Stojak na telefon

Data: 2015-10-07 11:48:49
Autor: Andrzej Ozieblo
Stojak na telefon
W dniu 2015-10-07 o 11:04, twistedme pisze:

Podpowiedzcie coś.

Jak kupilem (a walsciwie dostalem w prezencie) FINN. Kawalek elastyczej "gumki". Niewiele z nim pojezdzilem, ale wydaje sie bardzo OK.

Data: 2015-10-07 13:25:05
Autor: twistedme
Stojak na telefon
W dniu 2015-10-07 o 11:48, Andrzej Ozieblo pisze:
W dniu 2015-10-07 o 11:04, twistedme pisze:

Podpowiedzcie coś.

Jak kupilem (a walsciwie dostalem w prezencie) FINN. Kawalek elastyczej
"gumki". Niewiele z nim pojezdzilem, ale wydaje sie bardzo OK.

Fajny patent, ale chyba wolałbym coś wodoodpornego.

Data: 2015-10-07 14:00:36
Autor: atm
Stojak na telefon
On 2015-10-07 13:25, twistedme wrote:
[...]

Sporo zalezy od tego gdzie i jak jezdzisz, czasem lepiej kupic po prostu... drugi, wszystkoodporny telefon. Na tej zasadzie mam przedpotopowa Defy.
Jest tego kilka zalet:
1. czesto sa to bardzo tanie telefony, jesli sie uszkodzi podczas gleby nie ma placzu
2. jest wodoszczelny, nie trzeba korzystac z uchwytwo z folia, ktore zmniejszaja precyzje dotyku i pogarszajac nieco widocznosc ekranu.
3. w Defy mam prepaidowa karte z waznoscia na rok. numer znany jest tylko najblizszym. Nie musze sie irytowac podczas jazdy, ze dzwoni klient itp.
4. wszystkoodporne przewaznie sa mniejsze w zwiazku z czym pasuja do wiekszej ilosci uchwytow.

Obecnie Defy z pewnoscia juz bym nie bral, ale juz taki XCover 2?

Data: 2015-10-07 08:12:22
Autor: rmikke
Stojak na telefon
On 2015-10-07 13:25, twistedme wrote:

> [...]

Obecnie Defy z pewnoscia juz bym nie bral, ale juz taki XCover 2?

XCover2 ma dla mnie jedną zasadniczą wadę: 1GB na aplikacje
i nie da się ich wypchnąć na kartę, nawet po rootowaniu telefonu.

No, ale jeśli ma być używany tylko do endomondo (podpowiem, że Strava fajniejsza, tylko nie gada po polsku).

Data: 2015-10-07 17:38:49
Autor: atm
Stojak na telefon

XCover2 ma dla mnie jedną zasadniczą wadę: 1GB na aplikacje
i nie da się ich wypchnąć na kartę, nawet po rootowaniu telefonu.

Swego czasu znalazlem w sieci rozwiazanie, gdy bralem pod uwage zakup. Nie testowane bo nie bylo jak ale brzmialo rozsadnie.

Data: 2015-10-07 10:51:03
Autor: rmikke
Stojak na telefon
W dniu środa, 7 października 2015 17:38:52 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> [...]

Swego czasu znalazlem w sieci rozwiazanie, gdy bralem pod uwage zakup. Nie testowane bo nie bylo jak ale brzmialo rozsadnie.

To rzuć jakąś linką, nie bądź żyła.

Data: 2015-10-07 19:55:59
Autor: atm
Stojak na telefon
On 2015-10-07 19:51, rmikke wrote:
[...]

Heh, to bylo rok, dwa lata temu...ale poszukam

Data: 2015-10-07 19:58:18
Autor: atm
Stojak na telefon
On 2015-10-07 19:51, rmikke wrote:
[...]

Byc moze to bylo to, tyle ze tym razem pojawilo sie na Elektrodzie:
W kazdym azie temat do wygooglania.

Data: 2015-10-08 17:42:29
Autor: AL
Stojak na telefon
twistedme <twistedme@o2.pl> Wrote in message:
W dniu 2015-10-07 o 11:48, Andrzej Ozieblo pisze:
W dniu 2015-10-07 o 11:04, twistedme pisze:

Podpowiedzcie coœ.

Jak kupilem (a walsciwie dostalem w prezencie) FINN. Kawalek elastyczej
"gumki". Niewiele z nim pojezdzilem, ale wydaje sie bardzo OK.

Fajny patent, ale chyba wolałbym coœ wodoodpornego.

Używam również takiej elastycznej gumki, a telefon mam wodoodporny :)
(z1 compact)

Czasami rowniez etui orzypianae do ramienia, przedramienia.

--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Stojak na telefon