Stocznie - End of Story.....

Data: 2010-03-20 21:47:10
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
Janusz Korwin Mikke w Bielsku-Białej
http://tiny.pl/hgw2t

"[...] ...ma Pan przykład Pana Grada - przecież to jest sprawa absoloytnie skandaliczna - Pan Grad publicznie zaręczył  trzykrotnie że ci nabywcy stoczni są absolutnie wiarygodni i tak dalej, tymczasem Pan Grad newet nie wiedział kto ma być nabywcą tej stoczni, otóż kazdy moze sobie sprwdzić w internecie to nie jest publikowne nawet w prasie że stocznie miał nabyć żaden katarski fundusz inwestycyjny, który na następny dzień o oświadczeniu Pana Grada  oświadczył że on nie jest żadnym nabywca a tylko pośrednikiem. Nabywcą miała być jakaś spółka innej spółki zarejestrowanej na antylach - znany jest skłąd tej spółki publikowany również w prasie, są to wszystko ludzie Mossadu z szefem byłym Mossadu na czele. I to nie oznacza że to jest przekręt, była to bardzo skomplikowana operacja służb specjalnych która polegała na tym, że ci ludzie Mossadu mieli dostać te stocznie, wzamian za to mieli załatwić, że Gruzja kupi Polskie rakiety przeciwlotnicze. To był taki deal wiązany. A dlaczego - ludzie pytają - bo ministrem obrony narodowej Gruzji jest żyd Izraelczyk autentyuczny, były obywatel Izraela - ma podwójne obywatelstwo Gruzińskie i żydowskie i Gruzja ma takie zadanie że jeżeli samoloty Izraela wyruszą żeby zbombardować Iran to o to chodzi aby wylądować na lotniskach Gruzji (nie ma jak ominąć - Izrael nie graniczy z Iranem ani nie graniczy z żadnym krajem który graniczy z Iranem [...]

[...] ... Pan Grad wtedy nie wiedział o co chodzi, służby specjalne kazały mu to załatwić, on słuchał służb, no i teraz Pan Tusk obiecał że go wyrzuci,ale służby nie mogły dopuścić do tego żeby człowiek który lojalnie wykonuje polecenia służb specjalnych wyleciał z posady. Ponieważ Pan Tusk się uparł żeby go wyrzucić zagrożono że straci poparcie telewizji, wiadomo że WSI działa ...... [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 07:46:01
Autor: Lech Dubrowski
Stocznie - End of Story.....
Skoro operacja byla tajna to skad pan Mike wie kto ja prowadzil

Leszek

Data: 2010-03-21 11:06:21
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
Endriu wrote:

[...]

I w tym cały problem. Ty przeczytałeś i wierzysz jak w pismo święte. Nie masz żadnych innych źródeł na poparcie tych faktów poza artykułem. Nie jest ważne dla Ciebie czy stocznie powinny być sprzedane czy nie. Nie jest ważne czy Ty jako podatnik chcesz dalej do tego dokładać czy nie. W innym miejscu narzekasz, że Cię okradają na 5000,- rocznie. Teraz o tym zapominasz. Jak już jesteś zdania by stocznie sprzedać to teraz masz wymagania skąd są pieniądze. Wytłumacz jakie jest niebezpieczeństwo gdyby właścicielem stoczni byłby do spółki wywiad izraelski i rosyjski. Powiedz czym to grozi Tobie mnie nam wszystkim. I na koniec pomijane jest, że do sprzedaży nie doszło bo najzwyczajniej w tym czasie i w tym miejscu posiadanie takich stoczni to interes, który przynosi straty. Bardziej konsekwentnie opiekuj się swoimi 5000,- rocznie to potem nie będziesz opowiadał, że Ci je kradną, jak prawda jest taka, że Ty te pieniądze rozdajesz.

Data: 2010-03-21 12:00:47
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
[...]

Ty się kurwa dziwisz że w Polsce nic się nie opłaca jak 3/4 ministrów powiązanych jest z fundacjami proniemieckimi którym wcale nie jest na rękę aby stocznie w Polsce istniały. Macie czego chcieliście wyborcy Platformy a wcześniej Kwaśniewskiego.
3/4 mojego rocznika w latach 2000 -2005 wypierdoliło za granicę bo tutaj pozostawał tylko Urząd Pracy z pustymi tablicami ogłoszeń.
Zarzynał Balcerowicz, później Miller, a teraz Tusk (z małą przerwą na boom podczas prezydentury Kaczorów).

Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 12:20:11
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....

Macie czego chcecie - macie więc i zarżniętą stocznie .....

Chociaż trzeba przyznać że koniunktura na budowanie statków nie jest sprzyjająca..... Kiedys zapodałem tutaj  cytat z Gwiazdowskiego który mówił że bodajże 3/4 floty transportowej stoi zacumowana w portach na oceanie spokojnym bodajże....

Najśmieszniejsze że w ramach tej waszej unijnej solidarności do niemieckich stoczni się dopłaca ....
Nasze sa juz zarżnięte i po kłopocie.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 12:23:48
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
[...]

Zostały chyba jeszcze ze trzy, jak przyjdxze koniunktura to się odbuduje :) - najlepiej na prywatnym właścicielu - już bez hydry związkowej.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-23 13:21:39
Autor: LEPEK
Stocznie - End of Story.....
Endriu pisze:
Kiedys zapodałem tutaj  cytat z Gwiazdowskiego który mówił
że bodajże 3/4 floty transportowej stoi zacumowana w portach na oceanie spokojnym bodajże....

Większej bzdury to ja nie czytałem już dawno. Przy takim tekście fantazje JKM to jak encyklopedia ;)

Podaj jeszcze raz ten cytat.

Kto to ten Gwiazdowski?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-23 12:37:31
Autor: kc
Stocznie - End of Story.....
LEPEK <nobody@nowhere.net> napisał(a):
Endriu pisze:
> [...]

Większej bzdury to ja nie czytałem już dawno. Przy takim tekście fantazje JKM to jak encyklopedia ;)

Nie było w tym tak wiele przesady

http://tinyurl.com/lof685

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-23 14:00:14
Autor: LEPEK
Stocznie - End of Story.....
  kc pisze:

Nie było w tym tak wiele przesady

http://tinyurl.com/lof685

pozdrawiam

Czyli nie Giwazdowski, a Simon Parry.
Nie obecnie, a we wrześniu 2009.
Nie 3/4, a 12% (zaiste - drobna różnica).
Nie floty transportowej, a kontenerowej.

Niektórzy eksperci oceniają, że w ciągu dwóch lat (od 09.2009) wyłączonych z żeglugi może być nawet 25% floty kontenerowej.

....to rozdają te samochody na Placu Czerwonym?

Pozdr,

Data: 2010-03-23 13:11:24
Autor: kc
Stocznie - End of Story.....
  kc pisze:

> Nie było w tym tak wiele przesady

Czyli nie Giwazdowski, a Simon Parry.
Nie obecnie, a we wrześniu 2009.

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? a gdzie w poście Endriu była mowa o tym, że obecnie?
Nie 3/4, a 12% (zaiste - drobna różnica).
Nie floty transportowej, a kontenerowej.

Endriu przywoływał dane "z głowy" (nie chcę powiedzieć, że z niczego), mógł również zrobić literówkę, a ty wyjeżdżasz z tekstami.

Udajesz, że nie znasz R. Gwiazdowskiego, a skrót JKM jest ci bardzo znajomy.

kc

Data: 2010-03-23 14:20:09
Autor: LEPEK
Stocznie - End of Story.....
  kc pisze:

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? a gdzie w poście Endriu była mowa o tym, że obecnie?

OK - tu się mogę zgodzić, w tym jednym jedynym miejscu.

Nie 3/4, a 12% (zaiste - drobna różnica).
Nie floty transportowej, a kontenerowej.

Endriu przywoływał dane "z głowy" (nie chcę powiedzieć, że z niczego), mógł również zrobić literówkę, a ty wyjeżdżasz z tekstami.

Bo różnica pomiędzy 75%, a 12% jest... zasadnicza IMO :)
Jak się coś pisze, to wypada dołożyć odrobinę rzetelności.

Udajesz, że nie znasz R. Gwiazdowskiego, a skrót JKM jest ci bardzo znajomy.

Nie, nie udaję. Ale sprawdziłem sobie i rzeczywiście kojarzę gościa. To znaczy rozpoznaję twarz i kojarzę z liberalnymi poglądami.

Pozdr,

Data: 2010-03-24 08:48:27
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
[...]

MEA CULPA - AFERA STOCZNIOWA JEDNAK JEST!
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=686

Zmusiliście mnie panowie do przeszuaknia archiwum. Oczywiście 12% z nie 3/4. Zwracam honor.
Artykuł z 23 października 2009.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-25 09:05:48
Autor: LEPEK
Stocznie - End of Story.....
Endriu pisze:

Zmusiliście mnie panowie do przeszuaknia archiwum. Oczywiście 12% z nie 3/4.

Szczery szacunek za przyznanie się do pomyłki :)
....i kawałek świata mamy uporządkowany :)

Pozdr,

Data: 2010-03-21 12:24:19
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
Endriu wrote:

[...]

No właśnie. Tak myślałem od początku. Nic nie stoi za Twoją wiarą we własną projekcję rzeczywistości. Również "3/4 rówieśników" sobie wymyśliłeś i "3/4 ministrów" oraz to, że "nic się nie opłaca" jakby trzy stocznie to było wszystko. Niestety takie głupole jak Ty biorą udział w wyborach i głosują.

Data: 2010-03-21 13:25:43
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....

No właśnie. Tak myślałem od początku. Nic nie stoi za Twoją wiarą we własną
projekcję rzeczywistości. Również "3/4 rówieśników" sobie wymyśliłeś i "3/4
ministrów"

Che che z tymi ministrami to zapomniałem dodać "3/4" najważniejszych ministrów. Już to kiedyś wklejałem ......

Dobre rady starego Kulmera
http://www.asme.pl/122466743580775.shtml

"[...] Zwłaszcza, że na straży naszych finansów stoi pan Jan Vincent-Rostowski, zwany także Jackiem Rostowskim - opisany w katalogach IPN jako "zarejestrowany 22.12.1982 r. przez Wydz. XI Dep. I MSW w kategorii zabezpieczenie. Zdjęty z ewidencji 13.09.1989 r. z powodu rezygnacji jednostki operacyjnej". Według słowniczka IPN kategoria "zabezpieczenie" to: "wieloznaczna, nie przesądzająca o charakterze >zainteresowania< forma rejestracji, mająca na celu >ochronę< osoby". [...]."

Prawda nie jest nigdy produktem głosowania....
http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/2,ID367016957,RS1,index.html

"[ ...] W Pekao S.A. doradcą był też inny znany człowiek, a obecnie minister finansów rządu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa, jak
najbardziej Ludowego- pan Jacek Vincent Rostowski, były wykładowca na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie, założonym i finansowanym przez znanego filantropa i dobroczyńcę pana Georgesa Sorosa.. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 13:31:17
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
Niestety takie głupole jak Ty biorą udział w wyborach i głosują.

I nie obrażaj mnie Totusie, bo ja tego nie robię wobec ciebie. Jak się tak zaczniemy nawzajem obrażać, i wyzywac epitetami  to rzeczywiście jak Viper mówi "zrobi się tutaj chlew" .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 13:49:05
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
Endriu wrote:

[...]

Jeżeli czujesz się obrażony to przepraszam Cię najmocniej. Nie miałem takiego zamiaru. Pisząc głupole miałem na myśli ludzi łatwych do manipulacji, którzy nie zadają pytań i przyjmują publicystykę na wiarę.

Data: 2010-03-21 13:54:59
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....

Jeżeli czujesz się obrażony to przepraszam Cię najmocniej. Nie miałem
takiego zamiaru. Pisząc głupole miałem na myśli ludzi łatwych do
manipulacji, którzy nie zadają pytań i przyjmują publicystykę na wiarę.

Ja też cię Totusie przepraszam,  tak na wszelki wypadek - na przyszłość. Szanujmy się nawzajem - to nam się opłaci.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 13:52:54
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
Che che z tymi ministrami to zapomniałem dodać "3/4" najważniejszych ministrów. Już to kiedyś wklejałem ......

Bo reszta to marionetki którym "starsi  i mądrzejsi" wydają rozkazy ....

[...]

Zdrowiec na krótkiej zmyczy
http://iskry.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2407&Itemid=115

"[...] Oto jeszcze w środę rano wydawało się, że pan Borowski jest najukochańszą duszeńką pana ministra sportu w rządzie miłościwego premiera Tuska, czyli Mirosława Drzewieckiego. "Lecz tymczasem na mieście inne były już treście" - jak przewidział Gałczyński i wczesnym popołudniem minister Drzewiecki pana Borowskiego zdymisjonował. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 13:57:27
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
Endriu wrote:

> [...]

"zabezpieczenie" to: "wieloznaczna, nie przesądzająca o charakterze
>zainteresowania< forma rejestracji, mająca na celu >ochronę< osoby".
[...]."

[...]

Co z tego wynika dla mnie? Dalej jest agentem, czy przestał być agentem. Jak ta jego agentura wpływa na jego pracę? Co zrobił dlatego, że był/jest agentem, czego nie zrobiłby gdyby nie był agentem? Umiesz na te pytania odpowiedzieć. Jak nie umiesz to to dla mnie nie ma żadnej wartości. Nie umiem ocenić czy to dobrze czy źle, że Rostowski jest/był agentem. Zakładając, że to prawda. Nie znam się na agenturze tak dobrze jak Ty. Bardzo Cie proszę o pomoc byś mi podpowiedział jakie krzywdy zrobił mnie lub Tobie lub nam wszystkim Rostowski przez to, że był jest agentem.

Data: 2010-03-21 14:11:21
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
Bardzo Cie proszę o pomoc byś mi podpowiedział jakie krzywdy zrobił mnie lub
Tobie lub nam wszystkim Rostowski przez to, że był jest agentem.

Totusie drogi, nie rób z siebie publicznie pośmiewiska .....

Nastaje godzina prawdy

"[...] Premier Donald Tusk w dwa lata powiększył dług publiczny o około 200 miliardów złotych, co w przeliczeniu na dolary oznacza grubo ponad 30 miliardów rocznie. W tej chwili dług publiczny Polski oscyluje wokół 700 miliardów złotych, powiększając się z szybkością około 1700 złotych na sekundę. W przeliczeniu na złote grecki dług publiczny wyniósłby 1140 miliardów, ale przecież nasi dygnitarze w tej sprawie nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. [...]".

....przecież to grupa o wysokiej aktywności. Ludzie to czytają.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 14:36:14
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
Endriu wrote:

[...]

Z tego co piszesz wnioskuję, że twierdzisz, że Tusk powiększył dług publiczny bo Rostowski jest/był agentem. Gdyby Tusk zrobił kogoś innego minfin kto nie był/ nie jest agentem toby tego długu nie było. Dobrze rozumiem Twój tok myślenia? Ty się o opinię o mnie nie troszcz. Zadbaj o swoja opinie, to wystarczy. Odpowiedz na moje pytanie.

Data: 2010-03-21 19:34:27
Autor: skippy
Stocznie - End of Story.....

Użytkownik "Endriu"

[...]

Po pierwsze niekoniecznie osoby, po drugie co to ma do rzeczy?
To ten sam rodzaj topienia ludzi, którzy mieli status "kandydat na TW" i zostali przez kumpli królika wykolegowani.
Tylko już żaden kutas nie powiedział, że facet nie został TW, bo po prostu odmówił.

Dziwne teksty, chyba ich odbiorcą mają być debile.

Data: 2010-03-21 19:41:55
Autor: skippy
Stocznie - End of Story.....
Mógł być np zabezpieczony, zeby go nie próbowała pozyskać inna służba.
Tylko że powodów tu może być milion, a w poważna część taka, że zabezpieczony nic o tym nie wie.
Tak bredzicie bredzicie, a zarazem panika zzera jak chcą otworzyć te teczki, żeby każdy sobie mógł przeczytać o co chodziło.
Wygodniej wam sączyć takie poszarpane brednie.

Data: 2010-03-21 17:17:09
Autor:
Stocznie - End of Story.....

I w tym cały problem. Ty przeczytałeś i wierzysz jak w pismo święte. Nie masz żadnych innych źródeł na poparcie tych faktów poza artykułem.

Też uważam, że opieranie się na jednym źródle jest kiepskie. I do dziś nie
potrafię zrozumieć np. magii wiarygodności instytucji szumnie nazwanej
Instytutem Pamięci Narodowej. A jednak to działa.

Nie jest ważne dla Ciebie czy stocznie powinny być sprzedane czy nie. Nie jest ważne czy Ty jako podatnik chcesz dalej do tego dokładać czy nie.

Przecież nie o to chodziło w przywoływaniu wywiadu z JKM.
Chodziło np. o to, że Grad się zarzekał w mediach. Potem się okazało co innego.

 Zaszło nieporozumienie, jesteśmy doradcą, nie inwestorem - twierdzi Shahzad
Shahbaz, prezes QInvest, który przedstawiony został w Polsce jako nabywca
stoczni. - Nie chciałbym dzisiaj zaglądać do "kuchni", do inżynierii
finansowej - tłumaczy minister skarbu Aleksander Grad  O to,że premier zapowiedział dymisję swojego ministra a potem skwitował:

"Korona mi z głowy nie spadnie, jeśli przyznam, że wycofuję się z
wcześniejszej zapowiedzi. Powiedziałem, że minister Grad straci stanowisko,
jeśli do końca sierpnia nie znajdzie inwestora dla Stoczni Szczecińskiej. Po
długim zastanowieniu zmieniam zdanie - powiedział premier."

Do tych sytuacji Korwin-Mikke dopowiedział swoją historię. Nie pierwszy raz.
Ja nie wiem czy prawdziwą. Być może. Jakoś po sądach czy więzieniach nikt go
nie ciąga. Dziwne, nie? ;)
Przecież gdyby to były kłamstwa, to siedziałby za kratami i/lub buliłby na
mocy wyroków sądowych na PCK.

Dopłaty Państwa (nas wszystkich) do państwowych przedsiębiorstw strategicznych
Tobie nie odpowiadają. A jak z dopłatami Państwa do prywatnej (niebawem)
spółki? ? ;)

"Resort infrastruktury planuje podpisać umowę z PKP InterCity, na mocy której
państwo przez 15 lat może dopłacać spółce do biletów na superszybkie
połączenia. Wobec planowanej prywatyzacji państwowego przewoźnika
pasażerskiego oznacza to, że pieniądze podatników zasilą budżet nowego
właściciela przewoźnika &#8211; pisze &#8222;Gazeta Finansowa&#8221;."

"http://www.rynek-kolejowy.pl/15026/Panstwo_doplaci_do_Deutsche_Bahn_Intercity.htm"

Nie wierzę, że nie rozumiesz mechanizmów, gdzie Państwo do czegoś dopłaca
(Polska nie jest tu żadnym wyjątkiem) a wiele podmiotów czerpie z tego
korzyści. Z osiąganych korzyści płaci podatki w Polsce i tak kółko się zamyka. Zagraniczne podmioty czerpią korzyści i często albo są w PL z podatków
zwolnione albo transferują zyski do kraju macierzystego i tam płacą podatki.
Albo kombinują tak by wyjść oficjalnie  w PL na stratę (poprzez inżynierię
finansową - termin, który też min. Grad przywoływał w temacie stoczniowym)

Data: 2010-03-21 18:35:08
Autor: totus
Stocznie - End of Story.....
  wrote:

[...]

Tu się różnimy. Dla mnie nie jest ważne co jeden urzędas z drugim chrzanią w telewizji liczy się dla mnie co robią. Ci zlikwidowali nierentowne państwowe spółki. To mi odpowiada. To jest dla mnie sedno sprawy. Dla Ciebie jest ważne jakiego koloru piana była przy tej okazji bita, a dla mnie jest kluczowe, że stoczniowcy przestali mnie walić w czekoladę.

[...]

To, że nikt go nie pozwał do sądu to dla Ciebie świadectwo prawdy dla mnie nie. I przy tym zostaniemy.

[...]

Żadne dopłaty z podatków do żadnych spółek mi nie odpowiadają. Do państwowych do prywatnych do spółdzielczych, do żadnych. Nie odpowiada mi również dopłata do kupna samochodu i nie odpowiada mi dopłata do misji w kulturze, która to dopłata sprowadza się do tego, że zmusza się mnie żebym bilet kupił ale na przedstawienie niekoniecznie mam iść. Państwo nie jest do tego by ingerować w gospodarkę i faworyzować jednych kosztem drugich tylko by zapewnić bezpieczeństwo i równe szanse. Jakiekolwiek dopłaty równe szanse przekreślają.

Data: 2010-03-21 22:43:36
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....

[...]

Pamiętam w latach 90 Korwin wysnuł tezę, że okrągły stół to dzieło SB a koronnym dowodem na to miało być udział z ramiena kościoła bp. Orszulika.

No i co po latach się okazało:

Data: 2010-03-21 22:44:09
Autor: Endriu
Stocznie - End of Story.....
No i co po latach się okazało:

[...] a akurat ukazała się informacja nie tylko o Krzysztofie Zanussim, ale i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-21 23:33:03
Autor: viper
Stocznie - End of Story.....
> [...]

[...] a akurat ukazała się informacja nie tylko o Krzysztofie Zanussim, ale i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
facet, czy ty naprawdę jesteś niepełnosprytny?... przed chwilą kolega ci to tłumaczył, nie po raz pierwszy zresztą... jedyne źródło wiedzy jakie posiadasz na ten temat  to pierd jedengo z przegranych frustratów którzy są  twoimi idolami... a ty traktujesz to jako prawdę objawioną i jesteś gotowy za to dac się posiekac albo posiekac innych... to jest oznaka ociężałości umysłowej, w środku europy koleś który zrobił maturę jest najklasyczniejszym fanatykiem... nieprawdopodobne... i nie pisz mi że cię obrażam, bo to ty osobiście się obrażasz...

Data: 2010-03-24 12:02:56
Autor: XXL
Stocznie - End of Story.....
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): Facet, czy ty naprawdę jesteś niepełnosprytny?... przed chwilą kolega ci to tłumaczył, nie po raz pierwszy zresztą... jedyne źródło wiedzy jakie posiadasz na ten temat  to pierd jedengo z przegranych frustratów którzy są  twoimi idolami... a ty traktujesz to jako prawdę objawioną i jesteś gotowy za to dac się posiekac albo posiekac innych... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co można sądzić o osobach (z tego forum i nie tylko) które za prawdy objawione
mają poglądy grupki publicystów i felietonistów UPR (1% poparcia
wyborców)głoszących, że:

1) Polska powinna wystąpić z UE i wstąpić do NAFTA.
2) Polska jest płatnikiem netto UE - dotychczasowy bilans naszej    przynależności do UE to + 20 mld EUR
3) Należy zlikwidować system demokratyczny i w jego miejsce wprowadzić    monarchię konstytucyjną (czyli dyktaturę).
4) Najbardziej sprawiedliwe podatki to "pogłówne"

--

Stocznie - End of Story.....