Stojak z Lidla

Data: 2015-03-12 09:37:38
Autor: JDX
Stojak z Lidla
On 2015-03-11 13:14, PeJot wrote:
Czołem. Tak się zastanawiam nad tym wynalazkiem:

http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=30925
Dla mnie wygląda to na typowe tanie chińskie gówno. IMO jeśli masz
zamiar naprawiać rowerY, to kupno czegoś takiego jest, delikatnie
mówiąc, nierozsądne.

Data: 2015-03-12 04:21:39
Autor: kekacz
Stojak z Lidla
W dniu czwartek, 12 marca 2015 09:38:04 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

> [...]
Dla mnie wygląda to na typowe tanie chińskie gówno. IMO jeśli masz
zamiar naprawiać rowerY, to kupno czegoś takiego jest, delikatnie

Dla Ciebie na zdjęciach może wyglądać i na przystanek autobusowy. Jednak ten stojak w niezmienionej formie jest w ofercie już kilka lat i ma sporą rzeszę zadowolonych użytkowników. Uzytkownikow, a nie ogladaczy fotek.
Sam używam go od roku i nie widzę w jego wykonaniu nic chińskiego, w pejoratywnym tego slowa znaczeniu.

--
Kekacz

Data: 2015-03-14 04:57:12
Autor: Krzysztof C
Stojak z Lidla
On 2015-03-11 13:14, PeJot wrote:
> Czołem. Tak się zastanawiam nad tym wynalazkiem:
Dla mnie wygląda to na typowe tanie chińskie gówno. IMO jeśli masz
zamiar naprawiać rowerY, to kupno czegoś takiego jest, delikatnie
mówiąc, nierozsądne.

Idź do Lidla i popatrz z bliska.
Bardzo solidny sprzęt.

Data: 2015-03-14 13:33:27
Autor: m
Stojak z Lidla
On 2015-03-11 13:14, PeJot wrote:
> [...]
Dla mnie wygląda to na typowe tanie chińskie gówno. IMO jeśli masz
zamiar naprawiać rowerY, to kupno czegoś takiego jest, delikatnie

Ile on zajmuje miejsca? Ja rower traktuję w ten sposób że wystawiam go z piwnicy na piwniczny korytarz, odwracam do góry nogami (bądź nie) i jest dość ciasno, tj. nie da się tak ustawić roweru żeby był dostęp z obu jego stron. Jeżeli muszę przejść na drugą stronę to muszę go przesunąć.

Czy w takiej ciasnocie jest ma ten stojak sens czy nie?

p. m.

Data: 2015-03-14 09:06:08
Autor: Ignac
Stojak z Lidla
W dniu sobota, 14 marca 2015 13:33:29 UTC+1 użytkownik m napisał:

Ja rower traktuję w ten sposób że wystawiam go z piwnicy na piwniczny korytarz, odwracam do góry nogami (bądź nie)

Mam takie same warunki. Aby serwisować go, zakładam między ścianami(1,2 m)
piwnicy poprzeczkę drewnianą wspartą na wspornikach z blachy przymocowanych
na stałe do ścian i na tej poprzeczce wieszam rower. Jak chcę tył serwisować
to przednie koło opiera się o posadzkę, a jak serwisuję przód to tylne jest
na posadzce. Od lat technologia się świetnie sprawdza.
Ponadto gdyby gdzieś był dostępny sam uchwyt do mocowania ramy, to bym
go zamocował do ściany na krótkiej demontowanej rurce, ale nigdzie nie
widzę takiego uchwytu.

Data: 2015-03-14 14:42:35
Autor: solar
Stojak z Lidla
W dniu 2015-03-14 o 13:33, m pisze:

[...]

Masz w ofercie podane rozmiary.
Rozłożone na maksymalną szerokość/maksymalną stabilność nogi zajmuję trochę miejsca.

"Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego."
                                      kardynał Ratzinger

Data: 2015-03-14 15:22:33
Autor: Piotr Rogoża
Stojak z Lidla
Dnia Sat, 14 Mar 2015 13:33:27 +0100, m napisał(a):

[...]

Raczej nie. Aktualnie mam takie same warunki. Wcześniej używałem stojaka serwisowego ale gdy miałem więcej przestrzeni. Jest tak jak solar napisał, nogi dużą przestrzeń zajmują. Można w sumie nie rozkładać do końca ale czy wówczas nie będzie stabilny?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-03-16 12:17:33
Autor: cytawa
Stojak z Lidla
  m pisze:

[...]

Do piwnicy proponuje rozwiazanie za gora 20 zl.  Wkrecasz 4 haki w sufit w prostokacie  ok.  1 x1.5 m  i przyczepiasz dwie petle z tasmy lub mocnej linki. Jedna petle zaczepiasz o siodlo a druga za okolice wspornika kierownicy. Wazne jest by te petle nie byly rownolegle. Rower sobie wisi wystarczajaco stabilnie by przeprowadzic wszelkie mozliwe regulacje. Mozna sciagac kola i t.p. Mozesz ustawic rower na takiej wysokosci, ze nie musisz sie schylac przy pracach.

Jan Cytawa

Data: 2015-03-16 12:44:15
Autor: Crimi
Stojak z Lidla
W dniu 2015-03-16 12:17, cytawa pisze:
m pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pisz Mistrzu więcej i żyj długo.
Potrzebuję takich właśnie rad. Pozdrawiam i dziękuję.

Data: 2015-03-16 13:15:32
Autor: cytawa
Stojak z Lidla
Crimi pisze:

Pisz Mistrzu więcej i żyj długo.
Potrzebuję takich właśnie rad. Pozdrawiam i dziękuję.

chyba idzie ku lepszemu. Wreszcie jakis ludzki jezyk :D

Data: 2015-03-16 13:30:13
Autor: m
Stojak z Lidla
W dniu 16.03.2015 o 12:17, cytawa pisze:
   m pisze:

> [...]

regulacje. Mozna sciagac kola i t.p. Mozesz ustawic rower na takiej
wysokosci, ze nie musisz sie schylac przy pracach.

Rada pyszna, tylko ma tą wadę że mam awersję do wiercenia w ścianach, także piwnicznych :). Zwłaszcza że to bym musiał robić na korytarzu a tam by się ktoś mógł burzyć.

Ale, 2 rury rozporowe (czy tam jak się nazywają takie wynalazki do podciągania się w drzwiach) + pętle to jest to :).

p. m.

Stojak z Lidla