Radom ma inne "atuty". Jakie? Wsparcie szefa PPL Mariusza Szpikowskiego
i pochodzącego z tego miasta prezesa LOT Rafała Milczarskiego. Obaj objęli
stanowiska już za rządów "dobrej zmiany". Promotorów tego pomysłu jest w PiS
wielu - to m.in. wicemarszałek Senatu Adam Bielan i szef gabinetu premiera
Marek Suski - także związani z Radomiem."

Modlin - 42 kilometry od centrum Warszawy

Radom - 107 kilometrów od centrum Warszawy

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,21285591,nowy-pomysl-macierewicza-stocznia-marynarki-wojennej-powstanie.html

Idioci ci oszołomy?

CL

Data: 2018-01-18 05:16:04
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
użytkownik Totalna Opozycja - (c) PiS napisał:

Idioci ci oszołomy?

CL

Siedziba to nie stocznia pajdaczku. Zbyt natarczywa manipulacja:)

http://s10.ifotos.pl/img/pajdakjpg_qxaqsaq.jpg

Data: 2018-01-18 06:23:51
Autor: japanizer
Stocznia w Radomiu
On Thursday, January 18, 2018 at 10:16:05 PM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
użytkownik Totalna Opozycja - (c) PiS napisał:

> Idioci ci oszołomy?

Siedziba to nie stocznia pajdaczku. Zbyt natarczywa manipulacja:)

Niech ci będzie nocniczku.

Siedziba lotniska w Modlinie - 42 kilometry od centrum Warszawy

Siedziba lotniska w Radomiu - 107 kilometrów od centrum Warszawy

Data: 2018-01-18 07:30:55
Autor: Zenek Kapelinder
Stocznia w Radomiu
A tego ze Radom to teraz zadupie z dwucyfrowym bezrobociem nie bierzesz pod uwage? I tego ze czynne lotnisko moze pchnac miasto troche do przodu tez nie bierzesz pod uwage?

Data: 2018-01-18 16:44:23
Autor: A. Filip
Stocznia w Radomiu
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
A tego ze Radom to teraz zadupie z dwucyfrowym bezrobociem nie
bierzesz pod uwage? I tego ze czynne lotnisko moze pchnac miasto
troche do przodu tez nie bierzesz pod uwage?

A pchnęło?
Kapitalizm wolnorynkowy to nie patrzenie na stosunek cena/zysk?

Data: 2018-01-18 07:48:31
Autor: Zenek Kapelinder
Stocznia w Radomiu
Jak moglo pchnac jak dopiero planuja. Jak zrobia to za dwa lata moga chociaz nie musza byc jakies efekty. Za dwa lata sprawdz czy pchnelo.

Data: 2018-01-18 17:25:41
Autor: stevep
Stocznia w Radomiu
Jak moglo pchnac jak dopiero planuja. Jak zrobia to za dwa lata moga chociaz nie musza byc jakies efekty. Za dwa lata sprawdz czy pchnelo.

Eeeee, w Kielcach mieli sporą górę zniwelować pod lotnisko.

--
stevep

Data: 2018-01-18 09:53:26
Autor: Zenek Kapelinder
Stocznia w Radomiu
A w Wachocku asfalt na noc zwijaja.

Data: 2018-01-19 06:37:01
Autor: stevep
Stocznia w Radomiu
W dniu .01.2018 o 18:53 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

A w Wachocku asfalt na noc zwijaja.
Wiem, że twoje umiejętności szukania w internecie są zerowe, ale jak  poprosisz kogoś mądrzejszego to ci to odnajdzie i to bez Wąchocka.

--
stevep

Data: 2018-01-19 00:35:03
Autor: Zenek Kapelinder
Stocznia w Radomiu
Chociaz wiadomo zeby ciebie nie prosic.

Data: 2018-01-19 20:30:19
Autor: stevep
Stocznia w Radomiu
Chociaz wiadomo zeby ciebie nie prosic.

Jak ładnie poprosisz to się zastanowię.

--
stevep

Data: 2018-01-19 13:13:40
Autor: Zenek Kapelinder
Stocznia w Radomiu
Nie spelniasz drugiego kryterium jakie sam okresliles. To z tym madrzejszym ode mnie.

Data: 2018-01-19 20:56:07
Autor: stevep
Stocznia w Radomiu
Chociaz wiadomo zeby ciebie nie prosic.

Znaj moje dobre serce:
# Co ciekawe, od kilku miesięcy miasto jest już właścicielem całego terenu w Grabowcu. To miejscowość sąsiadująca z Obicami, w której projekt budowy lotniska zakłada właśnie makroniwelację, czyli zrównanie tzw. Kamiennej Góry i wybranie znajdującego się tam kamienia. Miasto przejmowało te tereny od kilku lat. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4nbt

# Kamienna Góra (366 m n.p.m.) - zalesione wzniesienie w Paśmie Posłowickim Gór Świętokrzyskich, położone na terenie Kielc. U jego północnych podnóży znajduje się rezerwat przyrody Biesak-Białogon. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4nb7

--
stevep

Data: 2018-01-19 16:35:59
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Stocznia w Radomiu
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6663a094-1ff8-4f0d-a016-aad6cfd56860googlegroups.com...
A w Wachocku asfalt na noc zwijaja.

Anything else?

CL

Data: 2018-01-18 08:06:38
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
użytkownik A. Filip napisał:

A pchnęło?
Kapitalizm wolnorynkowy to nie patrzenie na stosunek cena/zysk?

Podobno nie pchnęło, wg opiniotwórczych przynajmniej.

Jak już zaczęli, warto było to skończyć. Co i jak będzie, tego niestety
nie wiem, ale pamiętam że Peło miała takich lotnisk w planie ze 20cia:) wkręcenie Krajeskiej:
 ,,Narodowego programu wielkiej budowy" PO z 2007 roku pomysł budowy lotnisk w Olsztynie i Białymstoku. - Jakie uzasadnienie ekonomiczne mają porty lotnicze w tych miastach? Jak oni chcą te wszystkie lotniska utrzymać, z czego je zbudować? - dopytywała Krajewska.

Posłanka PO pozywa Roberta Mazurka za wywiad w ,,Rzeczpospolitej", w którym pomyliła programy PO i PiS

Data: 2018-01-18 16:46:16
Autor: Gawlikx
Stocznia w Radomiu im. Kaczyńskiego.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fa25928-92b7-422a-a3a5-663a6d52f608googlegroups.com...

A tego ze Radom to teraz zadupie

Najwazniejsze jest to, że takie lotnisko będzie można nazwać
imieniem Jarosława Kaczyńskiego.
A cooo ? Lotnisko im. L. Wałęsy jest, to musi też być
lotnisko Kaczyńskiego. Naród się zrzuci na wodza.

Data: 2018-01-18 08:00:00
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Siedziba lotniska w Modlinie - 42 kilometry od centrum Warszawy

Siedziba lotniska w Radomiu - 107 kilometrów od centrum Warszawy

Zgodnie z twoją logiką, wszelkie siedziby UE powinny być gdzieś w środku UE, a sejm w Piątku.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Geometryczny_%C5%9Brodek_Polski#/media/File:Poland_Piatek_-_center_of_country.jpg

Natomiast zgodnie z logiką UE, powinno być wyrównywanie szans i pompowanie
słabszych regionów.  Rozumicie? Możecie se wybrać po jakiej linni chcecie
lecieć. Tylko nie lećcie wyłącznie po linii jaką Wam  wskazują żydoskie
gazety dla polaków, bo zbyt często dysonansa zaczniecie łapać.

Data: 2018-01-18 17:06:34
Autor: japanizer
Stocznia w Radomiu
On Friday, January 19, 2018 at 1:00:02 AM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
> [...]

lecieć. Tylko nie lećcie wyłącznie po linii jaką Wam  wskazują żydoskie
gazety dla polaków, bo zbyt często dysonansa zaczniecie łapać.

Pomyliłeś rozsądne gospodarowanie zasobami z wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Ale żeś pisior tęskniący za komuną, to nic dziwnego.

Zbudujcie lotnisko na dla Warszawy w Zamościu, na 100 milionów pasażerów, nazwijcie je imieniem Lecha Kaczyńskiego, wtedy dopiero będą równe szanse, jak za komuny w kolejce po papier toaletowy.

Data: 2018-01-19 02:29:09
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
W dniu piątek, 19 stycznia 2018 02:06:36 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Zbudujcie lotnisko na dla Warszawy w Zamościu, na 100 milionów pasażerów, nazwijcie je imieniem Lecha Kaczyńskiego, wtedy dopiero będą równe szanse, jak za komuny w kolejce po papier toaletowy.

Nu ale peło proponowała lotniska wszędzie:) Patrz krytyka programu PO
przez p.Krajewską.

Kto wpadł na pomysł budowy lotniska? Rząd? Samorząd? W 2006r rząd
nic nie dał prócz działki prawdopodobnie należącej do MON.
Zajrzałem na stronę lotniska w Radomiu i co tam widać?
Główny ekonomista peło mr.Rzońca tam siedzi:
 Andrzej Rzońca
https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Radom-Sadk%C3%B3w

Rozumisz, jak jest wybór między pisiorstwem które nie proponowało budowy
20 lotnisk, a peło które planowało bezsensowne lotniska, jak myślisz
co lud wybierze?

http://piswesola.pl/upload/krajewska.jpg

Data: 2018-01-19 16:41:49
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Stocznia w Radomiu
Użytkownik "Bombardier Dąs vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
Rozumisz, jak jest wybór między pisiorstwem które nie proponowało budowy
20 lotnisk, a peło które planowało bezsensowne lotniska, jak myślisz
co lud wybierze?

Kota wybierze. Już raz wybrał. Wtedy obiecał 3 mln mieszkań. Dziś
reperacyjne niemeickie gruszki na wierzbie, a motłoch to kupuje.

75 mln poszło na usmiech Rydzyka. Nie boli cie to?

CL

Data: 2018-01-19 09:15:48
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
użytkownik Totalna Opozycja - (c) PiS napisał:

Kota wybierze. Już raz wybrał. Wtedy obiecał 3 mln mieszkań. Dziś
reperacyjne niemeickie gruszki na wierzbie, a motłoch to kupuje.

Nudny jesteś pajdaku jak flaki z olejem. Obiecali ale im tefaueny łódkę wypierdoliły:)
75 mln poszło na usmiech Rydzyka. Nie boli cie to?

Nie znam twoich wyliczeń, słyszałem tylko o 25 plus jakieś drobne.

Francuz na geotermię dostał i to w PL, czemu Rydzyk gorszy?

Nikt już twoich niepokojów nie kupuje, za dużo żeśta ludowi nakłamali i bajek naopowiadali, tera jak nawet powieta prawdę, nikt wam wiary nie da.

Wszyscy się dowiedzieli żeś opłacany:
http://s10.ifotos.pl/img/pajdakjpg_qxaqsaq.jpg  :)
https://wiadomosci.wp.pl/kulisy-dotacji-dla-ojca-rydzyka-uderzy-we-francuska-korporacje-6162943600228481a

Data: 2018-01-20 07:45:39
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Stocznia w Radomiu
Użytkownik "Bombardier Dąs vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1a21e1d-65fc-474d-86d0-c782ec39116egooglegroups.com...
[...]

= Witam wielbiciela mego talentu! ;-)))
= Skoro Zenek obiecał "reparacje" to będa i TVN nic tu nie ma doRrzeczy bo to jankes tivi.

75 mln poszło na usmiech Rydzyka. Nie boli cie to?

Nie znam twoich wyliczeń, słyszałem tylko o 25 plus jakieś drobne.

= Przebijam
= http://natemat.pl/214233,program-40-milionow-plus-na-imperium-rydzyka-taka-kwota-trafila-z-instytucji-rzadowych-do-biznesow-redemptorysty

"Program Rydzyk Plus, czyli 40 milionów dla zakonnika. Tyle trafiło z instytucji rządowych do ojca biznesmena"

Francuz na geotermię dostał i to w PL, czemu Rydzyk gorszy?

= http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,21525598,ojciec-rydzyk-ma-geotermalnego-wroga-to-zly-francuz.html?disableRedirects=true

"O. Tadeusz Rydzyk wciela w życie plany toruńskiej geotermii. I znalazł nowego wroga. Została nim francuska firma EDF, właściciel sieci ciepłowniczej w Toruniu"

Nikt już twoich niepokojów nie kupuje,

= Jakich niepokojów chłopino? ;-)))

za dużo żeśta ludowi nakłamali

= Masz na myśłi te 3 mln mieszkań? ;-)))

i bajek naopowiadali,

= Specem od bajek to był/jest Macierewicz ;-)))

tera jak nawet powieta prawdę, nikt wam wiary nie da.

= założymy się? ;-)

Wszyscy się dowiedzieli żeś opłacany:

= Wszyscy to niby kto? Jestem tu dla rozrywki mój ty śledczy wielbicielu! ;-)))

http://s10.ifotos.pl/img/pajdakjpg_qxaqsaq.jpg  :)

= Pochwal się swoimi osiągnięciami ;-)))

https://wiadomosci.wp.pl/kulisy-dotacji-dla-ojca-rydzyka-uderzy-we-francuska-korporacje-6162943600228481a

= tu jest ciekawsze

http://natemat.pl/60265,abp-slawoj-leszek-glodz-hoduje-w-gdansku-daniele-na-dzialce-kupionej-za-4-5-tysiaca-zlotych

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/szokujaca-odprawa-dla-ksiedza-abp-glodz-dostal-250-tys-zl_416154.html

Ile emerytury ty masz nieboraku? ;-)))

CL

Data: 2018-01-19 02:31:10
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Stocznia w Radomiu
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Pomyliłeś rozsądne gospodarowanie zasobami z wyrzucaniem pieniędzy w błoto.

Ale swojak Rzońca na lotnisku w Radomiu jest ok?

Stocznia w Radomiu