Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport

Data: 2014-03-30 22:58:55
Autor: boukun
Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport
W Eupatorii (65 km na północ od Symferopola), na niewielkim placu między cerkwią a meczetem, jest gwarno. Co najmniej setka osób formuje długą, ciasno zbitą kolejkę. Czekają, by złożyć wnioski o paszporty. Rosyjskie, naturalnie.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16505910,kat,1329,title,Stoja-w-kolejce-nie-po-chleb-ale-po-paszport,galeria.html

~ali (14:34)
Putin dba o swój Naród (to tak w przenosi i nie do końca) ale on swoich obywateli wciela do wielkiej Rosji w przeciwieństwie do Tuska, Komorowskiego i im podobnym którzy dla Narodu tworzą tu piekło i przez to wyrzucają ich z kraju ..

Data: 2014-03-31 09:30:03
Autor: Chiron

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lha1fc$8mm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bokun- to, co dla mnie teraz jest oczywiste: sytuacja Rosji wskazuje, że są oni na skraju bankructwa. Ot- Reagan spostrzegł to w 1980 roku i powiedział, że puści ich z torbami. Następnie pokojowymi metodami wspólnie demontowali ZSRR. Teraz- wygląda na to, że Putin chce skorzystać z drugiej możliwości: wywołac wojnę światową. Ot- typowe dla cywilizacji taurańskiej: znów będą mówić, że dali światu pokój na 50 lat- i jak długo się da- będą konsumować to, co nakradli. I bardzo bym chciał się mylić- ale niestety- wszystko niemal na to wskazuje. Weź Ty zacznij myśleć może z punktu polskiego interesu- nie interesu Rosji. Dmowski, na którego się lubisz powoływać- wcale nie kochał Rosjan. On po prostu widział możliwość Polski Niepodległej w sojuszu z Rosją. Był to tylko koninkturalizm. A Ty co- zakochany w Putinie?! Ten zimny czekista podpali cały świat- i nie ma nikogo, kto by go nawet chciał powstrzymać. Tylko USA może, ale tego czerwonego łajzę bardziej obchodzi los gejów w Rosji niż Ukraina. Jeśli następny prezydent USA nie będzie na miarę Reagana to marny nasz los...

--

Chiron

Data: 2014-03-31 01:48:56
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 09:30:03 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Bokun- to, co dla mnie teraz jest oczywiste: sytuacja Rosji wskazuje, że są oni na skraju bankructwa. Ot- Reagan spostrzegł to w 1980 roku i powiedział, że puści ich z torbami. Następnie pokojowymi metodami wspólnie demontowali ZSRR. Teraz- wygląda na to, że Putin chce skorzystać z drugiej możliwości: wywołac wojnę światową. Ot- typowe dla cywilizacji taurańskiej: znów będą mówić, że dali światu pokój na 50 lat- i jak długo się da- będą konsumować to, co nakradli. I bardzo bym chciał się mylić- ale niestety- wszystko niemal na to wskazuje. Weź Ty zacznij myśleć może z punktu polskiego interesu- nie interesu Rosji. Dmowski, na którego się lubisz powoływać- wcale nie kochał Rosjan. On po prostu widział możliwość Polski Niepodległej w sojuszu z Rosją. Był to tylko koninkturalizm. A Ty co- zakochany w Putinie?! Ten zimny czekista podpali cały świat- i nie ma nikogo, kto by go nawet chciał powstrzymać. Tylko USA może, ale tego czerwonego łajzę bardziej obchodzi los gejów w Rosji niż Ukraina. Jeśli następny prezydent USA nie będzie na miarę Reagana to marny nasz los...

niestety musze sie z Toba zgodzic. Rosja jest bankrutem. dla Polski scenarisz jest jak najgorszy. bo biedni rosjanie najszybciej najada na Polske. no jeszcze po drodze zajma Lotwe i estonie, oraz skolonizuje Finlandie. Swiat wobec takich faktow, palcem w bucie nie kiwnie nawet. po najezdzie ruskie zrobia to co zawsze, czyli zniszcza wszeki postep i gospodarke, a Polakow wysla na Syberie. Wystarczy spojrzec na to co aktualnie dziej sie na Krymie, gdzie ci rosjanie, ktorzy chetnie widzieli przylaczenie do rosji, otrzymuja paszporty i nakaz wyjazdu w podbiegunowe czesci Rosji.

znam przypadek czlowieka pracujacego w polsce ukrainca, ktory kupil na kredyt mieszkanie w Sewastopolu, biorac w tym celu wieloletni kredyt. rzeczonego mieszkania juz nie ma, bo ktos wazniejszy je zajal, a kredyt do splacenia pozostal. do Rosji ani na Ukraine juz nie wroci. bo i po co?
 jadyna nadziej w tym ze w koncu Putina ktos wysle na lono Abrachama. Stalin zdychal kilka dni, bo nikt z jego "dworzan" nie mial ochoty na to by mu udzielic najmniejszej pomocy!

Data: 2014-03-31 11:21:49
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:77938af5-c6dc-49ad-97e8-f13c65a450c4googlegroups.com...
> [...]

niestety musze sie z Toba zgodzic. Rosja jest bankrutem. dla Polski scenarisz jest jak najgorszy. bo biedni rosjanie najszybciej najada na Polske.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jeśli  już, to Rosji wywołują wojnę polscy syjoniści podżegacze i to oni pchają nas w kierunku wojny...  A sankcje nakładane na Rosję są tego największym przykładem...

boukun

Data: 2014-03-31 03:14:58
Autor: khanula

bokun pisze:
to Rosji wywołują wojnę polscy syjoniści podżegacze...>
etam. w Rosji maja swoich narodowych syjonistow i podzegaczy skolko ugodno! na cholere im polscy?

Data: 2014-03-31 19:50:20
Autor: boukun
bokun pisze:
to Rosji wywołują wojnę polscy syjoniści podżegacze...>
etam. w Rosji maja swoich narodowych syjonistow i podzegaczy skolko ugodno! na cholere im polscy?

A mimo wszystko, najgłośniej polscy syjoniści podżegacze ujadają... i to już od 10 lat...
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/H-PUeHOn9Nc

boukun

Data: 2014-03-31 11:50:17
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 10:48, khanula@gazeta.pl pisze:

niestety musze sie z Toba zgodzic. Rosja jest bankrutem.

Tak tak - ich przemysł, choćby motoryzacyjny, lotniczy czy program kosmiczny upadły, za pożyczki zorganizowali olimpiadę, a Rosjanie w różnych częściach świata żebrzą na ulicach z czapką w ręku o datki, albo w biurach wiecznie nienażartych ryjów o pracę.  "Niestety" piszesz? A ja myślę że marzy ci się Rosjanin który zarabia na chleb czyszcząc ci buty.
Proponuję nie robić się w tak ostentacyjny sposób nie robić śmiesznym w miejscu publicznym.

Data: 2014-03-31 03:05:09
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 11:50:17 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Proponuję nie robić się w tak ostentacyjny sposób nie robić śmiesznym w miejscu publicznym.

nie przesadzaj, w koncu jest wszystko jedno kto czysci moje buty - byle byly czyste. nawet Ty mozesz sprobowac wypolerowac je do glancu. za marne pare grosikow!

Data: 2014-03-31 13:25:04
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 12:05, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Myślę jednak że największą satysfakcję byś miał gdyby to Rusek czyścił ci buty, i sporym problemem dla ciebie jest że ciebie Polaka jeszcze bardzo długo (pewnie nigdy) nie będzie stać na wynajęcie Ruska do czyszczenia butów.

Data: 2014-03-31 05:06:12
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 13:25:04 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Myślę jednak że największą satysfakcję byś miał gdyby to Rusek czyścił ci buty, i sporym problemem dla ciebie jest że ciebie Polaka jeszcze bardzo długo (pewnie nigdy) nie będzie stać na wynajęcie Ruska do czyszczenia butów.

etam, najwieksza mam satysfakcje kiedy mloda sasiadka robi mi loda. sprawa butow latami, rowno robie na nia gruba nieprzyzwoitosc.

Data: 2014-03-31 18:00:40
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:06, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Ja żadnej satysfakcji, co najwyżej przyjemność;-) , ale na twoim miejscu nie liczyłbym że tego loda za parę złotych będzie ci robić Rosjanka.

Data: 2014-03-31 14:17:34
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 13:25, Trybun pisze:

[...]

Ruska co ci wyczyści buty to może nie, ale ruskie kurwy można spotkać w Polsce, podobno tańsze od naszych rodzimych.

Data: 2014-03-31 14:48:30
Autor: Lord Donald
Stoją w kolejce - nie po chleb, ale p o paszport
Wyjedź do Niemiec przy drodze Polek więcej niż kiedyś w pochodzie 1 majowym. Pracujące kobiety, kiedyś Polka by napluła komuś w twarz jak by ten jej powiedział że ona lub jej córka będzie stała przy niemieckich drogach, no ale solidaruchy upodlili polaków do takiego stopnia że to jest po prostu uważane dzisiaj za przedsiębiorczość, radzenie sobie w kryzysie.

Data: 2014-03-31 18:01:01
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:17, xantiros pisze:
[...]

Jesteś wyjątkowym szczęściarzem, ja jeszcze nie spotkałem ruskiej agentki towarzyskiej. Za to babek z polskiego raju bogactwa na każdym rogu Amsterdamu czy londyńskiego Soho zatrzęsienie. Naprawdę aż mi to przykro pisać, ale przecież to jest problem i nie można w tej kwestii chować głowy w piasek..

Data: 2014-03-31 20:35:37
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 18:01, Trybun pisze:
[...]

Ja tez nie, ale w TV było o zamknięciu jednej agencji gdzie było sporo kurewek z rosji nielegalnie.

[...]

A spotkałeś w amsterdamie polską aganecję towarzyską, bo kurwy są wsządzie, bez względu na kraj (no może po za watykanem)

Data: 2014-04-01 05:35:36
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 18:01 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

I ty widziałeś to chyba w Koziej Wólce, bo Amsterdam to chyba tylko w TV.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-31 11:58:21
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 11:50, Trybun pisze:
[...]

Popatrz sobie na giełdę Ruską co sie tam dzieje od lutego, jak kapitał spierdziela, a po ostatniej wypowiedzi Putina o możliwości nacjonalizacji majątku zachodnich firm, sporo z nich już wstrzymało inwestycję. Efekt zobaczysz pod koniec 2014 początek 2015, ich gospodarka już zwalnia, za luty już mieli spadek PKB, za marzec będzie jeszcze gorzej.

Data: 2014-03-31 13:24:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 11:58, xantiros pisze:

[...]

Notowanie Giełdy Papierów Wartościowych ma się nijak do kondycji notowanych na niej przedsiębiorstw. Godząc się na sprzedawanie po niskim kursie akcji, tracą na tym tylko tzw inwestorzy - czyli klienci funduszy inwestycyjnych, a nie sama firma. Nie muszę chyba wyjaśniać że udziałowcy giełdowi takiego choćby takiego Gazpromu to głównie klienci Europy Zachodniej i USA, a więc to oni ponoszą rzeczywiste straty.

Co do prognoz, myślę że jak się Rusek zepnie to spokojnie może się obejść bez inwestycji z zagranicy.

Data: 2014-03-31 14:15:14
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 13:24, Trybun pisze:
[...]

Za nim napiszesz takie rzeczy wypadało by sprawdzić co stanowi główny przychód w ich budżecie, 75% to jest eksport, 25% wyrabia ich własny rynek, myślisz że jak im spadnie zysk z eksportu o 30% to dadzą radę braki wyciągnąć z własnego rynku, ja nie sądzę (taką tendencję mają od lat), ich społeczeństwo jest stosunkowo biedne po za wielkimi miastami.

Data: 2014-03-31 14:34:31
Autor: A. Filip
xantiros <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> pisze:
[...]

A UE _jutro_ skończy kupować ropę i gaz od Ruskich?  Ruskim _jutro_ skończą się
znane i eksploatowane złoĹźa gazu i ropy?  Wiec pisz o jak bardzo długiej
perspektywie snujesz rozważania albo wal się na drzewo.

Zresztą w _bardzo długiej perspektywie_ taki gaz z  łupkĂłw przysłuĹźy
się Rosji bo gdzieś na bardzo słabo zaludnionych zadupiach będą stosować niższe
standardy ekologiczne i mieć niższe koszty wydobycia bez dość wyśrubowanych
norm ktĂłre ze średnim trudem wylobbują w/na UE.  SzczegĂłlnie przy eksploatacji
złóż przy istniejących gazociągach.

A inwestycje zagraniczne są cacy jak przychodzą i fuj jak potem bardzo długo i
bardzo systematycznie ciągną profity za granicę.  To jak z solą: za mało i za
duĹźo to Ĺşle.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Na św. Barbarę, jeżeli mróz i pogoda, zima będzie lekka i bez śniegu.

Data: 2014-03-31 14:48:35
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 14:34, A. Filip pisze:
[...]

Rusek do takich obrotów nie doszedł w ciągu roku czy dwóch, tak samo zachód uniezależnianie się ruskich nie zrobi w rok czy dwa, ale z każdym rokiem może mu to spadać.

[...]

Cały pic polega na tym iż od ruskiego gazu można się po części uniezależnić i dyktować im z tego tytułu warunki cenowe.

Data: 2014-03-31 17:51:20
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:15, xantiros pisze:

[...]

Żeby eksportować to ktoś musi składać zapotrzebowanie. Nie wymagasz chyba od Putina aby wzorem świata kapitalistów aby stawiał na dotację do każdej marchewki, krówki czy konika wyprodukowanego (a nawet płacił mu za dzierżawienie ziemi)  przez rosyjskiego rolnika, skoro może to mieć mniejszym kosztem sprowadzone z Polski?

Co do biedy.. można ją mierzyć różnymi miarami.. Skoro tam bieda to po co jeździ tam ponad 3mln Ukraińców, także sporo Białorusinów i Irańczyków i innych krajów Środkowej Azji?

Data: 2014-03-31 20:31:06
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 17:51, Trybun pisze:
[...]

Rosja mniej importuje niż eksportuje, wystarczy ten bilans zrównoważyć a zaczną się kłopoty Putinowi. A rolnictwo w większości w Rosji leży i kwiczy, oni muszą importować żywność, ich siłą w tym imporcie jest to iż mają duży wybór producentów.

Co do biedy.. można ją mierzyć różnymi miarami.. Skoro tam bieda to po
co jeździ tam ponad 3mln Ukraińców, także sporo Białorusinów i
Irańczyków i innych krajów Środkowej Azji?

bo u nich jest mniejsza bieda nich u tych wymienionych, a do rosji łatwiej się dostać niż do EU

Data: 2014-03-31 19:52:47
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lhbe7u$qae$1node1.news.atman.pl...
[...]

He, he, giełda to sztuczny wymysł kapitalistów, żeby się bogacić na niczym. Giełda nie odzwierciedla nic, a może faktycznie zniszczyć przedsiębiuorstwo, które zamieni swoją wartość na papierki i cyferki na giełdzie... Mam nadzieję, że w następnej rewolucji giełdy zostaną zlikwidowane...

boukun

Data: 2014-03-31 20:33:15
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 19:52, boukun pisze:
[...]

I będziemy mieli dobrobyt jak w KRLD

Data: 2014-03-31 20:37:16
Autor: boukun
Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał

I będziemy mieli dobrobyt jak w KRLD

Giełdy i banksterów należy zlikwidować, to jest największa zaraza ludzkości...
a PRZEMYSŁ I GOSPODARKE ZNACJONALIZOWAĆ...

boukun

Data: 2014-04-01 09:26:26
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 20:37, boukun pisze:
[...]

oraz znacjonalizwoać to wszystko co masz w domu, zabrać ci komputer, TV itp. a zamontować "kołchoźnik" - władza będzie lepiej wiedziała co dla ciebie jest dobre.

Data: 2014-04-01 21:03:20
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lhdpn3$ld8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, znacjonalizować to, co naród sam wypracował i zbudował. Znacjonalizować to, co załogi zakładów pracy zbudowały i wytworzyły, autostrady, które ludzie w pocie czoła wybudowali. Znacjonalizować wszystko to, co zostało ukradzione narodowi, czytaj wywłaszczone narodowi, pokrętnie nazywane sprawyatyzowanym...

boukun

Data: 2014-04-01 05:33:25
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:52 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tak prawisz "Leninie"?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-31 11:14:18
Autor: boukun
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:lhb5hr$vot$1news.task.gda.pl...

[...]

Na skraju bankructwa jest USA, a także Polska... Więc powinniśmy się martwić raczej o siebie...

boukun

Data: 2014-03-31 11:29:39
Autor: sunny
Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport

"boukun" <boukun@neostrada.pl>

Na skraju bankructwa jest USA, a także Polska... Więc powinniśmy się martwić raczej o siebie...

boukun
Boczek, widać jednak, że nadmiar mięcha w młodości tobie i twojemu pojebanemu braciszkowi mocno się na mózg rzuciły....

Data: 2014-03-31 11:52:24
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 11:14, boukun pisze:

Na skraju bankructwa jest USA, a także Polska... Więc powinniśmy się
martwić raczej o siebie...

Hahahaha, a ty zdajesz sobie sprawę ze do USA exportują prawie wszyscy, więcej niż do Europy, a czy ty wiesz ze Chiny i Rusy żyją tylko z eksportu, który stanowi co najmniej 75% ich dochodu.

Upadek gospodarczy USA dla Europy, Chin, Ruskich oznacza upadek na ryj (bo komu cokolwiek sprzedadzą) większy niż w USA, potocznie mówiąc "Grypa w gospodarce USA oznacza ostre zapalenie płuc w reszcie świata".

Data: 2014-03-31 13:25:50
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 11:52, xantiros pisze:

[...]

I tu jest pies pogrzebany - do tego doprowadziła dywersyjna, antypolska polityka "naszych" władz. - Problemy USA stają się automatycznie naszymi problemami, nawet  zwielokrotnionymi.

Data: 2014-03-31 05:04:28
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 13:25:50 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

I tu jest pies pogrzebany - do tego doprowadziła dywersyjna, antypolska polityka "naszych" władz. - Problemy USA stają się automatycznie naszymi problemami, nawet  zwielokrotnionymi.

to odgrzeb tego psa. bo w czasach tzw. rubla transferowego, kiedy polska gospodarka nie byla powiazana ze swiatowa, to w kolejkach stalismy po kartowa benzyne, o miesie i czekoladopodobnych wynalazkach nie wspomne... w chwili obecnej tez sa takie panstawa o systemie gospodarczym niezaleznym, np: Korea Poln. Kuba... i takie tam "potegi gospodarcze"

Data: 2014-03-31 14:10:37
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 14:04, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

no nie mów :D Chiny dobrobytem stoją, ale jak się patrzy na ich komunizm to się lenin z marksem w grobie przewracają :D, iście Chińczycy mają talent pogodzić komunizm z kapitalizmem :D

Data: 2014-03-31 18:02:48
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:10, xantiros pisze:

no nie mów :D Chiny dobrobytem stoją, ale jak się patrzy na ich komunizm to się lenin z marksem w grobie przewracają :D, iście Chińczycy mają talent pogodzić komunizm z kapitalizmem :D

Czego chcesz od Chin - gospodarka planowa, socjał dorównujący temu w Szwecji.

Data: 2014-03-31 20:38:44
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 18:02, Trybun pisze:
[...]

zwłaszcza w fabrykach apple, samsunga czy innego koncernu zachodzniego (napisz nam który tam z partii chińskiej planuje im produkcję)

socjał dorównujący temu w
Szwecji.

bzdety, byłem w chinach, w miastach to może i dobrze mają, są prowincje gdzie bieda aż piszczy, porywanie dziewczyn na żony to na zadupiach norma.

Data: 2014-04-01 00:26:56
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 18:02:48 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Czego chcesz od Chin - gospodarka planowa, socjał dorównujący temu w Szwecji.

w Chinach nie ma zadnego socialu. Poza cenrami w wielkich miastach chinczycy zyja w straszliwej nedzy. bardzo czesto mlodzi ludzie musza utrzymywac swoje wieloosobowe rodziny pracujac niewolniczo w poteznych korporacjach. czesto zatrudnione tam matki, widza swoje dzieci raz-dwa razy w roku. a robotnicy spia na zmiane w jednym lozku. w budynkach, w ktorych mieszkaja, rozpina sie siatki zabezpieczajace by zdesperowani i doprowadzeni do szalenstwa chinczycy nie mogli popelnic samobojstwa... tak ze nie bredz o wyzszosci chinskiej gospodarki planowej... bo bzdury gadasz i mozna sadzic ze swoj oglad opierasz na kilu zdieciach jakie w necie widziales

Data: 2014-04-01 00:13:04
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 14:10:37 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:
> [...]

no nie mów :D Chiny dobrobytem stoją, ale jak się patrzy na ich komunizm to się lenin z marksem w grobie przewracają :D, iście Chińczycy mają talent pogodzić komunizm z kapitalizmem :D

no tak masz racje, ale trudno nazwac gospodarke Chin za izolowana od reszty swiata? Chiny energetycznie tez nie sa samodzielne! czyli system naczyn polaczonych. ten chinski komunizm ma jak sadze zastosowanie jedynie w polityce wewnetrznej. trudno sobie wyobrazic inny system rzadzenia tak wielkim i zroznicowanym karajem jak Chiny!

Data: 2014-03-31 18:02:40
Autor: Trybun
[...]

Nic mnie nie obchodzi co było kiedyś, to na co nikt z Polaków nie miał wpływu, ale przecież solidarni nam Polakom wywalczyli wolność, więc dlaczego z tej wolności nie wolno naszemu krajowi korzystać?
Widzisz, w odróżnieniu od ciebie Kubańczyków czy Koreańczyków może np. cieszyć to że w ich żywności nie ma jankeskiej soi. Ale dla ciebie soja w czekoladzie czyni ją prawdziwą czekoladą. Już dogoniliśmy przez te 20 lat w różnego rodzaju uczuleniach społeczeństwa zachodu od tej "
prawdziwej" żywności..
I z łaski swojej nie obrażaj ludzi z tych krajów, bo oni nie prowadzą niewolniczo-żebraczego trybu życia jak mieszkańcy pewnego kraju w centrum Europy.

Data: 2014-03-31 14:02:16
Autor: xantiros
[...]

Problemy USA są problemami całego świata, my akurat z USA mało handlujemy, dlatego skutki kryzysu są średnio na jeża odczuwalne, ale sprzedajemy dużo do tych co już sporo z USA handlują np: Niemcy, więc jak Niemcy mają problem to my też (a Niemcy są naszym największym importerem)

Data: 2014-03-31 18:01:35
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:02, xantiros pisze:
[...]

Mają poważne udziały w prawie wszystkich bankach znajdujących się na terenie Polski, przejęli najlepsze w branżach zakłady przemysłowe np. Wedel, Aniomex itd. A więc problemy w centralach (USA) spowodują jeszcze większe problemy w Polsce. Dzięki sprzedawczykom, mających się za władców Polski uzależniliśmy się od USA, tak że nie możemy być pewni niczego.

Data: 2014-03-31 20:02:08
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lhbdsq$prc$1node1.news.atman.pl...
[...]

To znaczy, że USA się wypłukuje z nadrukowanych dolarów... i kiedyś już się skończy to drukowanie i... rozłożą się na łopatki...
A Rosja i Chiny jak nawet o 25% mniej przestaną eksportować, to i tak będą na plusie...

boukun

Data: 2014-03-31 20:48:18
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 20:02, boukun pisze:
[...]

O USA się nie martw, dadzą sobie radę,

A Rosja i Chiny jak nawet o 25% mniej przestaną eksportować, to i tak
będą na plusie...

W koziej dupie będą, teraz na kryzysie Chińczykom PKB spadło, po drugie od 2010 roku po ponad prawie 50latach firmy amerykańskie wracają z produkcją do USA (dzięki łupkom koszty energii zajebiście im zmalały), jak zacznie produkcja Chin zwiewać to Chiny zaczną płakać, a nie daj jak zaczną gaz sprzedawać (dużo tańszy od ruskiego) to i Putin się zesra.

Data: 2014-03-31 21:05:37
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lhcd9k$s39$1node1.news.atman.pl...
[...]

Akurat mnie najmniej obchodzą, jakby się jeszcze odpierdolili od Europy wschodniej i Polski, to by było dobrze...

To samo proponuję ci w stosunku do Rosji... Polakom wyszłoby to tylko na dobre...

boukun

Data: 2014-04-01 09:30:22
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 21:05, boukun pisze:
[...]

Przecież przed I i II wojną się odpierdolili, w II wojnie o nawet sam Stalin ich prosił o pomoc, zwłaszcza o żarcie i sprzęt.

To samo proponuję ci w stosunku do Rosji... Polakom wyszłoby to tylko na
dobre...

No faktycznie wyszło, od 1941 do 1989 byli równo jebani przez ruskich z każdej strony.

Data: 2014-04-01 21:06:09
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lhdpug$ld8$2node2.news.atman.pl...
[...]

Przynajmniej strzeglio nasych granic i porządku w Europie, a to kosztuje. A teraz bandziory okrągłostołowe jebią nas na rzecz Unii i NATO, nic w zamian z tego nie ma zniewolony polski naród, tylko smycz i kaniec...

boukun

Data: 2014-03-31 11:19:14
Autor: boukun
[...]

A i jeszcze..., podpalają świat syjoniści, w tym zajadle ci polscy syjoniści, którzy zniewolili Polskę... Terrorystyczna USA jest osrtatnim państwem, które może inne kraje pouczać o prawach człowieka...

Wróg gnębi nas od wewnątrz i tak było już za sanacji zbrodniarza Piłsudskiego... i teraz resortowe dzieci sanacji dalej zniewalają Polaków, więc żeby odwrócić uwagę i zeby móc dalej rządzić większością polską, szukają nam wroga w Rosji, a przede wszystkim boją się dopuścić do zrywu wolnościowego Polaków, w sojuszu pansłowiańskim...

boukun

Data: 2014-04-01 05:37:15
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 11:19 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Brednie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-31 11:52:59
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 09:30, Chiron pisze:

Bokun- to, co dla mnie teraz jest oczywiste: sytuacja Rosji wskazuje, że są
oni na skraju bankructwa.

Po czym to widzisz? Pewnie tylko po wieściach z naszych mediów, które wszyscy widzimy gdzie maja jakikolwiek obiektywizm ?

  Ot- Reagan spostrzegł to w 1980 roku i powiedział,
że puści ich z torbami.

No cóż, jak dla mnie słowa kogoś kto bez zmrużenie oka każe mordować libańskie dzieci znaczą tyle co szczekanie psa, nie, duzo mniej znaczą niż szczekanie psa.

Data: 2014-03-31 12:01:03
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 11:52, Trybun pisze:
[...]

Po spadkach wskaźników ekonomicznych które sami ruscy publikują.

[...]

Sprawdź ile dzieci wymordowali kolejni towarzysze z ZSRR np: w Czeczeni, Afganistanie - popierasz większych morderców.

A Regan rzucił ZSRR na pysk, i to jest FAKT, zbił im cenę ropy, gazu i kasy ZSRR brakło.

Data: 2014-03-31 13:27:08
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 12:01, xantiros pisze:
[...]

Zupełnie nie ma co na poważnie brać wirtualnych wskaźników. Nasza "gospodarka" ma się podobno dobrze, ale cała masa Polaków siedzi z czapkami w rękach pod kościołami w Londynie, grecka podobno jest bankrutem, ale żaden Grek nie pomyśli żeby w raju zwanym Polska poszukać datków pod kościołem, albo szukać pracy.

[...]

Tak?, pokaż choćby jakąś wzmiankę w której Putin nakazuje z ciężkiej artylerii ostrzelać mieszkalną dzielnicę dużego miasta, gdzie nie ma obiektów wojskowych?  Naprawdę porównujesz sytuację z Waco wobec ludzi którzy nikomu nic nie zrobili, do ruskiego zaprowadzania porządku w Czeczeni? I żeby nie było - uważam że w Czeczeni przeważyły sprawy polityczne, po prostu Putin potrzebował głosów przed wyborami, w rzeczywistości można było ten konflikt rozwiązać bez tak wielu ofiar.
Nie fantazyjuj panie kolego - jedyny który rzucił ZSRR na pysk to Michaś Gorbi. Żaden Wałęsa, Papież czy Reagan..

Data: 2014-03-31 14:09:20
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 13:27, Trybun pisze:
[...]

Popatrz sobie na zasiłek dla bezrobotnych w Grecji, wtedy ci się wyjaśnie ze nie opłaca się mu do nas przyjechać.

[...]

Gorbaczow miał dwa wyjścia wojna (na którą i tak w czasach Gorbaczowa już Ruskich nie było stać) albo to co zrobił, innej drogi nie było.

Po drugie, Roegan załatwił z Arabią Saudyjska większe wdobycie ropy (a co za tym idzie, spadek cen) i to dojebało Ruskich, skończyły sie petro-dolary, ten sam numer mogą zrobić Putinowi, tylko ze teraz nie potrzebują arabów do pomocy.

Po trzecie, już wiadomo po co Putin wlazł na Krym, nie dla Rosjan tylko dla rury z gazem którą będzie mógł tam puścić i mieć ją pod całkowitą kontrolą.

Data: 2014-03-31 18:03:16
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-31 14:09, xantiros pisze:

[...]

Ale w takim wypadku po co się przechwalać naszym sukcesem, naszą prężną gospodarką i patrzeć na Grecję z góry skoro jest to sukces wirtualny, nienamacalny dla mieszkańców Polski?

[...]

Z punktu widzenie dobra ZSRR i części krajów "bloku wschodniego" miał jedno wyjście - podać się do dymisji.

Dobry dowcip, czy może naprawdę myślisz że cały przemysł ZSRR był oparty na petro dolarach? Jeżeli tak to czuję się być zobowiązany do poinformowanie cię że wcale tak nie było.

A dlaczego nie prościej - po to aby rosyjskojęzyczna ludność na Krymie nie była terroryzowana przez podburzanych i wspieranych przez zachód majdanierzy z Kijowa? Przecież ta banda imperialna dokładnie to zrobiła z Jugosławią. To oni dostarczyli Chorwatom broń i sprzęt i zachęcili do wypędzanie Serbów, z terenu Chorwacji.

Data: 2014-04-01 09:38:00
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-31 18:03, Trybun pisze:
[...]

Grecja nawet w czasie kłopotów finansowych była i jest bogatsza od nas.

[...]

Widocznie był odpowiedzialny, i wiedział czym się może skończyć jak by do władzy doszedł w ZSRR jakiś napaleniec, być może Gorbaczow swoim działaniem ocalił wiele ludzi.

Dobry dowcip, czy może naprawdę myślisz że cały przemysł ZSRR był oparty
na petro dolarach? Jeżeli tak to czuję się być zobowiązany do
poinformowanie cię że wcale tak nie było.

Niemcy od zawsze brali gaz od Ruskich, ruscy po za ropą, gazem to jeszcze hadlowali bronią i niczym więcej.

[...]

Pisz co chcesz, to co zrobili na Krymie ruscy nie ma nic wspólnego z poszanowaniem prawa a trzeba być skończonym frajerem aby myśleć ze Putinowi chodzi o rosjan, kiedy fakty mówią wprost że chodzi o rurę z gazem która ma tamtędy iść a jedynym celem było pozbawienie ukrainy kontroli nad nią, co do Jugosławii to co wyprawiali Serbowie nie wytłumaczysz niczym, to co zrobił zachód zabierając Serbii Kosowo też jest niewytłumaczalne.

Data: 2014-03-31 20:06:59
Autor: boukun
Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał
A Regan rzucił ZSRR na pysk, i to jest FAKT, zbił im cenę ropy, gazu i kasy ZSRR brakło.

Regan jedyne co zrobił, to rozpierdliuł Blok Wschodni i uwłaszczył tamtejszych i zagranicznych syjonistów na majątku narodowym tychże narodów... Ale oni już nie mają na czym pasożytować, bo wszystko rozkradli i przejedli..., więc dlatego teraz ostatnią deską ich ratunku pozostała Ukraina i Białoruś i tamtejszy przemysł i majątek narodowy, który mają na celowniku od 10 lat...

boukun

Data: 2014-03-31 19:53:20
Autor: MarkWoydak
[...]

Mają 2 tygodnie. Kto nie złozy wypad na majdan. Bez prawa zabrania ze sobą czegokolwiek.

MW

Stoją w kolejce - nie po chleb, ale po paszport