Stonoga jedzie ostro.

Data: 2015-08-30 08:27:59
Autor: szklanynocnik
Stonoga jedzie ostro.
Mam potwierdzoną informację z najbliższego otoczenia Jarosława Kaczyńskiego że nie kto inny a on właśnie sabotuje ewentualną decyzję Andrzeja Dudy o ułaskawieniu mnie.
Poczekam do poniedziałkowego ranka na ostateczne posunięcie Prezydenta ale jeśli Kaczyński stanie mi na drodze to cała Polska dowie się o jego przeszłości z Doryckiej 4 w Warszawie.
Kurduplu igrasz z ogniem!

Na 5 dni przed wyborami zapowiada film z Lepperem,
film był już wcześniej ale z wyciętym głosem.

Coś dużo zapowiada ten stonoga, a malło pokazuje.
https://www.facebook.com/zbigniewstonogaoficjalne?ref=hl

Data: 2015-08-30 15:13:48
Autor: mrbluesky.pl
Stonoga jedzie ostro.
nerwy mu puszczajom, zwieracze wkrotce...

Stonoga jedzie ostro.