[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(

Data: 2009-06-02 13:27:44
Autor: kenubi
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
To tak przy okazji zostawiania rowerow na stojakach. Moze nie najnowszy nabytek (ma z miesiac).
Stokrotka przy Willowej i extra stojaki
http://migrol.pl/temp/stokrotka.jpeg

Producentem jest Metalkas z .. az Bydgoszczy(!). No jesli ich sejfy i inny osprzet (http://tinyurl.com/krqjb5) jest na takim poziomie - to nic tylko kupowac ;)

Data: 2009-06-02 15:53:29
Autor: pianagol[LUB]
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(

Uzytkownik "kenubi" <devnull@none.pl> napisal w wiadomosci news:h032th$jqm$1nemesis.news.neostrada.pl...

ekologiczne...

--
zdrowya zycze,
pianagol

Data: 2009-06-02 16:25:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
Panie kenubi, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h032th$jqm$1nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

To tak przy okazji zostawiania rowerow na stojakach. Moze nie najnowszy nabytek (ma z miesiac).
Stokrotka przy Willowej i extra stojaki
http://migrol.pl/temp/stokrotka.jpeg

Mogło być gorzej.
Nie wiem czy wrzucałem stojaki, które są pod moim uniwersytetem. To jest
dopiero masakra. Do tego stojaka, którego zdjęcie zrobiłeś przynajmniej
można rower "głębiej" wsadzić i przypiąć za dolną rurę. Do stojaków przy
mojej uczelni - ni diabła. Wyglądają jak taka sprężyna, przymocowana na
dwóch końcach do ziemi. Na parkingu pod budynkiem uniwersytetu stoją sobie
przy ścianie, więc rower wsadzam między nie a ścianę i przypinam za rurę
podsiodłową. Ktoś zostawia za to jakąś całkiem fajną szosę przy stojaku na
zewnątrz i przypina ją linką...

Data: 2009-06-04 14:17:27
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 2 Jun 2009, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

"Gdzie tu pan przypinasz rower, tam jest stojak!" pewnie?
  :)

  Odnoszę wrażenie że niektórzy się uparli tak upozorować
działania "prorowerowe", żeby rowerzystom uszami wyszło :]
  A ten stojak "na pusto" wygląda jak pułapka na nieuważnych
pieszych, szczególnie jak popatrzeć że jest po stronie
wewnętrznej zakrętu (a pieszy ma w zwyczaju iść "po najkrótszej").

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-05 14:08:12
Autor: kenubi
Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

Dokładnie. Po lewej tej Pani (idzie skrajem chodnika - którym dochodzi większość osiedla do sklepu) jest wjazd na sklepowy parking. Postawisz rower "na wyrwikółko" i ludzie chyba muszą zejść na jezdnię aby obejść (a może skopać?) rowery..no ale ja tam jeszcze nie widziałem roweru ;)
m.

Data: 2009-06-02 20:08:42
Autor: mariusz
[...]

Znaczy co niby? Glupi caly jestem. Nie zrozumialem czego sie czepiasz?
Ze zielone?

Data: 2009-06-03 00:57:46
Autor: Tomasz Chodnik
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
stojaki typu "łamikółko".
może jaka końkurencja podłożyła antyreklamę 100tce?

Data: 2009-06-03 08:57:12
Autor: Jan Cytawa
mariusz napisał:

Znaczy co niby? Glupi caly jestem. Nie zrozumialem czego sie czepiasz?
Ze zielone?

Najgorsze stojaki jakie mozna zrobic do roweru. Niestety takie stoja
rowniez przed LeClerkiem i Media Marketem. jezdze malym rowerem i nie
jestem w stanie przypiac prawidlowo do niego roweru. Najczesciej stawiam
rower poza tymi umocowaniami do kol i przypinam z boku. Jan Cytawa

Data: 2009-06-03 10:38:51
Autor: kenubi
mariusz wrote:

[...]

Przyznaje racje ze czepilem sie firmy niepotrzebnie (chcialem poprawic ale news.tpnet sie zbuntowal i zaczal odrzucac moje posty :D ). Pewnie "klient nasz pan" ale suma sumarum jesli takie sa propozycje firm to i takie czesto zastajemy pod sklepami. Czepiam sie glownie wysokosci tegoz stojaka. Odrapanca mozna mocowac - bo trudno tam przymocowac rower bez odrapywania ramy.

Data: 2009-06-03 12:29:15
Autor: mariusz
[...]

Ja tam sie przewaznie ciesze, ze w ogóle jakies stojaki przed sklepami sa. Na razie jeszcze to nie jest czesta rzecz.
A do tego stojaka ja raczej wjezdzam kolem i mocuje do kola, nie do ramy.

Data: 2009-06-03 12:30:21
Autor: fabian
mariusz wrote:
[...]

Za 2 szprychy? ;)

Fabian.

Data: 2009-06-03 12:56:03
Autor: mariusz
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
Za 2 szprychy? ;)

Fabian.

He, he. Widzialem. Ale to nie ja.
http://rwm.org.pl/upload/luzne/kris/blokada.jpg

Data: 2009-06-03 13:04:07
Autor: mariusz
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
Za 2 szprychy? ;)

Fabian.

No i w koncu jednak lepiej za szprychy niz tak:
http://www.futi.pl/zdjecia/zobacz,434.html

Data: 2009-06-03 13:22:36
Autor: Ryszard Mikke
mariusz <marja@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Za 2 szprychy? ;)
>
> Fabian.

No i w koncu jednak lepiej za szprychy niz tak:
http://www.futi.pl/zdjecia/zobacz,434.html

Ummnie w pracy widziałem wypasioną Gazelę,
przypiętą do poręczy wypasioną linką (1,5cm gruba,
1,5m długa, zamek którym zabić można) w taki sposób,
że wysunąłem kierownicę z linki i postawiłem rower
pięć metrów dalej. Miała kobita szczęście, że to na
strzeżonym podziemnym parkingu było. Lekcja poskutkowała;)

rmikke

Data: 2009-06-03 16:05:52
Autor: fabian
mariusz wrote:
Za 2 szprychy? ;)

Fabian.

No i w koncu jednak lepiej za szprychy niz tak:
http://www.futi.pl/zdjecia/zobacz,434.html

Ale lepiej przypiąć za ramę niż koło, gdyż koła mniej żal niż całego roweru.

Fabian.

Data: 2009-06-04 13:03:45
Autor: Coaster
fabian wrote:
mariusz wrote:
[...]

Ale przypinajac kolo, w pewnej konfiguracji przypinasz tez rame ;-)
http://www.sheldonbrown.com/images/locktechnique1.jpg

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-04 12:50:11
Autor: Coaster
fabian wrote:
mariusz wrote:
[...]

BTW w sztywniaku nie musisz zapinac ramy. Wystarczym jak zapniesz kolo (obrecz) _wewnatrz_ tylnego trojkata.
http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Data: 2009-06-03 13:23:37
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

A do tego stojaka ja raczej wjezdzam kolem i mocuje do kola, nie do ramy.

Jest ryzyko, że po powrocie zastaniesz to, co przypiąłeś.
Kółko, znaczy...

rmikke

Data: 2009-06-03 16:59:59
Autor: mariusz
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
Jest ryzyko, że po powrocie zastaniesz to, co przypiąłeś.
Kółko, znaczy...

rmikke

No wiem. Zawsze staram sie wjezdzac tylnym kolem i jezeli sie da, to przypinam za ramę w poblizu kola.

A jak nie da rady, to mozna przypiac przednie kolo do stojaka, a druga linka do ramy. Ja mam na stale druga linka kolo do ramy przypiete i nie boje sie, czy cos takiego.

Data: 2009-06-03 12:32:16
Autor: Mariusz Kruk
[LUB] Stokrotka walnela extra stojaki :(
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kenubi"
Producentem jest Metalkas z .. az Bydgoszczy(!). No jesli ich sejfy i inny osprzet (http://tinyurl.com/krqjb5) jest na takim poziomie - to nic tylko kupowac ;)

Tak na marginesie - jaki jest sens skracać tak krótki URL?

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft  Office  2000:  Pracujesz w firmie
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' pewnej jutra

Data: 2009-06-03 13:24:47
Autor: Ryszard Mikke
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> [...]

Tak na marginesie - jaki jest sens skracać tak krótki URL?

W imię zasad... ;)

rmikke