[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl

Data: 2010-02-06 13:41:44
Autor: drill
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
Witam

Pewnie wiekszosc z Was pamieta wakacyjne sprzedawanie stojaczkow rowerowych? ;-)
Jesli ktos jeszcze potrzebuje kupic tanio cos praktycznego to mam 30sztuk do sprzedania pod adresem:

http://www.allegro.pl/item911738703_stojak_rowerowy_wroclaw.html

Ps. Ide pojezdzic ;-)

Pzdr

Data: 2010-02-06 18:06:51
Autor: nb
at Sat 06 of Feb 2010 13:41, drill wrote:

[...]

1. Gdzie odbiór we Wrocławiu? (w przybliżeniu do paruset metrów :-)
2. Jak wysoko umieszczone są haki (żadnych kłopotów z kołem 28"?)

Ps. Ide pojezdzic ;-)

A ja muszę najpierw wyregulować przerzutkę i do tego stojak by się przydał. --
nb

Data: 2010-02-06 18:36:19
Autor: drill
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
1. Gdzie odbiór we Wrocławiu? (w przybliżeniu do paruset metrów :-)

srodmiescie / okolice korony / os. kosmonautow w zaleznosci od tego kiedy :)

2. Jak wysoko umieszczone s± haki (żadnych kłopotów z kołem 28"?)

jutro wieczorem bede mial pod reka stojak to zmierze i dam Ci znac :)

pzdr

Data: 2010-02-06 18:40:44
Autor: drill
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
2. Jak wysoko umieszczone s± haki (żadnych kłopotów z kołem 28"?)

jutro wieczorem bede mial pod reka stojak to zmierze i dam Ci znac :)

z praktyki powiem ze nie ma problemu... naprawialem klientom wiele rowerkow na kole 28 przy pomocy takiego wlasnie stojaczka ktory sluzyl do mniejszych prac i wszystkie sie tam stabilnie trzymaly... no ale dla pewnosci jak juz wspomnialem jutro podam wymiar...

pzdr

Data: 2010-02-06 18:13:56
Autor: FD
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
drill pisze:
Witam

rozumiem ze dla precli wysyłka gratis?
[bo nie ma kosztow w aukcji]

Data: 2010-02-06 18:38:07
Autor: drill
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
[bo nie ma kosztow w aukcji]

z opisu: "...Zachęcam do odbioru osobistego we Wrocławiu.
Możliwa również wysyłka za po¶rednictwem poczty polskiej (opłata wg. cennika poczty)..."

nie podaje kosztow bo zalezy to od ilosci stojakow... podalem wymiary i wage wiec kazdy moze sam oszacowac przy danej ilosci ile zaplaci za przesylke ;)

pzdr

Data: 2010-02-06 20:19:51
Autor: FD
drill pisze:
[...]

wot aluzju nie poniał ;p
z reszt±... kto opisy czyta ;)

Data: 2010-02-08 10:54:09
Autor: Tomasso
Użytkownik "drill" napisał:

Jesli ktos jeszcze potrzebuje kupic tanio cos praktycznego to mam 30sztuk do sprzedania pod adresem:

Kwa, znowu mnie nie było.

Data: 2010-02-09 11:06:30
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-02-06 13:41, drill pisze:
Jesli ktos jeszcze potrzebuje kupic tanio cos praktycznego to mam 30sztuk do sprzedania pod adresem:

http://www.allegro.pl/item911738703_stojak_rowerowy_wroclaw.html

Hej,
Przewidujesz jeszcze moze kolejne porcje stojakow?

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-02-09 16:11:18
Autor: drill
[sprzedam] Stojaki rowerowe po 16zl
Przewidujesz jeszcze moze kolejne porcje stojakow?

"przetrzepalem" wszystko i poki co nie ma czego wystawic na sprzedaz... ale w razie "w" bede pisal na grupie ;)

pzdr

Data: 2010-02-09 16:28:59
Autor: jakuboff
Pawel Ratajczak wrote:
Przewidujesz jeszcze moze kolejne porcje stojakow?

Bez obaw:
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_frm/thread/a447e63eae4359db/5a1fc048f6c39ed6?q=group:pl.rec.rowery+jakuboff+karmisz#5a1fc048f6c39ed6

http://tinyurl.com/ycue2sz

;)