Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi...

Data: 2009-09-08 10:22:42
Autor: Tzva Adonai
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi...
Stoczniowcy: szubienica dla Grada, dla rządu - sp...laj!

- Stoczniowcy są rozgoryczeni - tłumaczy Jan Gumiński - na ponad 4
tys. zwolnionych pracę do tej pory znalazło około 200.

- Te polskie k...wy nas zabijają! - krzyczy stoczniowiec Aleksander
Kozicki.

- Do grudnia kończy się program osłonowy i program socjalny - mówi z
emocjami w głosie jeden ze stoczniowców. - Podejrzewam, że tak jak
mieliśmy grudzień 70., tak będziemy mieli grudzień 2009.

- Może dojść do rozlewu krwi - dodaje drugi. - Będziemy bruk wyrywać i
rozwalimy ten rząd - zapowiada.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7015248,Stoczniowcy__szubienica_dla_Grada__a_dla_rzadu___sp____laj.html

Data: 2009-09-08 10:30:24
Autor: Antenka
On 8 Wrz, 19:22, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

A wystarczyło na początku zrobić porządek. Moczulski miał rację....

Antenka

Data: 2009-09-09 00:22:10
Autor: kogutek
> [...]
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7015248,Stoczniowcy__s...

A wystarczyło na początku zrobić porządek. Moczulski miał rację...

Ten Moczulski http://pl.wikinews.org/wiki/Moczulski_kłamcą_lustracyjnym
czy jakiś inny?

Data: 2009-09-09 08:59:07
Autor: VicAbarca
kogutek пишет:
Ten Moczulski http://pl.wikinews.org/wiki/Moczulski_kłamcą_lustracyjnym
czy jakiś inny?

Na pewno nie ten.
Antenka miala jakies tam poetyckie proby, sadze wiec ze chodzi o tego Moczulskiego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_Aleksander_Moczulski
:)

No bo przeciez chyba nie o esbecka szumowine o tym samym nazwisku.

--
Vic

Data: 2009-09-09 15:52:48
Autor: kogutek44
Stoczniowi bolszewicy zapowiadaj� rozlew krwi...
kogutek пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:

To mnie uspokoiłeś.

Data: 2009-09-09 08:50:43
Autor: VicAbarca
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew k rwi...
Antenka пишет:
 Moczulski miał rację...

Leszek Aleksander Moczulski wielokrotnie mial racje.
Uwielbiam jego poezje.

--
Vic

Data: 2009-09-09 00:06:36
Autor: Antenka
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi.. .
On > Leszek Aleksander Moczulski wielokrotnie mial racje.
Uwielbiam jego poezje.

Chodziło mi o tego drugiego, przewrotny Vicu :

http://wikipedia.org/wiki/Leszek_Moczulski

Szkoda tylko, że jego przeszłość była tak samo komusza jaki innych
współczensych pesudoautorytetów i jeszcze ta współpraca z SB...Ale
rację miał to co mówił o komuchach - ciekawe czy siebie miał też na
myśli... ; - ?

Antenka

Data: 2009-09-09 09:10:46
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
 Moczulski miał rację...

Leszek Aleksander Moczulski wielokrotnie mial racje.
Uwielbiam jego poezje.

-- Vic

Tak, bo zdaje sie być mądrym człowiekiem, w odróżnieniu od tego oszołoma - Leszka Roberta..

Data: 2009-09-09 00:18:10
Autor: Antenka
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi.. .

Tak, bo zdaje sie być mądrym człowiekiem, w odróżnieniu od tego oszołoma
- Leszka Roberta..

Jędruś, a ja myślałam, że ty lubisz komuszków :)

Antenka

Data: 2009-09-09 09:26:17
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Tak, bo zdaje sie być mądrym człowiekiem, w odróżnieniu od tego oszołoma
- Leszka Roberta..

Jędruś, a ja myślałam, że ty lubisz komuszków :)

Antenka

Lubię, prawdziwych..

Data: 2009-09-09 00:35:15
Autor: Antenka
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi.. .

Lubię, prawdziwych..

A są tacy? :) Widzę, że masz doła - jesienna depresja? :- /

Antenka

Data: 2009-09-09 01:00:27
Autor: Antenka
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi.. .
Są - Chavez..

O matko, ten dyktator? :-((

Antenka

P.s. Jędruś, "Stary Marych" przekazuje ci pozdrowienia :) . Szepnął mi
do ucha jak usiadłam na jego siodełku...;-)

Data: 2009-09-09 10:12:57
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Człowiek szlachetny i prawy..
Podziękuj Mu ode mnie.. :-)

Data: 2009-09-09 14:12:21
Autor: CYC
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7dd10206-41a9-4610-98b8-d4cab7def81bg31g2000yqc.googlegroups.com...
Są - Chavez..

O matko, ten dyktator? :-((

Antenka

Nie to co Pinochet , ha, ha , ha

cyc

Data: 2009-09-09 10:27:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka pisze:
> A są tacy? :) Widzę, że masz doła - jesienna depresja? :- /
>
> Antenka
>   Są - Chavez..

Jesce jo, muj kum Jontek, Hachulsko Ginia tes zatym łopcjuje, no i niejaki Marx
Karol...

Data: 2009-09-09 11:10:06
Autor: jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
Antenka pisze:

[...]

Karol Marx to chyba raczej nie jest a  był.

Data: 2009-09-09 11:13:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy pisze:

> Jesce jo, muj kum Jontek, Hachulsko Ginia tes zatym łopcjuje, no i niejaki Marx
> Karol...
>
>   Karol Marx to chyba raczej nie jest a  był.

Poglonduw niezmienioł, a ateistom cheba jesce wuwcas niebył... ;)

Data: 2009-09-09 14:41:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h87med$382$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
Lubię, prawdziwych..
A są tacy? :) Widzę, że masz doła - jesienna depresja? :- /
Antenka
Są - Chavez..

A to pewnie mieszka w pałacu i ma tabun służących.

--
stevep

Data: 2009-09-09 16:40:18
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A może nie, a zresztą co to ma za znaczenie? Czy można komuś mieć za złe że lubi luksus?

Data: 2009-09-09 10:30:15
Autor: Antenka
Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi.. .
A może nie, a zresztą co to ma za znaczenie? Czy można komuś mieć za złe
że lubi luksus?

Jędruś, tak, komuszkowi można - powinien żyć skromnie jak
proletariat ;-)

Antenka

Data: 2009-09-09 19:58:57
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie prawda -   życie w luksusie to marzenie większości ludzi. I jest to najnormalniejsza w świecie rzecz. Komunizm nie ma nic przeciwko życiu w luksusie, o ile ów luksus nie jest osiągany kosztem innych. Komunizm to nie samobiczowanie i asceza.

Data: 2009-09-09 11:07:47
Autor: Antenka
[...]

Jędruś, wiesz jesteś taki naiwny jak dziecko :)

Antenka

Data: 2009-09-09 20:23:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

To zarzut, czy uznanie? :-\ Naprawdę nic nie wiesz o prawdziwym komunizmie.. A ja akurat tam miałem szczęście żyć przez pewien okres swego żywota..

Data: 2009-09-09 11:30:38
Autor: Antenka
> [...]

To zarzut, czy uznanie? :-\ Naprawdę nic nie wiesz o prawdziwym
komunizmie.. A ja akurat tam miałem szczęście żyć przez pewien okres

Nie to nie zarzut, ta naiwnosć jest aż słodka :) A gdzie zakosztowałeś
tego szczęścia, w Chinach? :)

Antenka

Data: 2009-09-09 20:39:24
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

W mojej drugiej ojczyźnie - Jugosławii.

Data: 2009-09-10 05:41:38
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h88rq6$k55$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

A to był już komunizm z "każdemu wg jego potrzeb"?

--
stevep

Data: 2009-09-10 09:17:01
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie było i nie będzie.. To tylko puste hasło.. wymyślone przez jakiegoś antykomucha.

Data: 2009-09-10 15:52:32
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

A ten antykomuch to nie Lenin przypadkiem? No to kiedy jest komunizm?

--
stevep

Data: 2009-09-10 17:31:51
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie, nie Lenin.  A komunizm jest wtedy, gdy jedni nie żerują na drugich, tj. nie zarabia taki jeden z drugim przez minute więcej niż inni przez rok..

Data: 2009-09-11 05:26:26
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

I tak było w Jugosławii? Tito miał dochody równe każdemu?

--
stevep

Data: 2009-09-11 16:01:02
Autor: jadrys
cirrus pisze:

I tak było w Jugosławii? Tito miał dochody równe każdemu?

Tito chyba nie miał żadnych dochodów.

Data: 2009-09-10 05:40:02
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Nie można, zwłaszcza jak głosi idee o równości i sprawiedliwości.

--
stevep

Data: 2009-09-10 09:16:48
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Chcąc żeby ludzie Go traktowali poważnie, nie może chodzić w ponczu i dziurawym kapeluszu.

Data: 2009-09-09 09:57:24
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Tak, bo zdaje sie być mądrym człowiekiem, w odróżnieniu od tego oszołoma - Leszka Roberta..

Roberta Leszka :)

--
Vic

Data: 2009-09-08 22:32:11
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ef68b1d6-92fa-49f2-9b49-8e95bbce4919g31g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Widac nie czytali wczesniej jak pisalem ze zawsze  zydokomunie stocznie staly oscia w gardle a taki Rakowski to az podskakuje z wrazenia ze wreszcie dokonczy sie pokojowa infiltracja Solidarnosci na uslugach,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-09 08:47:56
Autor: kogutek
[...]

Nic nie zrobią bo w tym rozdaniu się nie liczą. Może i wyjdą na ulicę i wybiją
kilka szyb. Potem ich policja spacyfikuje. Wisi mi i powiewa co dalej z nimi
będzie. Im też wisiało jak wyrzucali z pracy szwaczki. Niech zdychają z głodu.
Jako pierwsi opowiedzieli się za zmianą systemu gospodarczego to niech teraz w
nim sobie żyją.  --

Data: 2009-09-09 09:02:58
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

No pseca majom to cego w łosimdziesiontym chciały i łoco walcyły....!!!!

Ze teroski im znowuz źle tomie GUWNOŁOBCHODZI...!!!

DO śMIETNIKUW, bo jo na tych DARMOZJADUW robić i daninuw płacić niebedem...!!!

PS - a nielepij było w łosimdziesiontym psykładnie doroboty pujść, a nie ło
jakiesik pustolaty walcyć...!?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,21-postulatow-Solidarnosci,wid,7790140,wiadomosc.html?ticaid=18b70

Teroski ANI PUSTOLATY NIEZREALIZOWANE, ANI PSYSŁOśCI DLO SWOICH RODZIN NA
NASTEMPNE TSY POKOLENIA NIMAJOM...!!!

Data: 2009-09-09 09:57:27
Autor: HaMMeR
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

Dobierz sobie czerwony lachu, jeszcze trzeciego do Kogutka,
a stanowic bedziecie piekny i dorodny 'komplet'!

Data: 2009-09-09 10:23:25
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]
> NASTEMPNE TSY POKOLENIA NIMAJOM...!!!

Dobierz sobie czerwony lachu, jeszcze trzeciego do Kogutka,
a stanowic bedziecie piekny i dorodny 'komplet'!

Co..., PROWDA W GAŁY SCYPIE ty śMIERDZONCY KACY ŁODCHODZIE...!?

Data: 2009-09-09 10:27:33
Autor: HaMMeR
Polok_Prawdziwy wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

Taaak.., ty napewno predystynujesz na tego srodkowego w waszym 'komplecie',
smieszna cepeliozo.

Stoczniowi bolszewicy zapowiadają rozlew krwi...