Stoimy u progu sekularyzacji Polski

Data: 2011-10-10 06:37:11
Autor: abangel666
Stoimy u progu sekularyzacji Polski
W ciągu ostatnich kilku lat WSZYSTKIE instytucje publiczne zwiekszyły swoje
zaufanie; nawet sejm (!) ; za wyjatkiem jednej.... koscioła który stracił
prawie 20%.

pzdr.
ab.
PS. Nie rozumiem tylko jak policja zwiekszyła swoja popularność? mieli
prawie 80%.... i jeszcze zwiekszyli? fakt, że ja o policji złego słowa nie
powiem; wiele razy mi ratowali tyłek i nigdy mi nawet mandatu nie dali.... a
łaziłam przez skrzyzowania wte i wewte; policja ma mój głos....
:)

Stoimy u progu sekularyzacji Polski