Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze

Data: 2017-02-17 11:26:21
Autor: Lord Donald
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze

Przed wyborami w 2015 roku pojawiło się na polskiej scenie politycznej kilka cudownych recept na wysadzenie ,,Sowy i Przyjaciół". Najważniejszą ofertą polityczną był oczywiście Kukiz, który teraz się przerobił w Kukizów piętnastu. Do dziś w pewnych kręgach panuje takie przekonanie, że to właśnie Kukiz pomógł wygrać wybory Prezydentowi Andrzejowi Dudzie i później PiS. Za każdym razem, gdy to słyszę chce mi się śmiać i płakać jednocześnie. Promowany przez Wojewódzkiego szansonista miał w wyborach prezydenckich jasno zdefiniowane zadanie, wyeliminować w pierwszej turze Dudę albo przynajmniej tak zredukować jego poparcie, żeby stał się kandydatem niewartym uwagi. O wyborach parlamentarnych szkoda mówić, w kontekście tej niedorzecznej teorii.

http://kontrowersje.net/stonoga_robi_wywiad_z_bolkiem_czyli_o_tumanieniu_naiwnych_raz_jeszcze

Data: 2017-02-17 04:15:56
Autor: V.L.Pinkley
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze
No to już Zbysio popłynął, wersja Sumlińskiego bierze górę.

Data: 2017-02-17 17:56:49
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze
może Ktoś wkleić link do artykułu, bo nie widać na newsach

Data: 2017-02-17 10:36:46
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 17 lutego 2017 11:26:23 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze

OK, przeczytałem wklejkę. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć z niusów, to odpala oneta, wp, interię i takie tam..  I ma to samo co wkleiłeś. A jak chcesz podyskutować na ten temat, to na w/w portalach są komentarze i dyskusje dotyczące artykułu.

Ty tymczasem robisz tutaj gościu wkleję i co??  Zero komentarza, zasrywasz bajty na jakimś dysku internetowym i oczekujesz na... No właśnie..  na co ?!

Data: 2017-02-17 19:50:49
Autor: u2
W dniu 2017-02-17 o 19:36, Stachu Chebel pisze:
Ty tymczasem robisz tutaj gościu wkleję i co??  Zero komentarza, zasrywasz bajty na jakimś dysku internetowym i oczekujesz na... No właśnie..  na co ?!

taaa, heblik pierwszy zasrywator każdej dyskusji:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-17 11:54:24
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 17 lutego 2017 19:50:50 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

taaa, heblik pierwszy zasrywator każdej dyskusji:)

Kaś ty ciulu jeden kasik dyskutowoł? Hęęę..?! Ino CTRL+C, CTRL+V umis nadusić łajzo jedno !! Gupiś kiej but!!

Data: 2017-02-17 22:48:46
Autor: u2
W dniu 2017-02-17 o 20:54, Stachu Chebel pisze:
[...]

no proszę zasrywator heblik w pełnej krasie:))))))))))))))))))

Data: 2017-02-18 01:37:18
Autor: KOD mit uns
Dnia Sat, 18 Feb 2017 07:57:24 +0100, KOD mit uns napisał(a):

Dnia Fri, 17 Feb 2017 22:48:46 +0100, u2 napisał(a):

[...]

No proszę drobny pijaczyna z przedmiemiescia Suwałk ;->

W O N   P S Y C H O L U!!!

Data: 2017-02-18 07:57:24
Autor: KOD mit uns
[...]

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-02-17 19:53:19
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze
mówi się że po reformie wspólnoty, ta będzie generowała same elity pokoju tego przygłupa...

Data: 2017-02-17 16:05:03
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze

Co, wciąż wam się marzy port lotniczy Gdańsk im Lecha i Jarosąłwa
Kaczyńskich? ;-) Wałęsa zadrą na dupie takim jak ty. Wydymał was gładko
;-)))

--
Lepudruk

Stonoga robi wywiad z Bolkiem, czyli o tumanieniu naiwnych raz jeszcze