Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie

Data: 2009-04-24 20:11:01
Autor: Zennon

Data: 2009-04-24 20:24:27
Autor: raff

Data: 2009-04-24 20:26:12
Autor: rAzor

Data: 2009-04-24 20:29:02
Autor: awe
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gssv9n$3g1$1news.interia.pl...
Użytkownik Zennon napisał:
Jaki z tego wniosek?

Zennon

Zarabiasz dup±, ze ci kwitnie?
-- -- -- -- -- -- -
Odkad poslal zone i corki do pracy to zaczelo mu sie powodzic.
awe

Data: 2009-04-24 20:36:15
Autor: Zennon
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gssv9n$3g1$1news.interia.pl...
Użytkownik Zennon napisał:
Jaki z tego wniosek?

Zennon

Zarabiasz dup±, ze ci kwitnie?

A co? Wypier*.*li Cie z roboty, ze Ci nie kwitnie? Czy moze budowales trawlery dla ruskich i teraz zdziwiony jestes, ze nikt nie chce tego szmelcu w stoczni zamawiac?

Zennon

Data: 2009-04-24 20:47:41
Autor: rAzor
Użytkownik Zennon napisał:
Jaki z tego wniosek?

Zennon
Zarabiasz dup±, ze ci kwitnie?

A co? Wypier*.*li Cie z roboty, ze Ci nie kwitnie?

WsadĽ sobie takie sugestie w ...

Czy moze budowales trawlery dla ruskich i

Jeste¶ głupi, czy to z powodu syfu ze Skawiny?

teraz zdziwiony jestes, ze nikt nie chce tego szmelcu w stoczni zamawiac?

Jakiego szmelcu? Robisz z siebie idiotę?
Ilu kooperantom stoczni zakwitło? Ilu ludzi zameldowało się w Szczecinie, Gdańsku i Gdyni w po¶redniakach, *krakowski* idioto?

Data: 2009-04-24 20:54:38
Autor: Zennon
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Ech Azorku jak z Ciebie emanuje pochodzenie robotniczo-chlopskie i lewacka mentalnosc  ;)))))

Zennon

Data: 2009-04-24 21:01:31
Autor: Piotr
Dnia Fri, 24 Apr 2009 20:54:38 +0200, Zennon napisał(a):

Ech Azorku jak z Ciebie emanuje pochodzenie robotniczo-chlopskie i lewacka mentalnosc  ;)))))

Nie poznaję cię Zenu¶, maniery, jak arystokrata z Nalewek...
Piotr

Data: 2009-04-25 08:03:37
Autor: Voyant
On Fri, 24 Apr 2009 21:01:31 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
Nie poznaję cię Zenu¶, maniery, jak arystokrata z Nalewek...

 I KTO TO MOWI?! schamiales "piotrusiu", okrutnie schamiales.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 21:01:35
Autor: rAzor
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Bynajmniej, głupolu - martwię się o swoje podatki. Zamiast topnieć, będzie kolejna ukryta podwyżka (od czerwca!) Znowu pójd± na pomoc bezrobotnym, zamiast na dynamizowanie powoli zdychaj±cej gospodarki.

Data: 2009-04-24 21:02:40
Autor: Piotr
Dnia Fri, 24 Apr 2009 21:01:35 +0200, rAzor napisał(a):

Bynajmniej, głupolu - martwię się o swoje podatki. Zamiast topnieć, będzie kolejna ukryta podwyżka (od czerwca!) Znowu pójd± na pomoc bezrobotnym, zamiast na dynamizowanie powoli zdychaj±cej gospodarki.

Ale Misiako-karnoskie se zarobiom.
Piotr

Data: 2009-04-24 21:13:06
Autor: Andrzej Adam Filip
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
"Zennon" <zas@nigdzie.pl> pisze:

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomości news:gst0i1$5c6$1news.interia.pl...
Użytkownik Zennon napisał:
Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomości news:gssv9n$3g1$1news.interia.pl...
Użytkownik Zennon napisał:
Jaki z tego wniosek?

Zennon
Zarabiasz dupÄ…, ze ci kwitnie?

A co? Wypier*.*li Cie z roboty, ze Ci nie kwitnie?

WsadĹş sobie takie sugestie w ...

Czy moze budowales trawlery dla ruskich i

Jesteś głupi, czy to z powodu syfu ze Skawiny?

teraz zdziwiony jestes, ze nikt nie chce tego szmelcu w stoczni zamawiac?

Jakiego szmelcu? Robisz z siebie idiotÄ™?
Ilu kooperantom stoczni zakwitło? Ilu ludzi zameldowało się w Szczecinie, Gdańsku i Gdyni w pośredniakach, *krakowski* idioto?

Ech Azorku jak z Ciebie emanuje pochodzenie robotniczo-chlopskie i lewacka mentalnosc  ;)))))

Zennon

Z ciebie właśnie wyemanowało chamstwo.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Zegar tyka. Wszystkich.

Data: 2009-04-25 06:09:50
Autor: rAzor

Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Niedokładnie - buractwo. Typowy objaw dla nuworyszy i nowobogackich nieudaczników, których przypadek i okoliczności, a nie ich własna zasługa uczyniły biznesmenamy. Znałem takich - z miesiąca na miesiąc doznali awansu ze zwykłych wyrobnych fizoli na dystrybutorów. Zaczęły się śrebne kandelabry, dywany na ścianach, kryśtałowe żyrandole. Sieczka, pouczenia i połajanki na temat wolnego rynku sypały się strumieniami z mankietów koszul i spod długich czarnych płaszczy. Merce okluarniki z piskiem zajeżdżały pod siedzibę. Po pięciu latach, buractwo po zmarnowaniu interesu, znowu robi jako siła najemna, za marne 1500 zeta, na lipne umowy o pracę, kulturalna sieczka sypie się nadal, ale pouczenia na temat wolnego rynku jakoś wyparowały.

Data: 2009-04-25 12:42:07
Autor: Zennon
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
Niedokładnie - buractwo. Typowy objaw dla nuworyszy i nowobogackich nieudaczników, których przypadek i okoliczno¶ci, a nie ich własna zasługa uczyniły biznesmenamy. Znałem takich - z miesi±ca na miesi±c doznali awansu ze zwykłych wyrobnych fizoli na dystrybutorów. Zaczęły się ¶rebne kandelabry, dywany na ¶cianach, kry¶tałowe żyrandole. Sieczka, pouczenia i połajanki na temat wolnego rynku sypały się strumieniami z mankietów koszul i spod długich czarnych płaszczy. Merce okluarniki z piskiem zajeżdżały pod siedzibę. Po pięciu latach, buractwo po zmarnowaniu interesu, znowu robi jako siła najemna, za marne 1500 zeta, na lipne umowy o pracę, kulturalna sieczka sypie się nadal, ale pouczenia na temat wolnego rynku jako¶ wyparowały.

Azor! Co Ci przeszkadza stac sie nowobogackim nuworyszem ? Biadolisz i biadolisz. Moze idz w koncu mature w liceum dla doroslych zrob, na jakies studia zdaj, przyloz sie do nauki, moze sie zalapiesz na laboranta w przychodni i bedziesz Panisko !!! ;)))))

Zennon

Data: 2009-04-25 08:03:37
Autor: Voyant
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
On Fri, 24 Apr 2009 20:26:12 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

Użytkownik Zennon napisał:
> Jaki z tego wniosek?
Zarabiasz dup±, ze ci kwitnie?

 te, kapus. dobiora ci sie wkrotce do tylka ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 20:52:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie [ale jeszcze nie zdycha]
"Zennon" <zas@nigdzie.pl> pisze:

Jaki z tego wniosek?

Zennon

=> Jak się by jeszcze kilka stoczni zamknęło to gosparka by zdechła
zamiast kwiczeć? :-)

Kiedy PO zamknie kopalnie co do nich trzeba dopłacać w emeryturach?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.

Data: 2009-04-24 21:00:02
Autor: Piotr
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
Dnia Fri, 24 Apr 2009 20:11:01 +0200, Zennon napisał(a):

Jaki z tego wniosek?

Ja mam jeden, Zenu¶... Ale...
Ale mam podobne:
Mamoniowej snił się słoń, a jabłka tuskowi podrożały, albo:
Zyga znowu zacz±ł chlać, a platformie wzro¶nie w sondażach...
Piotr

Data: 2009-04-24 21:17:40
Autor: Zennon
[...]

Nastepny zafiksowany gospodarczo na przelomie Gomolki i Gierka. Bidoki. Jest XXI wiek, a wy tylko wegiel, stal i okrety.

Zennon

Data: 2009-04-25 05:59:16
Autor: rAzor
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

W skłonno¶ciach do insynuacji nie odbiegasz od mistrzów PR z PRLu.

Data: 2009-04-25 08:03:37
Autor: Voyant
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie
On Fri, 24 Apr 2009 20:11:01 +0200, "Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote:

Jaki z tego wniosek?

 ze przestalismy doplacac do nierentownych przedsiebiorstw.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 12:47:49
Autor: Zennon
Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie

Jaki z tego wniosek?

 ze przestalismy doplacac do nierentownych przedsiebiorstw.

Dokladnie. A stal to sie kupuje w indiach, wegiel w chinach, kanadzie i australii,  statki w singapurze, niemczech, japonii. Rynek jest bezlitosny. Choc sam przyznaje, ze fajnie bylo by miec solidna duza stocznie. Bronic, to nalezaloby IMHO zbrojeniowki i resztek naszego przemyslu lotniczego.

Zennon

Stocznie upadly, a gospodarka kwitnie