Stonoga: Jestem prze艣ladowany i prosz臋 o 艂 ask臋

Data: 2015-08-05 19:08:01
Autor: u2
Stonoga: Jestem prze艣ladowany i prosz臋 o 艂 ask臋

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/stonoga-jestem-przesladowany-i-prosze-o-laske,14496019898

  Wielce Szanowny Panie Prezydencie, prosz臋 o u艂askawienie od wyrok贸w, kt贸re zapad艂y na skutek politycznego zam贸wienia. Prosz膮c o u艂askawienie by膰 mo偶e prosz臋 o 偶ycie, a m贸wi膮c wprost o jego ocalenie - napisa艂 do Andrzeja Dudy, Zbigniew Stonoga, kt贸ry w ostatnim czasie zosta艂 wezwany przez s膮d do odbycia rocznej kary wi臋zienia.

W zamieszczonym na portalu spo艂eczno艣ciowym filmie wideo-o艣wiadczenie Stonoga podkre艣la, 偶e jest w Polsce prze艣ladowany.

- Dzie艅 dobry, Panie Prezydencie, nazywam si臋 Zbigniew Stonoga i chcia艂bym Pana prosi膰 o u艂askawienie. Od 15 lat pozostaj臋 w zaciek艂ym sporze z obozem rz膮dz膮cym, z tym obozem rz膮dz膮cym, kt贸ry wywodzi si臋 z PZPR-u. Mo偶e s艂owo ob贸z rz膮dz膮cy jest niew艂a艣ciwe, bo to jest zwyczajna, a do tego jeszcze prymitywna mafia. Mafia, kt贸ra od 1989 roku w zwi膮zku z porozumieniami zdoby艂a mandat do tego, 偶eby w polskim parlamencie zasiada膰 鈥 doda艂 Stonoga.

Kontrowersyjny biznesmen podkre艣li艂 tak偶e, 偶e jest cz艂owiekiem prze艣ladowanym.

- Jestem jedyn膮 osob膮 w Polsce, kt贸ra zosta艂a w 118 zarzutach karnych uniewinniona. Wreszcie jednak uda艂o im si臋 mnie skaza膰. Skaza膰 za jakie艣 przest臋pstwa pope艂nione kilkana艣cie lat temu. Ostatnio zosta艂em skazany za rzekome wy艂udzenie, czy te偶 kradzie偶 samochodu marki Lexus. Dodam tylko, 偶e pokrzywdzon膮 w sprawie jest c贸rka znanego SB-ka z Warszawy 鈥 wyja艣ni艂 i w w艂a艣ciwy dla siebie spos贸b przypomnia艂 tak偶e przysz艂emu prezydentowi, 偶e zawsze by艂 po jego stronie.

- Panie prezydencie, nie wiem czy pan mnie u艂askawi, czy nie, bo to pa艅ska suwerenna decyzja, ale to wielka rado艣膰 dla mnie, 偶e w tej sytuacji mog臋 si臋 zwraca膰 do cz艂owieka, kt贸ry nie jest uwik艂any w 偶adne uk艂ady po 89 roku. To fajnie, 偶e mamy takiego prezydenta. Na progu pa艅skiej prezydentury, podobnie jak kiedy艣 na progu pa艅skiej kampanii jestem po pa艅skiej stronie, bez wzgl臋du co Pan w mojej sprawie zrobi. Ciesz臋 si臋, 偶e Andrzej Duda jest Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej 鈥 zako艅czy艂 Stonoga.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-05 20:26:25
Autor: 艁otr z Cowshed
Stonoga: Jestem prze艣ladowany i prosz臋 o 艂ask臋
fiut "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:55c242f1$0$4768$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/stonoga-jestem-przesladowany-i-prosze-o-laske,14496019898

Biedaczek ten stonoga. Wszyscy go prze艣laduj膮. Wy艂o偶y kas臋 na utrzymanie dworu Dudy to dostanie 艂ask臋. Na pstrym koniu.

Lord z Cowshed

Stonoga: Jestem prze艣ladowany i prosz臋 o 艂 ask臋