Stolica Polski w Toruniu?

Data: 2011-05-10 11:42:05
Autor: Leprechaun!
Stolica Polski w Toruniu?
Dokąd to oszołomstwo doprowadzi NASZ kraj? Kto w końcu przerwie chore pomysły Jarosława K.?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9567642,Bedzie_pomnik_Kaczynskiego_.html

BomBel

Data: 2011-05-10 14:12:52
Autor: Grzegorz Z.
Stolica Polski w Toruniu?
Leprechaun! napisał:

Dokąd to oszołomstwo doprowadzi NASZ kraj? Kto w końcu przerwie chore pomysły Jarosława K.?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9567642,Bedzie_pomnik_Kaczynskiego_.html

BomBel

O matko! Przez sekundę wydawało mi się że chodzi o pomnik Jarosława.

Data: 2011-05-10 14:18:17
Autor: CeSaR
Stolica Polski w Toruniu?
O matko! Przez sekundę wydawało mi się że chodzi o pomnik Jarosława.

Można zastosować wymienną tabliczkę.

Data: 2011-05-10 14:49:47
Autor: Leprechuan
Stolica Polski w Toruniu?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:wm4dbxwyvloz.1013xhtwizoab$.dlg40tude.net...
Leprechaun! napisał:

[...]

Pffu! Pfuu! Odejdź siło nieczysta!

BomBel

Data: 2011-05-10 17:56:04
Autor: heÂŽsk
Stolica Polski w Toruniu?
On Tue, 10 May 2011 11:42:05 +0200, "Leprechaun!" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

Dokąd to oszołomstwo doprowadzi NASZ kraj? Kto w końcu przerwie chore pomysły Jarosława K.?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9567642,Bedzie_pomnik_Kaczynskiego_.html

BomBel

 niech sobie rydzyk stawia u siebie. za wlasne pieniadze.  pomnik moze byc nawet podgrzewany wodami termalnymi.  wszystko za wlasnie (rydzyka i PiS) pieniadze.  od moich - WON!

Stolica Polski w Toruniu?