[Spam] Stojaczki rowerowe skladane

Data: 2009-11-09 22:48:46
Autor: drill
[Spam] Stojaczki rowerowe skladane
Witam

Mam do sprzedania jeszcze dwie sztuki stojaczkow rowerowych dokladnie takich jakich wielu preclowiczow nabylo ode mnie w czerwcu/lipcu.

Link do aukcji: http://www.allegro.pl/item812702698_stojak_rowerowy_rower_skladany_2szt_wroclaw.html

Pozdrawiam

Data: 2009-11-10 09:20:08
Autor: Tomasso
Użytkownik "drill" napisał:

Link do aukcji: http://www.allegro.pl/item812702698_stojak_rowerowy_rower_skladany_2szt_wroclaw.html

No i poooszły... nieładnie tak, wziąć obie sztuki za jednym zamachem.

Następną uakcję wystaw jako prywatną, bo znowu nie zdążyłem.

Data: 2009-11-10 13:36:33
Autor: Titus Atomicus
[Spam] Stojaczki rowerowe skladane
In article <hdb7no$h23$1@news.onet.pl>,
 "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "drill" napisał:

> Link do aukcji: > http://www.allegro.pl/item812702698_stojak_rowerowy_rower_skladany_2szt_wroc
> law.html

No i poooszły... nieładnie tak, wziąć obie sztuki za jednym zamachem.

Pewnie jakis spekulant kupil...
TA

Data: 2009-11-10 22:30:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 10 Nov 2009, Tomasso wrote:

Następną uakcję wystaw jako prywatną, bo znowu nie zdążyłem.

  A to nie znieśli już aukcji prywatnych?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-13 00:24:54
Autor: jakuboff
drill wrote:
Mam do sprzedania jeszcze dwie sztuki stojaczkow rowerowych dokladnie takich jakich wielu preclowiczow nabylo ode mnie w czerwcu/lipcu.

Przyznaj się, że masz ich pewnie z tysiąc i tak powoli nas tu karmisz ;)

Data: 2009-11-14 09:04:17
Autor: drill
[Spam] Stojaczki rowerowe skladane
Przyznaj się, że masz ich pewnie z tysiąc i tak powoli nas tu karmisz ;)

i czekam cztery miesiace zeby sprzedac dwie sztuki za 36zl? :-))))

pzdr

[Spam] Stojaczki rowerowe skladane