Stojak serwisowy do domu

Data: 2010-03-17 23:02:03
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Stojak serwisowy do domu
piecia aka dracorp pisze:
Witam
Po dzisiejszym 'lataniu' roweru podczas smarowania, stwierdziłem że nie ma bata i muszę kupić jakiś stojak serwisowy do domu. Dlatego musi być składany, obrotowy i regulowany w wysokości. Mile by było jakby można było obkręcać rower po zamocowaniu do góry nogami. Kwota jaką chciałbym wydać to 200-300zł.
Co możecie polecić z własnego doświadczenia?

Linki nie banglajÄ… :-)

Ale polecam Velomann-Biketrim Stojak Montazowy ten za 299 zł.
Żonka mi kupiła takowy na urodziny. Domowe serwisowanie roweru
nabrało nowego wymiaru, pełen wypas :-)

Seco

Data: 2010-03-17 23:14:23
Autor: Frankie
Stojak serwisowy do domu
W dniu 10-03-17 23:02, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Ale polecam Velomann-Biketrim Stojak Montazowy ten za 299 zł.
Żonka mi kupiła takowy na urodziny.

Powiedz żonie, że mam urodziny 9. maja ;-)))
Hehe...

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-18 22:02:02
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Stojak serwisowy do domu
Frankie pisze:
[...]

A Twoja żona nie wie ? :-)

Seco

Data: 2010-03-19 10:24:30
Autor: r2rec
Stojak serwisowy do domu
W dniu 2010-03-17 23:02, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Ale polecam Velomann-Biketrim Stojak Montazowy ten za 299 zł.
Żonka mi kupiła takowy na urodziny. Domowe serwisowanie roweru
nabrało nowego wymiaru, pełen wypas :-)

potwierdzam! ... wypas
http://centrumrowerowe.pl/12515111002/Velomann-Biketrim_Stojak_Montazowy/Produkt.aspx

r2

Data: 2010-03-19 13:20:25
Autor: piecia aka dracorp
Stojak serwisowy do domu

Dzięki wszystkim, na dniach zamawiam ten stojak.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-04-02 06:31:15
Autor: piecia aka dracorp
Stojak serwisowy do domu
Wczoraj dostałem ten stojak. Sama prace konserwacyjne na nim to czysta przyjemność ale sam stojak trochę tandetnie jest wykonany. Nie obyło się bez pilnika inaczej część rzeczy do siebie by nie pasowała. Po za tym większość śrub jest za krótka. Będzie trzeba niestety wymienić je.

Data: 2010-03-19 15:00:09
Autor: arturbac
Stojak serwisowy do domu
W dniu 2010-03-19 10:24, r2rec pisze:
[...]

A czy da sie krecic pedalami i kolami na stojaku np w celu ustawienia
hamulcow czy centrowania kola ?

Data: 2010-03-19 14:17:09
Autor: Ryszard Mikke
Stojak serwisowy do domu
arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisa³(a):

> [...]
ukt.aspx

A czy da sie krecic pedalami i kolami na stojaku np w celu ustawienia

Da siê.

rmikke

Data: 2010-03-19 20:54:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Stojak serwisowy do domu
arturbac pisze:
[...]

Da siÄ™. Taka jest idea stojaka serwisowego :-)

Seco

Stojak serwisowy do domu