Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?

Data: 2015-06-25 00:49:59
Autor: Chiron
Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:mmf5qe$q1$1node2.news.atman.pl...
http://pikio.pl/stonoga-pojdzie-siedziec-biznesmen-zapowiada-ujawnienie-kolejnej-afery-video/

pokazał
http://parezja.pl/jak-umarl-lepper-zbigniew-stonoga-ujawnia-szokujace-informacje/

 Chiron

Data: 2015-06-25 01:43:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stonoga pokaĹźe samobĂłjstwo Leppera?
Chiron wrote:

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości
news:mmf5qe$q1$1node2.news.atman.pl...
http://pikio.pl/stonoga-pojdzie-siedziec-biznesmen-zapowiada-ujawnienie-kolejnej-afery-video/

pokazał
http://parezja.pl/jak-umarl-lepper-zbigniew-stonoga-ujawnia-szokujace-informacje/

 Chiron

Na razie tylko "jedna pani drugiej pani". Czekamy na weryfikację.

--
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA
オン・シャレイ・シュレイ・ジュンテイ・ソワカ

Data: 2015-06-25 01:56:43
Autor: A. Filip
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
Chiron wrote:

[...]

Zapewne naczekasz się jak na prokuratorską weryfikacje bezprawnych
więzień-katowni CIA przez prokuraturę albo zamknięcie śledztwa Smoleńskiego
przez prokuraturę wojskową czyli przesłanie aktów oskarżenia dowódców
wojskowych do sądu.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Jeśli garnek nie jest zbity, przez cały wiek nie będzie przeciekał.

Data: 2015-06-25 02:15:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

[...]

Po prawdzie wątpię, żeby Prawo i Sprawiedliwość chciało coś naprawdę w tej kwestii ruszyć ze względu na ich własny ostry konflikt z Endrju, który rzucał i na nich nie najlepsze światło w wypadku potwierdzenia jakichś podejrzeń co do innej niż samobójstwo przyczyny śmierci. Tylko jeżeliby Kukiz ze Stonogą doszli do władzy, może się zacząć z nieco większym prawdopodobieństwem coś dziać, a i to moim zdaniem niekoniecznie. Ale może rzeczywiście coś by to zmieniło? Pożyjemy, zobaczymy.

Data: 2015-06-25 09:18:24
Autor: Lord Donald
W dniu 25.06.2015 o 02:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
A. Filip wrote:

[...]

POsrańcy panicznie bali się rozliczenia przez PiSuarów, a tu masz powstaje nowa linia, Kukiz do którego przyłączają się wszyscy którzy mają dosyć obecnego bandyckiego reżimu POsrańców, jak Kukiz wygra to POsrańcy nie będą mieli czasu podpierdalać za granicę, jeszcze dojdzie do tego że sami POsrańcy zaczną głosować na PiSuarów, bo jak wygra Kukiz to nikt nie będzie już spraw zamiatał pod dywan, nawet im skorumpowane resortowe sądy nie pomogą.

Data: 2015-06-25 07:49:03
Autor: szklanynocnik
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Jak Krzewcio w tefauenie nie zobaczy, to i wiary nie da:)

Data: 2015-06-25 07:52:19
Autor: szklanynocnik
Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?
Filmik, widziałem w tvp2 zdaje się:

,,Przyszliśmy Zrobić Ci Samobójstwo'' https://www.youtube.com/watch?v=-JsEO5xN_kQ

Z rusztowaniem:)

Data: 2015-06-25 19:10:16
Autor: u2
W dniu 2015-06-25 o 16:52, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Filmik, widziałem w tvp2 zdaje się:

,,Przyszliśmy Zrobić Ci Samobójstwo''
https://www.youtube.com/watch?v=-JsEO5xN_kQ

Z rusztowaniem:)

Rusztowanie na tyłach siedziby Samoobrony prowadzące do jej okien

https://www.youtube.com/watch?v=84QYyZ95U0I

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-26 19:01:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
szklanynocnik@gmail.com wrote:

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Dla jasności - nie oglądam Tefauenu, nie czytam Wybiórczej.
Nie było żadnych zezmnań przed prokuraturą, sądami pod przysięgą, tylko na razie donosy. Można je wziąć pod uwagę, chociaż prawdopodobieństwa tych historii nie da się oszacować a to gdyż są z n-tej ręki. Czekam na informacje bliższe źródła - papiery, zdjęcia, zeznania ludzi zamieszanych - jako że dawanie posłuchu rewindykacyjnym pogłoskom i ich publiczne rozpowszechnianie w celu wywoływania rozłamów społecznych to bardzo ciężki grzech w buddyzmie.

Data: 2015-06-26 10:44:32
Autor: szklanynocnik
użytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:

[...]

Niby tak. Stonoga już miał pokazać
raport WSI
samobójstwo leppera
taśmę ze smoleńska Może czeka na odpowiednią chwile?

Data: 2015-06-26 20:29:23
Autor: u2
Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?
W dniu 2015-06-26 o 19:44, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Stonoga już miał pokazać
raport WSI
samobójstwo leppera
taśmę ze smoleńska

nie sciemniaj mać kurwin:)

Data: 2015-06-26 12:05:30
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-06-26 o 19:44, szklanynocnik@gmail.com pisze:
> Stonoga już miał pokazać
> raport WSI
> samobójstwo leppera
> taśmę ze smoleńska

nie sciemniaj mać kurwin:)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/radio-zet-stonoga-chce-ujawnic-tajny-aneks-do-raportu-z-likwidacji-wsi/b9d309

http://www.fakt.pl/polityka/stonoga-chce-ujawnic-fakty-o-lepperze-stonoga-lepper-przemowi,artykuly,554441.html

http://gorzelanczyk.salon24.pl/656265,katastrofa-smolenska-zabojstwo-leppera-i-stonoga-partia-polska

Coś jutu jesteś opóźniony.

Ach, gdyby tak za miesiąc Stonoga zrobił kumulację i wszystko
by jebło, o ile zdąży, bo to różne wypadki po wsi chodzo.

Data: 2015-06-26 21:22:46
Autor: u2
W dniu 2015-06-26 o 21:05, szklanynocnik@gmail.com pisze:

Ach, gdyby tak za miesiąc Stonoga zrobił kumulację i wszystko
by jebło, o ile zdąży, bo to różne wypadki po wsi chodzo.

nie sciemniaj mać kurwin, tylko debil, albo agienciak wierzy szczujni, ktora przytoczyles:)

Data: 2015-06-26 13:10:44
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

nie sciemniaj mać kurwin, tylko debil, albo agienciak wierzy szczujni, ktora przytoczyles:)

Napisałem wyraźnie: "Stonoga już miał pokazać"

nie wk...wiaj mnie już:) Czy p. Dudadej rozważa ewentualne ułaskawienie p.Stonogi?
W końcu pisiory skorzystają najwięcej?

Data: 2015-06-26 22:22:41
Autor: Chiron

Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:0560aa06-25f7-446f-9495-7ae2a3f226ecgooglegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

nie sciemniaj mać kurwin, tylko debil, albo agienciak wierzy szczujni,
ktora przytoczyles:)

Napisałem wyraźnie: "Stonoga już miał pokazać"

nie wk...wiaj mnie już:)

========================

Przychodzi stonoga do szewca. Szewc popatrzył, i mówi: ty- stonoga- nawet mnie nie wkurwiaj!

--

Chiron

Data: 2015-06-26 23:36:21
Autor: u2
W dniu 2015-06-26 o 22:10, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Napisałem wyraźnie: "Stonoga już miał pokazać"

możesz mać kurwin pisać co się tobie żywnie podoba, ale ty nie jesteś stonoga tylko mać kurwin:)

Data: 2015-06-25 14:45:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.06.2015 o 01:43, Jakub A. Krzewicki pisze:

Na razie tylko "jedna pani drugiej pani". Czekamy na weryfikację.

Cóż, słyszałem jak jedna pielęgniarka asystująca u proktologa opowiadała, że Stonoga regularnie u nich bywa i straszne dziwne rzeczy mu wyciągają.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-25 09:05:09
Autor: Lord Donald
W dniu 25.06.2015 o 00:49, Chiron pisze:

[...]

Zbigniew Stonoga stwierdza też, że Andrzej Lepper został .... Z A M O R D O W A N Y !!!! - Andrzej Lepper został zamordowany.
Sekcja zwłok A Leppera odbyła się w sobotę o 2.07 nad ranem, a nie w poniedziałek. "poprawiano" bruzdę wisielczą, miał pęknięty worek osierdziowy, a we krwi stwierdzono śladowe ilości skoliny. Teraz będę ich cisnął o opublikowanie kadru z video z sekcji. Odpowiem Wam jaka będzie odpowiedź prokuratury :plik został uszkodzony podczas śledztwa lub sekcji nie utrwalano. Po śmierci Leppera zginęły jeszcze dwie osoby ale teraz dajcie mi spokój muszę (edycja dla idiotów) te żyjące namówić i zapłacić za odwagę. Pierwsza z tych osób to lekarz-osoba z oczek, a druga związana z notariatem. - pisze na Facebooku Zbigniew Stonoga

Data: 2015-06-25 18:24:42
Autor: BongoBongo
Dnia Thu, 25 Jun 2015 09:05:09 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Natomiast Zbigniew Jednonoga twierdzi, że był swiadkiem jak Lepper wieszał
się sam w obecności 2 na czarno ubranych. Wygladali na klechów ale nie
mieli koloratek! Wydaje się, że stonoga skończy w wariatkowie albo w dole z
wapnem.

Data: 2015-06-25 21:46:07
Autor: MarkWoydak
Stonoga pokaĹźe samobĂłjstwo Leppera?
WON śmieciu z speranza.aioe.org

MW

Data: 2015-06-25 16:34:27
Autor: u2
W dniu 2015-06-25 o 00:49, Chiron pisze:

[...]

w kastrofie, dużo ludzi przeżyło, ci co mogli swiadczyć, zostali rozstzrzelani, widzial to świadek nagrywający film, osobiście kilka minut po katastrofie, 'otrzymałem dziwnego sms' z terenów federacji rosyjskiej o krotkim txt: 'zabijaja polaków, ogłoś to..." sms otrzymałem od kolegi z BOR, którego do dziś szukam I nie mogę go odnaleźć lub celowo robi to, aby nie zwrocic na siebie uwagi, dziwilo mnie to, że on pisze do mnie, po za tym że miałem kontakty ze specjalistami Forensic' myśle że to tłumaczy ta krótką wiadomość. Zaraz po tym założyłem na swoim profile w goldenline.pl Forum: Kondolecyjne dla zamordowanych Polaków, a dlaczego nazywam zamordowanych, Bo film tzw Andrea został wykonany amatorsko, ale po jego edycji I mozolnym oczyszczaniu z szymów elektronicznych, świadczy to że byli tam z NATO-wskiego TU-154M żywi ludzie, również z załogi samolotu, tzw Andrej po powrocie kilkanascie metrów w strone odwrotu, ci żywi ludzie na moim planie zostali zastrzeleni I to potwierdzają żródłowe fakty I nagrania. Byłem zaskoczony, że wszzyscy Ludzie z katastrofy Smoleńskiej wrócili w trumnach? - Ja wiem o dokładnie 7 osobach, ktore tą katastrofę przezyli, część z tej grupy została spalona żywcem na polu smoleńskim przy wraku tupleva, a czesc byla przy stronie Kabiny I miała najmocniejsze reakcji życia, połamane nogi I wyłamany bark, tak twierdził świadek bezpośredni, który się ukrywa. Pytanie: dlaczego morduje się ludzi, którzy ulegają katastrofie, a co najlepsze przeżywają ją, czy to jest normalne. Inny kolega z pewnych służb poinformował mnie o sytuacji, ale to już poźniej, powiedzial, że mówiąc to , łamie tajemnicę Państwowową, ale musi komuś to powiedzieć kto jest władnym tego co może znależ również na innych serwerach, a powiedzial, że za Katastrofą Smoleńską stoi Izrael I jest tego pewien na 101%, nawet pasuje to do Bocznego Nr Tupoleva I dodał że te depesze które mi przekazal są Ściśle Tajne I że jego nazwisko I jego rodziny nie ma być znane, dotrzymalem obietnicy I nie wydaje polaków I nie wydam, . swego czasu otrzymałem informacje słowną od ludzi których nie znam, o treści: 'zostaw tą sprawę, zajmij się swoja informatyką śledczą' , za 2 lub 3 miesiące po tej informacji otrzymałem następną: usuń zdjęcie które edytowałeś z katastrofy, przecież to błazenada", za jakiś czas może po kilku tygodniach ktoś zadzwonil do mojej firmy: I powiedzial otwarcie: 'Czy jestem upowazniony do przeprowadzania śledztwa w smoleńsku' jeżeli nie to prosze zając się swoja rodziną, a co najgorsze moje sposoby na odszukanie zrodla Dzwoniącego są bezproblemowe I odnalazłem żródło: nr I zrodło, okazuje się to że był to telefon od pewnych służ w polsce, pozniej miałem kilka innych incydentów, ale nigdy się nie skarzyłem na nie chcociaż były dotkliwie upokażajace. - Jenen Człowiek który pracował dla rządu w USA powiedział mi, że: 'nie mam odpowadać na żadne z tych informacji, jeżeli to zrobie to jest jednoznaczne z negocjacją'. Pozdrawiam bardzo Serdecznie

Data: 2015-06-25 07:46:06
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

w kastrofie, dużo ludzi przeżyło, ci co mogli swiadczyć, zostali rozstzrzelani, widzial to świadek nagrywający film, osobiście kilka minut po katastrofie, 'otrzymałem dziwnego sms' z terenów federacji

Czyli Leppera co peplał o talibach załatwili skoliną, no i akurat
było malowanie okien pod jego biurem, i rusztowania,
i akurat monitoring siadł:) Interesujące:)

Na trzy dni przed śmiercią Lepper chce się spotkać bardzo z Jarosławem Kaczyńskim w ręku kurczowo trzyma kasetę VHS dostał ją od Łukaszenki za pośrednictwem białoruskiego ministra Siemaszko, którego syn jest na ówczas Attache handlowym ambasady Republiki Białorusi w Polsce.
Na kasecie jest nagrane miejsce katastrofy smoleńskiej i strzały do trzech ciał niby w zgodzie z jakimś prawem- aby ulżyć w cierpieniu konającej tkance ludzkiej.

Zakończenie ujawnionej przez Stonogę historii jest równie szokujące..

Po jakimś czasie....

Mój wieloletni przyjaciel, znany warszawski notariusz nocą zostaje wezwany w Polskę, że niby jego syn malował graffiti na wagonach kolejowych (chłopak 35 lat po studiach?!)
Jedzie do Bydgoszczy i odbiera Daniela z tym że jest pewien problem dziwni Panowie pytają o oświadczenie i depozyt...

Andrzej nie udziela żadnej odpowiedzi, powie to mi za kilka dni.
Prośby o zwrot dokumentu powtarzają się jeszcze w niecodziennych odwiedzinach o charakterze nieprocesowym.

Żona notariusza wypada z okna w centrum Warszawy z wysokości 2 metrów i ginie.

Koleżanka z roku Pani dr. zniknęła i nikt jej już nigdy nie widział.

Data: 2015-06-25 16:49:08
Autor: u2
W dniu 2015-06-25 o 16:46, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Czyli Leppera co peplał o talibach załatwili skoliną, no i akurat
było malowanie okien pod jego biurem, i rusztowania,
i akurat monitoring siadł:) Interesujące:)

bylo w necie umorzenie prokuratorskie, ponoc okno bylo zamkniete od wewnatrz, na parapecie byly slady kurzu i stojace sloiki, a rusztowania nie bylo pod oknem Leppera tylko kilka metrow obok.

Data: 2015-06-25 16:56:36
Autor: Grzegorz Niedzwiecki
Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?

Krzysztof Rutkowski powraca. Tym razem jako gwiazda YouTuba. Detektyw bez licencji był gościem spotkań organizowanych pod hasłem "Coolturalne środy" w restauracji Komoda Club w Kaliszu. Oprócz tematu Madzi z Sosnowca, opowiedział również o kulisach śmierci Andrzeja Leppera i porwaniu Krzysztofa Olewnika

- To absolutnie było samobójstwo, żadnego wątku kryminalnego tu nie było. Andrzej się totalnie załamał, brak perspektyw, brak pieniędzy, same problemy, poziom partii zerowy, te wszystkie afery wykończyły Samoobronę, stąd brak chęci do życia .... dotarliśmy również do ostatniego wywiadu, którego Andrzej udzielił, gdzie charakterystycznym było na ręce brak zegarka, który Andrzej zostawił w lombardzie - powiedział Krzysztof Rutkowski o śmierci Andrzeja Leppera.

- Także zdajecie sobie sprawę z tego, że to był dla mężczyzny upadek osobowościowy, upadek moralny, gdy zdejmuje z palca obrączkę, zdejmuje zegarek, by zastawić go w lombardzie by przeżyć - dodał.

http://www.fakt.pl/Rutkowski-mowi-o-kulisach-smierci-Leppera-i-Olewnika,artykuly,153847,1.html

Data: 2015-06-25 17:01:57
Autor: u2
W dniu 2015-06-25 o 16:56, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
- Także zdajecie sobie sprawę z tego, że to był dla mężczyzny upadek
osobowościowy, upadek moralny, gdy zdejmuje z palca obrączkę, zdejmuje
zegarek, by zastawić go w lombardzie by przeżyć - dodał.

8 minut, które zabiło Andrzeja Leppera

by Tusk Vision Network

https://www.youtube.com/watch?v=CRUG7Pr9aTg

Data: 2015-06-25 17:11:14
Autor: u2
W dniu 2015-06-25 o 17:01, u2 pisze:
[...]

Zbigniew Stonoga i Andrzej Lepper tajemnica śmierci. Czego bał się Tusk

https://www.youtube.com/watch?v=qlQL2XNG8mk

Data: 2015-06-25 18:04:40
Autor: BongoBongo
Dnia Thu, 25 Jun 2015 17:11:14 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ciebie sie qrwa bał? Nowu Smoleńsk tworzycie POjeby?

Data: 2015-06-25 18:05:50
Autor: BongoBongo
Dnia Thu, 25 Jun 2015 17:01:57 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Po jakjiego grzyba zasrywasz fora tymi swoimi Pojebanymi tekstami? Masz coś
z 5 klepką POjebie?

Stonoga pokaże samobójstwo Leppera?