Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D

Data: 2010-10-26 08:55:22
Autor: Antenka
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
On 26 Paź, 17:18, My_name_is_ a big_Kupa-Kupa <Polacy_brońmy
się_przed_jej_smrodem@wp.pl

Sondaż przeprowadzono na zlecenie "Dziczyzny" i "Baraniej_Giczy" :D

Gratuluje ci Kupo kupy!

Antenka

Data: 2010-10-26 18:10:56
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf736f56-d4ff-47dd-af05-ff9cca715ba430g2000yqm.googlegroups.com...
On 26 Paź, 17:18, My_name_is_ a big_Kupa-Kupa <Polacy_brońmy
się_przed_jej_smrodem@wp.pl

Sondaż przeprowadzono na zlecenie "Dziczyzny" i "Baraniej_Giczy" :D

Gratuluje ci Kupo kupy!

To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil z tego Kałtenki.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-26 09:33:36
Autor: Antenka
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
On 26 Paź, 18:10, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed

To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil z tego Kałtenki.<

Zamilcz mafiozo robiący za dziadka klozetowego na dworcu Warszawa
Centralna :-P

Antenka

Data: 2010-10-26 18:37:17
Autor: Grzegorz Z.
Pic idzie w kanał. Tak trzymac!
To prawdziwe nieszczęście! Nie dośc, że trans, to jeszcze koprofil

Antenek ze złości pogryzł kabaretki :)))

Data: 2010-10-26 18:50:38
Autor: raff
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
W dniu 2010-10-26 18:33, Antenka pisze:
On 26 PaĹş, 18:10, Jarek nie obroniÄš  kĚźyĚźa<Brońmy RP przed

[...]

"Jacek" i "koprofil"

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.

R.

Data: 2010-10-26 10:21:33
Autor: Antenka
On 26 Paź, 18:50, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

"Jacek" i "koprofil"<

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.<

Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
zaśmierdziało łahaha

Antenka

Data: 2010-10-26 19:25:32
Autor: raff
W dniu 2010-10-26 19:21, Antenka pisze:
On 26 PaĹş, 18:50, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

"Jacek" i "koprofil"<

Jacek uslyszal gdzies jakies slowo i chce sie popisac.<

Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
zaśmierdziało łahaha

Albo w dziecinstwie czesto slyszal i mu sie wbilo.

Myslal, ze to dlatego go tak nazywaja bo lubi koperek.

R.

Data: 2010-10-26 10:31:18
Autor: Antenka
On 26 Paź, 19:25, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> Raffek strzał w dziesiątkę :D. Warzywny chciał zabłysnąć, ale znowu
> zaśmierdziało łahaha

Albo w dziecinstwie czesto slyszal i mu sie wbilo.

Myslal, ze to dlatego go tak nazywaja bo lubi koperek.

:D

Antenka

Data: 2010-10-26 18:54:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Stołeczna mafia popiera Gronkowca? :D
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Zamilcz mafiozo robiący za dziadka klozetowego na dworcu Warszawa

Centralna :-P

No nie mówiłem! Trans, tobie się wszystko z kiblem kojarzy?

Przemysław Warzywny