Stolyca daje dupy

Data: 2010-07-18 18:10:33
Autor: matusm
Stolyca daje dupy
http://wiadomosci.onet.pl/2199064,11,znany_dzialacz_gejowski_powalczy_o_prezydenture_w_stolicy,item.html

az strach pojechac do W-wy ,taki przyjezdny bedzie sie bac przejść przez
skrzyżowanie tak z dala od  sciany za plecami

a juz mialem  zamiar oglądac  mecz na nowym  stadionie 10 lecia PRL bis
Legia -Widzew

Nie ma czemu sie dziwić juz jest Bufetowa to teraz tylko krok a
nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-18 18:47:45
Autor: Negro
Stolyca daje dupy
http://wiadomosci.onet.pl/2199064,11,znany_dzialacz_gejowski_powalczy_o_prezydenture_w_stolicy,item.html

uważam, że to dobry pomys.
Tym razą nie wygra ale jeszcze 2-3 wybory i ......

jk

Data: 2010-07-18 19:37:05
Autor: MAG
Stolyca daje dupy
Użytkownik matusm napisał:
[...]

Czyli uważasz, że jak heteroseksualny facet będzie prezydentem, to jego działalność będzie się sprowadzała latania po mieście i gwałcenia przyjezdnych kobiet?

a juz mialem  zamiar oglądac  mecz na nowym  stadionie 10 lecia PRL bis
Legia -Widzew

I co Ci przeszkadza?
Odsetek osób homoseksualnych jest od wieków stały, więc na meczach, na których byłeś dotąd, też musiałeś ich spotkać. Stała Ci się w związku z tym jakaś krzywda?

Nie ma czemu sie dziwić juz jest Bufetowa to teraz tylko krok a
nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jaki to ma związek z czymkolwiek?

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2010-07-18 19:49:04
Autor: bolek
Stolyca daje dupy

Użytkownik "MAG" <mag27@nie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1ve1c$d6g$1news.onet.pl...
Użytkownik matusm napisał:
[...]

Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.
A jeżeli już, to się z tym nie afiszowały.

bolek

Data: 2010-07-18 19:54:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Stolyca daje dupy

Użytkownik matusm napisał:
[...]

Ne świecie nie, w Polsce tak. I najwyższy czas to zmienić. Jebać katotaliban.

Data: 2010-07-18 19:58:21
Autor: Delfino Delphis
Stolyca daje dupy
bolek wrote:

Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.

Jesteś pewien? ;)

Data: 2010-07-18 20:08:09
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.
A jeżeli już, to się z tym nie afiszowały.

A Jagiełło?

A Jarek?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 20:10:10
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 20:08, Grzegorz Z. pisze:
Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.
A jeżeli już, to się z tym nie afiszowały.

A Jagiełło?

A Jarek?

Jagiełło rządził w Warszawie ? Ściemniasz.

No i kolejny atak zboka Z.Grzesia na Jarka.

Data: 2010-07-18 20:13:29
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 20:10:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie, przeczytałem post przedpiścy a nie tylko temat.

No i kolejny atak zboka Z.Grzesia na Jarka.

Dlaczego nazywasz mnie zbokiem?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 13:24:27
Autor: precz z PO
Stolyca daje dupy
Grzegorz Z. pisze:

Dlaczego nazywasz mnie zbokiem?

Nie przez przypadek posiadasz wszystkie typowe cechy
pedalskiego propagandysty:

Homoseksualista w Kościele - Tomasz Terlikowski
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TM/salwator_2010_homoseksualizm_00.html#1

Data: 2010-07-18 21:04:15
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 13:24:27 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

Dlaczego nazywasz mnie zbokiem?

Nie przez przypadek posiadasz wszystkie typowe cechy
pedalskiego propagandysty

Jak banda łysych nazistów pobije pedała a ja o tym wpastuję to jest to
przejaw "pedalskiej propagandy" ? --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 14:09:11
Autor: precz z PO
Stolyca daje dupy

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Też, bo nie o pobitego pedała chodzi takim jak ty, dla was wrogiem numer jeden jest KK, brakuje wam powszechnej akceptacji grzebania w męskich dupach.

Data: 2010-07-18 21:14:43
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Czyli "my" (?) "wykorzystujemy" glanowanie pedałów przez waszych do walki z
KK ?!?!?!?

ROTFL !!!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 14:23:02
Autor: precz z PO
Stolyca daje dupy
Grzegorz Z. pisze:

Czyli "my" (?) "wykorzystujemy" glanowanie pedałów przez waszych do walki z
KK ?!?!?!?

Wykorzystujecie każde dostępne gówno aby przekonać opinie publiczna,
do swojego stylu życia, taka sama metodę praktykowali komuniści w
PRL-u. Im się nie udało i wam również nic z tego nie wyjdzie.

Data: 2010-07-18 20:24:03
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 20:13, Grzegorz Z. pisze:
Jagiełło rządził w Warszawie ? Ściemniasz.
Nie, przeczytałem post przedpiścy a nie tylko temat.

Ściemniasz. Nic tam nie było o Jagielle.

> No i kolejny atak zboka Z.Grzesia na Jarka.
Dlaczego nazywasz mnie zbokiem?

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-18 21:03:04
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 20:24:03 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-18 20:13, Grzegorz Z. pisze:
Jagiełło rządził w Warszawie ? Ściemniasz.
Nie, przeczytałem post przedpiścy a nie tylko temat.

Ściemniasz. Nic tam nie było o Jagielle.

O Warszawie też nie.

> No i kolejny atak zboka Z.Grzesia na Jarka.
Dlaczego nazywasz mnie zbokiem?

Sądzisz innych po sobie.

Przecież to ty nazwałeś mnie zbokiem.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 21:05:41
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 21:03, Grzegorz Z. pisze:

Ściemniasz. Nic tam nie było o Jagielle.

O Warszawie też nie.

Nieuważnie czytasz.

Sądzisz innych po sobie.

Przecież to ty nazwałeś mnie zbokiem.

Jeśli nazywasz innych dewiantami bez podania dowodów to najwyraźniej sam
nim jesteś.

Data: 2010-07-18 21:07:07
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 21:05:41 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-18 21:03, Grzegorz Z. pisze:

Ściemniasz. Nic tam nie było o Jagielle.

O Warszawie też nie.

Nieuważnie czytasz.

Zacytuj to o Warszawie, to co nieuważnie pominąłem.

Sądzisz innych po sobie.

Przecież to ty nazwałeś mnie zbokiem.

Jeśli nazywasz innych dewiantami bez podania dowodów to najwyraźniej sam
nim jesteś.

Przecież zawsze podaję wyczerpujące powody.

Przytocz jakiś mój post w którym nazwałem dewiantem kogoś bez powodu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 21:14:01
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 21:07, Grzegorz Z. pisze:
Nieuważnie czytasz.
Zacytuj to o Warszawie, to co nieuważnie pominąłem.

To jest usenet a nie linkownia. Posłuż się własną głową.

Jeśli nazywasz innych dewiantami bez podania dowodów to najwyraźniej sam
nim jesteś.
Przecież zawsze podaję wyczerpujące powody.

"Zawsze" czyli nigdy.

Data: 2010-07-18 21:15:45
Autor: Grzegorz Z.
Stolyca daje dupy
Dnia Sun, 18 Jul 2010 21:14:01 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-18 21:07, Grzegorz Z. pisze:
Nieuważnie czytasz.
Zacytuj to o Warszawie, to co nieuważnie pominąłem.

To jest usenet a nie linkownia. Posłuż się własną głową.

Za ciebie się moją posługiwać nie będę.

Jeśli nazywasz innych dewiantami bez podania dowodów to najwyraźniej sam
nim jesteś.
Przecież zawsze podaję wyczerpujące powody.

"Zawsze" czyli nigdy.

"Nic nas nie przekona że białe jest białe".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 21:24:05
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 21:15, Grzegorz Z. pisze:
"Zawsze" czyli nigdy.
"Nic nas nie przekona że białe jest białe".

No właśnie.

Data: 2010-07-18 21:33:02
Autor: MAG
Stolyca daje dupy
Użytkownik bolek napisał:

Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.
A jeżeli już, to się z tym nie afiszowały.

Zdecydowanie większym zagrożeniem jest ktoś, kto coś ukrywa. Stwarza tym możliwość korumpowania go.

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2010-07-18 21:40:57
Autor: u2
Stolyca daje dupy
W dniu 2010-07-18 21:33, MAG pisze:
Zdecydowanie większym zagrożeniem jest ktoś, kto coś ukrywa. Stwarza tym
możliwość korumpowania go.

Czyli wg ciebie należy chodzić nago z piórami w 4 literach ?

Data: 2010-07-18 22:21:16
Autor: yamma
Stolyca daje dupy
MAG wrote:
Użytkownik bolek napisał:

Ale nigdy nie miały władzy osoby z dewiacjami seksualnymi.
A jeżeli już, to się z tym nie afiszowały.

Zdecydowanie większym zagrożeniem jest ktoś, kto coś ukrywa. Stwarza
tym możliwość korumpowania go.

Ale o czym wy w ogóle dyskutujecie? Przecież Hanka ma reelekcję jak w banku już po pierwszej turze. W poprzednich wyborach startował Fydrych z Partii Gamoni i Krasnoludków, w najbliższych jakiś gej - who cares?
yamma

Data: 2010-07-19 09:03:29
Autor: Skrypëk
Stolyca daje dupy
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1v91f$cm$1@news.onet.pl...
[...]

To zostań u siebie na wsi, gdzie nie ma ani jednego geja, wszyscy są uczciwi a proboszcz nie rucha.

Stolyca daje dupy